Creative Commons 3.0 RSS CSS 2.1 XHTML 1.0
Entrar  
Rexistru
La actualidá llaboral asturiana 
Escrito por ObservatoriuLlaboral el xueves, 27 marzu de 2008


Escrito por ObservatoriuLlaboral el llunes, 24 marzu de 2008

Les organizaciones agraries UCA, COAG y ASAJA convocaron pal prósimu miércoles na Plaza l'Escandalera d'Uviéu a les 12.00 hores una concentración na que se repartira lleche de baldre.
Ello faise a mou protesta pola baxada de los precios de la lleche a los ganaderos por parte les induestries llactees y en defensa de los ganaderos llecheros d'Asturies.

La movilización llevarase a cabu baxo'l lema "Por la supervivencia del sector lácteo asturiano".

Más información

Escrito por ObservatoriuLlaboral el llunes, 24 marzu de 2008

Lleemos en Europa Press:
Alrededor de 50 trabajadores del Hospital Begoña, en Gijón, se concentraron frente al centro médico, de 10.00 a 11.00 horas, durante la jornada de huelga que comienza hoy para reclamar una subida de 70 euros en 15 pagas en 2008, confirmó hoy a Europa Press el secretario de Relaciones Externas de la Unión Sindical Obrera (USO), José Luis Iglesias. Los manifestantes cortaron el tráfico durante unos 15 minutos hasta que intervino la Policía Local para restablecer la circulación.

Más

Escrito por ObservatoriuLlaboral el domingu, 16 marzu de 2008

Según Europa Press:
Los ganaderos anunciaron güei la celebración d'una "gran movilización" nel centru d'Uviéu pal próximu 26 de marzu, como midida de protesta ante la intención de la industria de baxar los precios que paga pola lleche a los productores.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el xueves, 13 marzu de 2008

El Sindicato Médico Profesional de Asturias (SIMPA) convocó a los facultativos d'Atención Primaria del Serviciu de Salú del Principáu d'Asturies a una fuelga los díes 27 y 28 d'esti mes.

Lleer más [El comercio]

Escrito por ObservatoriuLlaboral el vienres, 29 febreru de 2008

Sigui la fuelga de veterinarios tres refugar los trabayadores güei l'ufierta del principáu por considerala insuficiente, continúa la RTPA:
Los veterinarios reclaman los medios de protección necesarios para la ejecución de trabajos peligrosos como los controles de 'lengua azul'. El colectivo denuncia asimismo la ausencia de protocolos de actuación, así como del necesario reconocimiento de unos complementos retributivos para este personal veterinario por la recogida y manejo de muestras biológicas, que ya percibe el personal auxiliar de laboratorio por este mismo concepto


Más:
Protesta en Oviedo de los veterinarios

Escrito por ObservatoriuLlaboral el xueves, 28 febreru de 2008

Per un llau, continúen les movilizaciones escontra l'ufierta pública d'emplegu con una concentración güei onde la sede la presidencia a les 18:00 hores, como protesta énte lo que dellos sindicatos consideren una ufierta ridicula.

Per otru llau, los docentes universitarios faen valir tamién los sos derechos reclamando los atrasaos que se-yos deben tocante a la paga estra.

Ir a página 1 2 3 ... 15 16 17 18