Creative Commons 3.0 RSS CSS 2.1 XHTML 1.0
Entrar  
Rexistru
La actualidá llaboral asturiana 
Escrito por ObservatoriuLlaboral el sábadu, 23 febreru de 2008

Sigún lleemos en La Voz de Asturias


El Comité de Empresa de la Consejería de Educación y Ciencia y la Junta de Personal Funcionario de la Administración del Principado han denunciado la reducción de las partidas presupuestarias destinadas a cubrir las bajas laborales del personal no docente y de los servicios centrales de la consejería.

En un comunicado conjunto, ambas instituciones han asegurado que, mientras se reducen estas partidas, la consejería mantiene 69 puestos de asesores "sin informar de cuáles son sus funciones, ni del criterio utilizado para su selección". En su opinión, esta situación conlleva un deterioro "grave" de la calidad en la prestación de servicios públicos y supone un "atentado" a la salud laboral del resto del personal que debe soportar cargas de trabajo superiores. Denuncian que la Administración prefiere disminuir la prestación de los servicios, en lugar de cubrir los puestos de trabajo, en una política que consideran "contraria" a la buena atención de los servicios públicos. Ante "la falta de respuesta por parte de la Administración autonómica", el Comité de Empresa y la Junta de Personal Funcionario han convocado una primera movilización para las 12:00 horas del martes, 26 de febrero, ante las instalaciones del Instituto de Roces de Gijón.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el sábadu, 23 febreru de 2008

Suatea, FE-CCOO y CSI-CSIF faen la siguiente convocatoria
Ver Comentarios (19) Temes relacionaos: Movilizaciones 

Escrito por ObservatoriuLlaboral el sábadu, 23 febreru de 2008

Sigún lleemos en El Comercio:

Han sido necesarias trece jornadas de huelga -que suman 3.900 consultas desatendidas- para que el Patronato y los trabajadores del hospital Grande Covián de Arriondas convocaran ayer una negociación que, por el momento, ha servido para que la plantilla desconvocara la huelga inicialmente prevista con carácter indefinido.

La primera reunión para iniciar el diálogo tendrá lugar el próximo lunes a las cuatro de la tarde y, tanto Patronato como trabajadores, esperan sacar de ella resultados positivos. El comité del hospital se mostraba ayer «confiado» de que sean atendidas todas sus reivindicaciones.
Ver Comentarios (23) Temes relacionaos: Movilizaciones 

Escrito por ObservatoriuLlaboral el sábadu, 23 febreru de 2008

M.V.F., de 37 años y vecín de Llieres (Sieru) morrió ayeri en Ponga a les 12.40 hores, al caer la pala que manexaba dende una altura de 20 metros hasta un ríu cuando taba faciendo les llabores de reparación de la carretera PO-2 nel tramu Viegu-San Inaciu pa l'empresa Construcciones y Protectos S.A. (OCA)

Fontes:
-Europa Press
-El Comercio

Escrito por ObservatoriuLlaboral el sábadu, 23 febreru de 2008

A.R.L, de 50 años y vecín de Taramundi morrió al ser corniáu por un güe de la so propiedá.

Sigún Europa Press:
Nel momentu del acccidente taba nel prau, dao que la so muyer tien una ganadería con unes 20 pieces. Según señalaron los vecinos había una vaca en celu y el güe abalanzóse sobre'l muertu, dándo-y una fatal corniada.

Ún de los vecinos tentó d'ayudalu y trató de pegar al animal con una ferramienta pa que lu dexara en paz, pero resultó inútil, debío a la fuercia de la corniada inicial.

Los vecinos de la zona alertaron a les 12.40 al Centru d'Emerxencies 112, dende onde se procedió a movilizar al helicópteru pa treslladase hasta la zona.

Sin embargu, finalmente l'helicópteru nun llegó a salir porque, minutos más tarde, recibióse l'avistu de que morriera.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el xueves, 21 febreru de 2008

Visto en Europa Press
El pilotu d'un helicópteru de la Brigada de Refuerzu d'Incendios Forestales, dependiente del Ministeriu de Mediu Ambiente, resultó firíu ensin consideranza al cayer l'aeronave nuna isla del ríu Nalón, na población de Veiga, na parroquia de Peñaflor, nel conceyu de Grau, cuando participaba nos llabores d'estinción d'un incendiu cercanu a la población de Riosecu.

Según informaron fontes del serviciu d'emerxencies del Principáu al traviés d'una nota prensa, el pilotu salió pel so propiu pie del helicópteru y foi atendíu pol equipu médicu del grupu de rescate de Bomberos del Principáu d'Asturies. El pilotu presentaba "machucadures" y va ser treslladáu a la base de Tinéu polos sos compañeros d'equipu.

El centru de Coordinación d'Emerxencies del 112 Asturies recibió les primeres llamaes alertando del accidente a les 15.23 hores, movilizando al grupu de rescate de Bomberos del Principáu d'Asturies.

L'accidente prodúxose cuando'l pilotu taba realizando les maniobres necesaries pa cargar agua del ríu destinada a apagar l'incendiu que se traba produciendo nes inmediaciones de Riosecu. Nesi momentu, viaxaba sólo porque'l restu de los compañeros taben ya trabayando nos llabores d'estinción.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el xueves, 21 febreru de 2008

S.A.L.B., de 42 años, resultó firíu pol aplastamientu'l cuerpu al quedar atrulláu por un ascensor nel momentu nel que lu taba iguando nel Hospital-Asilu de L.luarca.

Foi treslladáu al Hospital Central d'Asturies.

Ir a página 1 2 3 4 5