Creative Commons 3.0 RSS CSS 2.1 XHTML 1.0
Entrar  
Rexistru
Lo que pasa detrás y delantre la pantalla 
Escrito por Sumiciu el llunes, 24 marzu de 2008

Toi acabante lleer en Barrapunto esti apunte, nél volvemos al reiteráu tema del emplegu nes nueves tecnoloxíes n'Asturies. Un tema persocorríu pol gobiernu de turnu col que traten de facer ver a la opinión público un supuesta demanda d'emplegu nel sector nel país.

Nesi sen hai tres miraes bien estremaes. Per un llau ta el gobiernu (y porque non dicilo, les empreses) interesaos unos y otros en pintar un cuadru d'una Asturies na que les antigües demandes de reindustrialización y recolocación del emplegu perdíu al trancar los pozos y les empreses circundantes nun tengan valir. Un paisaxe nel que los que se quexen, faenlo de viciu, y nel que nuna fastera tan mancada pol desemplegu y el cambiu de dineru por trabayu (non al estilu tradicional de pagu pola fuercia trabayu prestada, sinon pagu pola prexubilación y fin de les movilizaciones, en definitiva el pagu por tener la boca zarrada) y l'estandarte d'esta nueva industria que mos va traer pan y roses pa toos.
Un puntu de vista que comparten, obviamente, les empreses. Eses empreses qu'apañen sovenciones y sostienen (y, poro, subordinen) con elles los puestos de trabayu creaos al empar que entamen estrañes coaliciones que resulten nun control corporativu del mercáu llaboral.

Estos son los que dicen que falten, énte la mirada atónita de los profesionales del sector, los cuales ven como les sos espectatives llabores quedense neso, n'espectatives. Alredor d'ello un panorama nel que los salarios baxos y el retrocesu en derechos llaborales faen actu de presencia. El pensamientu común d'estos ye'l mesmu: "nun sobra trabayu, lo que falta ye xente que tea dimpuesto a trabayar por tan poco".

Por tercer llau ta la opinión público quien, ayeno a esti melodrama socio-llaboral déxase querer nel baille que-y ufrez el gobiernu col finu afan elleitoral de política de cuatro años. Enfrentense a esa tormenta d'información que entamen los medios de comunicación y nun yos queda más remediu que creer, dao que ye la única voz que oyen sobre el tema, que n'Asturies hai trabayu de sobra, concretamente nesti sector pero nun fuera estraño estrapolalo a cualquier otru o aun planu más xeneral.

Mientres tanto, traten de desplicase cómo ye que si tantu trabayu mos sobra, tantos mozos sigan colando pa Madrí a la gueta'l so futuru. Y ye que pa buena parte del sector, falar de mileurismu sedría un llogru tres un esfuerzu notable.

Mientres tanto... a la Nueva España avaga-y inventase la nueva Asturies.

Escrito por Sumiciu el miércoles, 5 marzu de 2008

Tras el post de ayer sobre modos y estándares, llega la beta [descarga de Internet Explorer 8 Beta en la página oficial de Microsoft] y nuestro gozo parece que se va a quedar en un pozo...según leemos en Bits 20: "Internet Explorer 8: decepcion total", en la que aparte de mostrarnos que quizás los estandares n son tan importantes para el navegador, no revela cosas como:
Microsoft dudó entre obligar al webmaster a poner un tag si quería visualización "de estándares", pero al final optó por aplicarlos por defecto. No sé qué estándares serán estos porque el test Acid2 no lo pasa. Peor aún, el botón para pasar a modo de visualización IE7 te obliga a cerrar todas las pestañas y rearrancar el navegador, por lo que pierde su utilidad.


Así que la espera y la prudencia vuelve a tomar el camino del desengaño de costumbre....pero lo cierto es Microsoft no puede permitirse otro Vista (fiasco)

Escrito por Sumiciu el martes, 4 marzu de 2008

Según leemos en el blog de Internet Explorer en un post sobre el tema de interoperabilidad, Microsoft ha dado marcha atrás a la decisión anteriormente tomada de hacer que el nuevo Internet Explorer 8 renderizase las páginas web por defecto como Internet Explorer 7 y en modo de compatibilidad con los estándares (bajo demanda); haciendo que esta última, la de asegurar la mayor compatibilidad con los estándares web, sea la que use el navegador finalmente por defecto si no se le indica lo contrario.

Una buena noticia para los afanados webmasters que perdían horas y horas intentando hacer que las páginas se vieran correctamente tanto en Internet Explorer como en el resto de navegadores mayoritarios por una parte. Por otra, los comentarios sobre el cómo y el por qué de la decisión tomada son variados en las distintas discusiones que se pueden encontrar en páginas especializadas o de la blogosfera. Personalmente, prefiero esperar a ver con mis propios ojos esa "compatibilidad" antes de lanzar las campanas al vuelo y ver si realmente algo esta cambiando en la compañía de Redmond. Luego la celebración será colectiva, intuyo.

A nivel técnico, la manera de indicarle al navegador de qué manera ha de renderizar la página (al igual que otros navegadores, estamos hablando de los Quirks modes, técnica usada por los navegadores para mantener la compatibilidad hacia atrás):


<meta http-equiv="X-UA-Compatible" content="IE=7" />

Lo cual indicaría al navegador que la página ha de renderizarse en modo compatible con Internet Explorer 7. Lo mismo podría hacerse añadiéndole opciones para otros navegadores:


<meta http-equiv="X-UA-Compatible" content="IE=7;FF=2;OtherUA=4" />

También se le puede indicar mediante el uso de encabezados http:


X-UA-Compatible: IE=7


Más información sobre el uso de estos tags y encabezados en Beyond DOCTYPE: Web Standards, Forward Compatibility, and IE8

Más información sobre la noticia original en Ars Tecnica.