Creative Commons 3.0 RSS CSS 2.1 XHTML 1.0
Entrar  
Rexistru
El sótanu del paraísu... 
Escrito por Sumiciu el llunes, 8 setiembre de 2008

Alboreció'l pueblu estráu de banderes nos balcones y en dalgún corredor d'esos que queden de muestra como quien fuera un artesanu o cualquier suerte d'adaptación escaecida.

Con ciertu grau d'ironía'l día apaicía marcáu de roxu nel calendariu. Con dosis abondes de cierta sátira pintábase'l pueblu d'azul y amariellu.

Encendíase'l chip de turno en dalgún llau del cuerpu y punxímonos toos a segregar arguyu en cantidaes industriales, tovía más que les que remanecieran d'una real boda o un fíu prodixu (que non pródigu) al volante. De sópitu, a coru y con una sincronía ponderatible toos yéremos, sentíemos y lluchábemos. Y como tal sentimientu nun ye (pa nada) refugable, bañóse n'alcohol con tastu a formientu de mazana y añose ente cantares añales y personaxes mitolóxicos d'esos que dicen que esisten, que dicen que faen, que dacuando s'asoleyen pola televisión pero nunca apaecen nos momentos precisos, igual que Clark Ken.

Tal ye l'enfotu que punxéramos na esaltación pública de consonancia, tal la fuercia que gastamos en glayar al altu la lleva lo que somos...que fainos falta un añu enteru pa recuperar les enerxíes. Y l'añu posteru, que nun se nos escaeza volver a enseña-yos quien somos, cómo sentimos y que tamos dispuestos a facer. Per delantre de too, dexar les coses clares.

Güei ye'l día d'Asturies, otru será'l del trabayador, otru'l de la infancia, la muyer...que guapo yera que, simplemente tolos díes del año fueran el día del trabayu en tolos frentes...menos color nes cais y más color nes aiciones...Nun sé muncho, pero lo cierto ye que nengún problema se igua a intervalos regulares de 365 díes de concenxa ya folixa.

Güei, pa mi, ye un día cualquiera...que nun ye poco.

Escrito por Sumiciu el vienres, 5 setiembre de 2008

En primer lugar me voy a presentar, para los que no me conocen. Me llamo Amadeu Casellas Ramon, llevo en la cárcelmás de dos décadas y estoy en huelga de hambre desde el día 22 de junio de 2008. Habrá gente que esté de acuerdo con loque estoy haciendo, y otra que no; todos merecen mi respeto, porque en eso se basan les libertades individuales.

Los motivos que me han llevado a esta huelga de hambre (hasta las últimas consecuencias)son: denunciar y protestar por la situación en que se encuentran, en lascárceles catalanas y de todo el estado, compañeros míos, y yo mismo. Porque detrás de estos murosse cometen todo tipo de abusos y torturas por parte de las instituciones penitenciarias,con la permisividad y complicidad de los juzgados de vigilancia, y con la ceguera,cinismo e hipocresía a que nos tienen acostumbrados los políticos y la justicia.

Escrito por Sumiciu el llunes, 23 xunu de 2008

En vez de la crisis, podría llegar un cisne negro, por Eduard Punset.
Cuarta pauta. No intentes modificar los sistemas complejos que han sobrevivido sin necesidad de tus ideas brillantes. Deja el planeta como está o como estaba. No lo contamines. No quieras cambiarlo de sitio. Los procesos automatizados como la respiración, la digestión o sudoración funcionan mucho mejor que los sistemas discriminatorios en los que la decisión está en manos de los jefes. Un hormiguero no necesita ningún mando intermedio para elegir el camino más corto.

Escrito por Sumiciu el martes, 10 xunu de 2008

Por muncho que repita la broma cola perconocida rima fácil de versu castellanu, nun acaba faceme gracia.

En Bruseles, cuartel de mandu internacional de esa gran Unión Temporal d'Empreses Europea, con un güeyu puestu nos trabayadores, otru nel esprimidor y otru nel vasu vacíu pal zumo, xestose esta gran moción mientres el vulgo s'abelluga na idea de la refuga por parte'l parlamentu corporativu. Nun ye plan d'echamos a llorar. A lo menos tovía.

Ún nun pue facer otra cosa que correr temprano al kiosku y escuender tolos periódicos que topara nun seya que mio güelu (o cualquier compañeru de quinta) fuera quién güei a lleer una llínea nes tiraes. Too seya por nun asoleyar públicamente la vergoña xeneracional que embarga al que ve como se tira per un furacu escuru lo que se tardó años y sangre en llograr. Malditu boomerang traicioneru aquello que llamen progresu. Por mio pa nun hai por qué s'esmolecer, lleva viéndoles venir dende muncho tiempu enantes de yo fuera capaz de delletrear "ierrepefe" y sumá-y cuatrocientos euros (deprendiendo al empar que les perres "regalaes" tienen forma porcentaxe pantasma). Y ye que cualquier perra de baldre val por 0.

Hai que reconoce-yoslo. Ensin cimblar, serenos, con ritmu sele, ensin da-y mayor importancia. Ehí los tienes, nun minutu, con namás llevantar una mano. Pa facer el camín contrariu, cuenten que tardaron sieglos.

Daquién se moverá si llega a fechu, esi ye'l fechu que consta na esperanza comunal. H.odiérannos, namás faltaba que tuviéremos que movemos nós mesmos. Daquién dará la cara por nosotros nel momentu afayadizu, que nun llegó pero ta siempre a l'espera.

Y España, la valiente, fa-yse a un llau y dexa pasu. Como siempre engalanada de pallabres guapes, prestoses y ensin nueces.

Cuéntenlo como si fora un chiste, pero "apaga y vámonos...antes de ayer ya nos la clavaron otra vez...
Ya me dirás cómo te sientes".

Escrito por Sumiciu el miércoles, 28 mayu de 2008

Güei publicose l'informa anual que redacta sobre los derechos humanos nel mundiu l'organización Amnistía Internaciona. No tocante a l'Estáu español, l'informe resalta:
Los informes de violaciones de derechos humanos por axentes encargaos de facer cumplir la llei y posterior impunidá seguíen tando estendidos. Impidóse l'acceso a territoriu español a persones migrantes y solicitantes d'asilu, mediante procesos llevaos a cabu en centros estraterritoriales en condiciones que nun s'axustaben a las normes internacionales. Espulsose a menores non acompañaos ensin les garantíes afayadices pa la so seguridá. Les víctimes de violencia nel ámbitu familiar siguieron topando obstáculos pa obtener protección, xusticia y reparación, y les inmigrantes tuvieron amás dificultaes d'accesu a recursos básicos. El grupu armáu vascu Euskadi Ta Askatasuna (ETA) declaró en xunu el fin del "altu'l fueu permanente" y volvió a los atentaos con bombes.


L'informe tamién sigue fincando na impunidá de la que disfruten los criminales del réxime franquista y la guerra civil, calificando la Llei de memoria Hestórica diciendo que "esta llei distaba muncho d'axustarse a les normes internacionales sobre'l derechu de les víctimes de violaciones manifiestes de derechos humanos a interponer recursos y obtener reparaciones"

El comentariu ye "ensin novedá". El restu de les palabres asoleyamoles abondo durante'l restu l'añu como pa volver a repetiles agora.


Relacionao: España: Sal en la herida. La impunidad efectiva de agentes de policía en casos de tortura y otros malos tratos


Equi pues lleer l'informe, en cada rexón del mundu y por países.

Escrito por Sumiciu el llunes, 25 febreru de 2008

El ring es el centro de la escena, estudiado al milímetro por los contrincantes que se miran uno en cada esquina.

Un juez de lujo, tranquilo, correcto, bien domado y que cortará antes de que se derrame el primer sucedaneo de sangre.

Dos contrincantes que hacen que el medio se centre en ellos mismos, desheche el exterior y centre la emoción del devenir de los minutos en un desenlace conocido. Cada uno con su color, perfectamente disfrazados, conocen su papel, saben que hacer para ganarse a su público que los corea como santos devotos de una fe escueta.

El campanazo, comienza el baile, una coreografía perfecta...sin sangre, solo el aceite impreso en piel guarda algún simulacro de sudor. Cada pelo milimétricamente en su sitio.

Declaran al ganador...tras la ejecución de la coreografía perfectamente aplicada.

Tras la cámaras ambos camaradas invierten rivalidad y comentan entre risas la jugada, ha sido un éxito de crítica y publico y se juegana los chinos quien llevará el papel de vencedor en la próxima performance...afuera la gente grita como loca mientras se corre el telón de un estúpido teatro.

Y yo, cada vez que lo veo, me pregunto si cada vez se esfuerzan menos o es que los años me traicionan la ingenuidad.


Lunes 25 de febrero de 2008, millones de almas contemplan en multidifusión el gran combate. Otros nos refugiamos en la lírica haciéndonos creer que, al menos, nos queda la palabra.

No se quede atrás, elija a su héroe.

Escrito por Sumiciu el domingu, 10 febreru de 2008



Desde hace ocho meses, el spot de Amnistía Internacional “El Poder de Tu Voz” no se puede emitir en los canales nacionales de televisión. El Ministerio de Industria, Turismo y Comercio obstaculiza su emisión denegando la exención de cómputo publicitario. No sólo niega el carácter de servicio público del anuncio, con lo que se impide su emisión gratuita, sino que además lo califica como publicidad política. Dicha calificación supone considerar ilegal la emisión por parte de cualquier canal de televisión (artículo 9. 1c ley 25/1994) y sancionable como infracción grave (artículo 20.2 de la misma ley).


Mas información en Amnistía Internacional

Ir a página 1 2 3 4 5 6