Creative Commons 3.0 RSS CSS 2.1 XHTML 1.0
Entrar  
Rexistru
La actualidá llaboral asturiana 
Escrito por ObservatoriuLlaboral el llunes, 28 xineru de 2008

Visto en El Comercio:

Detenido un empresario portugués que daba empleo a inmigrantes en condiciones «infrahumanas»
Ingresó en prisión como principal responsable de una red dedicada a la introducción ilegal de trabajadores Eran utilizados como mano de obra barata en constructoras que operaban fundamentalmente en Llanes

Más

Escrito por ObservatoriuLlaboral el sábadu, 19 xineru de 2008

Sigún lleemos en El Comercio:



El proceso fue rápido y la respuesta de los sindicatos, diligente. CC OO, Suatea, ANPE y CSI-CSIF no dudaron en calificar ayer de «dura reconversión» la pérdida de 125 puestos de trabajo entre el profesorado asturiano, que fue abordada ayer en la reunión de la Mesa General de la Función Pública ante las protestas de las agrupaciones sindicales educativas. «El Gobierno asturiano pretende implantar programas como el fomento de la lectura, la enseñanza bilingüe, el refuerzo del alumnado con suspensos, la tutoría de acogida o el fomento de las bibliotecas escolares a coste cero, sin el incremento del profesorado, que permita abordar con garantías las nuevas tareas que acarrean estas acciones», afirma Comisiones Obreras, a través del Luis Fernández León.


Escrito por ObservatoriuLlaboral el sábadu, 19 xineru de 2008

Lleemos en Europa Press :



El comité d'empresa del Hospital del Oriente, celebra mañana a les 13.00 hores una asamblea na que los trabayadores van valorar la primer selmana de fuelgues y van estudiar les midíes a tomar pal futuru, tal y como comunicó güei, Covandonga Tomé, la presidenta del Comité d'empresa del Grande Covián, en declaraciones a Europa Press.




"Si nun hai una respuesta per parte del Principáu, siguiremos nesta situación y pue que de manera indefinida" matizó Covadonga Tomé nun análisis de la situación.



Los trabayadores del Hospital de Les Arriondes aseguraron qu'amás de les tres xornaes de paru convocaes pa la próxima selmana los díes 21, 23 y 25 "si les coses siguen igual, van convocase más díes". "Tamos cansaos d'esti xuegu de los políticos y nun vamos parar hasta que s'escuche'l nuesu pidimientu porque hai 10 años que llevamos lluchando por ello", matizaron.



Que l'hospital de la comarca oriental seya consideráu pola Conseyería de Salú como'l restu d'hospitales, ye una vez más la reivindicación que la plantiya del Grande Covián exixe, y pola que mañana va celebrara la so tercer xornada de fuelga.



Respecto al final d'esti conflictu, la vocera de los trabayadores avanzó que van abandonar esta fuelga cuando seyan escuchaos los sos pidimientos. "Sin duda nun vamos abandonar esta situación por nada a cambiu, porque hai que solucionar el problema d'esti hospital y que los ciudadanos del oriente tengan los mesmos derechos en materia de sanidá que los del restu de la rexón", dixo.




El comité defendió güei una vez más, el carácter apolíticu d'esti paru de los trabayadores. "Movilizar a 200 trabayadores pa meyorar les sos condiciones y les de los sos pacientes, nun entiende de signos políticos", finó Tomé.