Creative Commons 3.0 RSS CSS 2.1 XHTML 1.0
Entrar  
Rexistru
La actualidá llaboral asturiana 
Escrito por ObservatoriuLlaboral el martes, 9 xunu de 2009

Según informa Europa Press:
Los trabayadores de Vesuvius cortaron güei, ente les 6 y les 8, los dos principales accesos a Llangréu y a la Cuenca del Nalón, a l'altura de Riañu, l'AS-17, provocando importantes retenciones de tráficu, según informaron a Europa Press fontes del comité.

Esta movilización se produz nel segundu día de fuelga convocáu polos trabayadores de la factoría como midida de protesta ante l'anunciu de la direición de pesllar la planta asitiada en Riañu.

Amás, los emplegaos continúen col so enzarru y siguen sumando apoyos. Nesta ocasión, fueron un grupu de vecinos de Riañu los que s'averaron a la factoría pa dar muestres d'apoyu a los trabayadores demientres bona parte de la mañana.

Los trabayadores tán pendientes de lo que puea pasar mañana, día nel que'l conseyeru d'Industria yEmplegu, Graciano Torre, tien p revisto aconceyase con directivos de la factoría.

Torre yá mostró'l so compromisu col caltenimientu de la empresa y aseguró que'l Principáu va lluchar porque la planta se caltenga.

Tres el conceyu de Torre, el vienres los representantes de los trabayadores van caltener un conceyu colos representantes de la compañía.

La propuesta de la multinacional de pesllar estes instalaciones, polo menos demientres dos años, diba afectar a unos 80 trabayadores.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el vienres, 5 xunu de 2009

Vía Glayíu:
Los trabajadores de Vesuvius cortaron a las diez y media de la mañana el corredor del Nalón en las inmediaciones de la factoria. Varias barricadas de neumáticos ardiendo impedían desde esa hora el aceso al Valle del Nalón y al polígono industrial, provocando un atasco considerable y una gran humareda visible desde La Felguera. A las once de la mañana, más de cien personas secundaban la concentración urgente de apoyo convocada por la AAVV de Riaño mientras los trabajadores volvían al interior de las instalaciones. La barricada se mantuvo ardiendo durante media hora hasta la llegada del camión de los bomberos, sin embargo, los participantes en la concentración impidieron que se apagase el fuego situandose frente a la barricada de manera que los bomberos decidieron retirarse, ante el aplauso mutuo de trabajadores y concentrados. 15 minutos más tarde, a eso de las 11:45h., hace su aparición una furgoneta de antidisturbios en busca de "algun responsable", haciendo saber a los concentrados que les permitía seguir con el corte durante diez minutos más pero que pasado ese tiempo tendrían que "desalojar". Ante esto la AAVV de Riaño decide desconvocar la protesta dando por buena la mañana y emplazando a la gente a estar atentos a nuevas concentraciones.
Antes de terminar, el presidente del comité de empresa de Vesuvius, se dirigió a los concentrados para agradecerles el apoyo y para recordar que "hoy ye la nuestra empresa pero mañana pue ser la de toos" y que "una vez más en la cuenca demostramos que tenemos dos coyones pa cortar la carretera y pa lo que haga falta" ante el aplauso cómplice de trabajadores y solidarios.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el vienres, 29 mayu de 2009

Según informa Infoasturies:
Los trabayadores de Konecta BTO decidieron n'asamblea facer un calendariu de mocilizaciones que va entamar el 3 de xunu con un xornada de 24 hores de fuelga.

El pasáu día 27 de mayu la empresa Konecta BTO, entregó les cartes de despidu a 82 trabayadores del so centru de trabayu d'Avilés. Ente les que s'alcuentra la presidenta del comité d'empresa y delegada de CGT. El calendariu de movilizaciones en defensa de los puestos de trabayu dirá concretándose según avancen los acontecimientos.

La seición Sindical de CGT en Konecta Avilés fexo una llamáu a "tolos actores sociales, Ayuntamientu, Alcaldesa, Grupos Municipales, Partíos Políticos, Movimiento Vecinal, etc..." a apoyar la lucha de los trabayadores en defensa de los sos puestos de trabayu, "máxime cuando Konecta instalóse n'Avilés recibiendo subvenciones del Ayuntamientu". Andecha Astur emitió un counicáui ayeri solidarizándose y refugando los despidos.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el domingu, 24 mayu de 2009

El prósimu sábadu 30 de mayu a les 12:00 hores, nel mercáu de Les Vegues, nel conceyu Corvera, va tener llugar una concentración baxu'l lema "Basta de despidos. Queremos trabayu".
Esta concentración ta convocada por coleutivos de trabayadores d'estremaes empreses comu TSK, Arcelor, Mecafran, Aleastur, hostelería, de les piscines d'Avilés o Daorje, y cuenta col sofitu de la Corriente Sindical d'Izquierda, Partido Comunista de Asturias en Avilés, Partido Comunista de Asturias en Corvera, Andecha Astur, Partido Comunista de los Pueblos de España, Colectivos de Jóvenes Comunistas, Unidá Nacionalista Asturiana, Unión Proletaria, El Militante, Sindicato de Estudiantes, Unión de Juventudes Comunistas de España.
Esta concentración ye la primera d'una riestra movilizaciones que van confluyir nuna MANIFESTACIÓN que va tener llugar el prósimu sábadu 20 de xunu n'Avilés.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el xueves, 2 abril de 2009

Les y los trabayaores de Diasa Pharma, na tardi d'ayeri, llevarón acabo una aición de denuncia na cai Corrida de Xixón pa denunciar a los vecinos de Manuel Adenso la situación na que se encuentren.

Ver semeyes en Glayíu

Escrito por ObservatoriuLlaboral el miércoles, 1 abril de 2009

Según informa AsturNews:
Los sindicatos convocantes de la huelga de profesores non universitarios d'Asturies (Suatea, CC OO, ANPE y CSIF) cifraron pela mañana nun 72 por cientu`'l siguimiento del par, calificó ándolu de "rotundo éxito" y destacando que munchos de los colexos asturianos tán realizando un siguimiento del cientu por cientu.

Los datos diéronlos a conocer nuna rueda de prensa na que comparecieron representantes de los cuatro sindicatos na sede de Suatea.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el vienres, 27 marzu de 2009

Según informa Europa Press:
Los sindicatos UXT y CC.OO acordaron esta nueche desconvocar la fuelga del tresporte tres dos xornaes de paru y al llegar a un acuerdu coles patronales de viaxeros y dalgunes empreses de mercancíes. El pactu algámase dempués de dos díes de paralización del tol tresporte de viaxeros per carretera.

Los sindicatos y les patroanles CAR, Asetra y Asvipymet acordaron firmar un acuerdu cola subida del 4 por cientu que van aceptar tamién dalgunes de les empreses de tresporte de mercancíes, anque non Asetra.

Pa resolver el conflictu col patronal mayoritaria, los sindicatos van reclamar un laudu de la Direición Xeneral de Trabayu y en casu de qu'Asetra nun acepte'l resultáu va presentar un conflictu llaboral, según informaron fotes sindicales.

Los sindicatos plantegaron nuna asamblea de tresportes los términos del acuerdu, que foi apoyáu por un ampalia mayoría.

A lo llargo de la xornada d'ayeri, Delegación de Gobiernu montó un dispositivu con unidaes de les fuerces de seguridá del Estáu reforzáu con unidaes especiales procedentes d'otros puntos d'España col fin de garantizar la llibre circulación de tolos autobuses y cambiones en tola comunidá.

Asina, a lo llargo de la xornada facilitóse proteición a los vechículos que lo solicitaron lo que permitió incrementar el tresporte escolar y de viaxeros. El tráficu de mercancíes pasó con normalidá, según informó la Delegación de Gobiernu nun comunicáu.

Los incidentes de mayor relevancia na xornada d'ayeri rexistráronse nel cascu urbanu d'Uviéu, onde hubo rotura de llunes del serviciu de tresporte urbanu. Tamién se constató dalguna rotura de cristales y ruedes pinchaes n'otros tres autobuses nes poblaciones de Nava, Xixón y Trubia. Nos polígonos industriales de Silvota, Asipo, Tremañes y Espíritu Santo rexistráronse piquetes a los qu'identificaron los cuerpos de seguridá.

Ir a página 1 2 3 ... 16 17 18