Creative Commons 3.0 RSS CSS 2.1 XHTML 1.0
Entrar  
Rexistru
La actualidá llaboral asturiana 
Escrito por ObservatoriuLlaboral el miércoles, 10 avientu de 2008

Visto en Glayíu:
despues del primer juicio celebrado el pasado 5 de noviembre y que fue ganado por dos de los trabajadores declarandose nulo,llega ahora el segundo juicio de los diez compañeros que llevan desde el mes de junio en conflicto y que por la manera de proceder de la empresa parece que sera largo, ya que readmite a los trabajadores para volver a despedirlos.
Ante esta manera caciquil de proceder por parte del empresario Eloy Alonso solicitamos el apoyo de todos en la concentracion delante del juzgado de lo social el VIERNES 12 A LAS 9:15 DE LA MAÑANA


¡¡¡¡ ACEROS DEL ARAMO

NI UN SOLO DESPIDO!!!!!

Escrito por ObservatoriuLlaboral el xueves, 27 payares de 2008

Vía CITIPA:
Se ha convocado la II Asamblea INTERSECTORIAL de Trabajadores titulados en Informática (Ingenierias Técnicas, Ingeniería y ciclos formativos en Informática), y trabajadores estudiantes de los estudios reglados y homologados en Informática.

Lugar: Salón de Actos de la E.U. de Ingeniería Técnica en Informática de Oviedo EUITIO (edificio Valdés Salas).

Día: Lunes 1 de Diciembre de 2008. Hora: 19:00h en primera convocatoria y 19:30h en segunda convocatoria.

Convocados: Trabajares titulados en Informática y estudiantes de los estudios reglados y homologados en Informática de cualquier sector.

Orden del día:

1. Informe de situación del sector de la Informática en Asturias y de las medidas llevadas a cabo por distintos organismos en defensa de la profesión.

2. Declaración de objetivos de la Asamblea:

a) Solicitar la no desregulación de los estudios universitarios de Informática.

b) Solicitar la regulación de la profesión de Ingeniería en Informática.

c) Solicitar el cumplimiento de la Ley: Creación del Consejo de Colegios de Ingenieros Técnicos en Informática y el Consejo de Colegios de Ingenieros en Informática.

3. Propuesta de medidas adoptar:

Ejercicio del derecho de HUELGA y MANIFESTACIONES para los días 18 de diciembre 2008 y 17 de enero, 16 de febrero y 15 de marzo del 2009, y futuras movilización, manifestaciones y huelgas hasta la consecución de los objetivos marcados.

4. Votación de las propuestas presentadas.

5. Ruegos y Preguntas.

6. Levantamiento de acta y firma por los asistentes.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el xueves, 16 ochobre de 2008

LOS SINDICATOS docentes CCOO, CSI-CSIF y Suatea entamen güei una asamblea, a les seis de la tarde, nel IES Alfonso II, pa informar sobre l'aplicación de los planes d'evaluación del centru y del profesoráu. Estes organizaciones son partidaries de bloquear el programa.

Esbillao de La Voz de Asturias

Escrito por ObservatoriuLlaboral el martes, 7 ochobre de 2008

Según lleemos en Les Noticies:
N'Asturies, les organizaciones sindicales UXT, CC OO y USO Asturies convoquen pa güei 7 d'ochobre una movilización que, con carácter mundial, va a salir a la cai a reclamar la «universalización del trabayu decente». Amás, n'Europa, les diferentes organizaciones sindicales ponen l'acentu nel rechazu a la directiva europea que pretende aprobar 65 hores llaborales a la selmana.Otramanera, los sindicatos asturianos tamién alvierten de la precariedá, a cada cachu más espardida, nos contratos llaborales

La manifestación va salir n'Uviéu de la cai Santa Teresa esquina con Avenida de Galicia a les 19:00 hores y va acabar nel Paséu de los Álamos. El fotoperiodista Javier Bauluz va lleer entós un manifiestu de los sindicatos convocantes.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el llunes, 26 mayu de 2008

Vuelve "La Voz de Duro", el periódico autogestionado por los trabajadores.

La Voz de Duro fue una publicación autogestionada por los trabajadores de la Sociedad Metalúrgica Duro Felguera y que tuvo su auge en la década de los 70, para posteriormente desaparecer.

Un grupo de trabajadores del taller de Duro en Barros ha tomado la iniciativa de relanzar esta publicación, teniendo como objetivo extender su cobertura a todos los talleres de la empresa, así como su distribución en determinados lugares públicos y bibliotecas.

Su edición digital se encuentra en la siguiente dirección de internet: http://duroresiste.zoomblog.com/



Vía Glayíu

Escrito por ObservatoriuLlaboral el xueves, 27 marzu de 2008

Los funcionarios de la Dirección Provincial de la Tesorería Xeneral de la Seguridá Social d'Asturies concetráronse güei a les 11.00 hores énte la sede d'esti organismu; l'acción va repetise tolos xueves del mes d'abril.

Más información

Escrito por ObservatoriuLlaboral el xueves, 7 febreru de 2008

Los trabayadores de Saint-Gobain Cristalería n'Avilés siguieron güei un paru de 24 hores decidíu de forma asamblearia por unanimidá en protesta polos altos índices de siniestralidá rexistraos caberamenta na planta.

Más información [Europa Press]

A ello súmase la convocatoria pa mañana de cuatro centrales sindicales d'Asturies:

UGT, CC. OO., USO y CGT convoquen una concentración escontra la siniestralidá pa mañana vienres día 8, a les 12:00 hores, énte la sé FEMETAL (C/ Marqués de San Esteban, Nº 1), Xixón.

La concentración se enmarcase na estratexa apautada poles cuatro organizaciones, de manifestase énte la sé de la patronal del seutor rexistre el mayor númberu d'accidentes llaborales.

Enantes de guardar cinco minutos de silenciu n'alcordanza los trabayadores fallecíos n'accidente llaboral, un portavoz de los sindicatos que entamen lleerá un manifiestu conxuntu.


(Tornao de la páxina de UGT)

Ir a página 1 2 3