Creative Commons 3.0 RSS CSS 2.1 XHTML 1.0
Entrar  
Rexistru
La actualidá llaboral asturiana 
Escrito por ObservatoriuLlaboral el xueves, 27 marzu de 2008

Lleemos en la Voz de Asturias:
LA COMISION de seguimiento de la ya desaparecida empresa Menasa ha convocado para el próximo sábado a los extrabajadores de esta firma incluidos en el expediente de regulación de empleo a una reunión para informar sobre temas pendientes.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el llunes, 24 marzu de 2008

Según lleemos en Europa Press:
La empresa Alimerka se comprometió con el sindicato UGT a contratar a los cerca de 40 trabajadores de la factoría de Friovivo en Lena, que cesó su actividad el mes de octubre del pasado 2007. Así lo anunció hoy en rueda de prensa la secretaria general de la Federación Agroalimentaria de UGT Asturias, María Luisa Gómez.

Gómez explicó que Alimerka les ha solicitado los curriculums de todos los trabajadores de la empresa Friovivo para saber a que puesto se puede adecuar, aunque en principio la cadena de supermercados tendría capacidad para recolocar a la totalidad de los empleados.

La Federación Agroalimentaria de UGT informará a los trabajadores de Friovivo del compromiso adquirido con Alimerka, y a partir de ahí "serán ellos quienes decidan aceptar o no la oferta" adecuada al convenio colectivo del comercio.

"Nosotros --UGT-- únicamente hacemos de intermediarios facilitando a la empresa los currículums", dijo Gómez, que insistió en que el sindicato "nunca engañó a los trabajadores, sino que ha hecho todo lo posible por buscarles una salida".

Escrito por ObservatoriuLlaboral el xueves, 13 marzu de 2008

Lleemos en Europa Press:

Los tres principales sindicatos agrarios y ganaderos asturianos, Unión de Campesinos Asturianos (UCA), Asociación de Xóvenes Agricultores (Asaxa) y Coordinadora d'Organizaciones d'Agricultores y Ganaderos (COAG), amenazaron güei con torgar les importaciones llecheres y productos derivaos dende l'estranxeru, si la industria del sector caltién la so intención de baxar los precios que paga pola lleche a los productores.

Asina lo anunciaron güei los tres sindicatos nuna rueda prensa conxunta, presentada por Geli González, secretaria xeneral d'Asaxa, y na que tamién tuvieron presentes los secretarios xenerales de COAG, Óscar Sirgo, y d'UCA, José Calvo, amás del responsable del sector llechero d'esta última organización, Balbino García. L'alcuentru colo medios prodúxose tres un conceyu de les tres centrales p'algamar una posición conxunta frente a l'anunciada baxada de precios de les industries llecheres.

"Nun vamos permitir que nengún llitru de lleche d'otru país llegue al so puntu de destín, si se realiza otra baxada de precios", aseguró González. A entrugues de los periodistes sobre los métodos a emplegar pa tal fin, la vocera sindical llendóse a repetir que van "procurar que les importaciones nun lleguen al so puntu de destín".

Asina pues, los sindicatos va aconceyase mañana colos ganaderos pa preparar una campaña de movilizaciones, col oxetu de torgar "por tolos medios" l'anunciada baxada de precios.

Los tres sindicatos tienen claro, según Geli González, que "el preciu actual ye'l xustu". El mesmu ta asitiáu en 50 céntimos, que ye la cantidá aproximada que les empreses paguen a los ganaderos por cada llitru de lleche. Según cálculos de José Calvo, tres entrevistase con una empresa de contabilidá d'esplotaciones ganaderes, "pagando'l llitru de lleche a un preciu de 70 pesetes de les d'enantes (42 céntimos), el marxe de beneficiu ye cero".

Por esti motivu, González dexó claro que los 50 céntimos actuales "ye la cantidá mínima pa garantizar la viabilidá de les esplotaciones; y l'únicu preciu establecíu confirme a los costes de producción", los cuales recordó qu'aumentaron, no que se refier a preciu de cereales, piensos, combustible, plásticos y demás gastos de les ganaderíes. "Una nueva baxada diba facer peligrar les esplotaciones; si ya abandonaron munchos na última reducción, otra baxada pue conllevar otru importante númberu d'abandonos", añadi

Más

Escrito por ObservatoriuLlaboral el martes, 11 marzu de 2008

Según lleemos en El Comercio:
«No vamos a permitir que recojan la leche». Así de tajantes se manifestaron ayer más de medio centenar de ganaderos de las comarcas oriental y central de Asturias ante el anuncio de rebajas en el precio del producto en origen. Reunidos en la Cooperativa de Agricultores de Argüeru, en el concejo de Villaviciosa, representantes de los criadores de vacuno de leche de los municipios de Nava, Colunga, Villaviciosa, Sariego, Piloña, Parres, Gozón y Carreño acordaron esta medida al recibir sendas notificaciones por parte de la empresa vasca Kaiku y de la Cooperativa de Gijón informándoles de que «la leche que recogieron en febrero, nos la van a pagar a cuatro céntimos por litro menos de lo que estaba acordado, porque dicen que están perdiendo dinero».

La situación de indignación es tal en el sector productor de leche que esta tarde está prevista la celebración de una reunión en Salas, en la cooperativa Agrovaldés, a fin de estudiar la adopción de medidas de alcance regional. Pero, «independientemente del acuerdo que se alcance, iremos a la huelga», anunciaron los ganaderos, sin señalar la fecha en la que comenzarán las acciones.

Para los productores reunidos en Argüeru, las notificaciones recibidas -a las que hay que añadir otra de Nestlé, que anuncia rebajas a partir de este mes- es el principio de una rebaja «escalonada» sobre el precio de la leche en origen. «Existe un acuerdo encubierto entre las industrias, aunque no podemos demostrarlo», señalaron algunos de los productores, quienes afirmaron que «ofrecemos la leche a otras empresas y no la quieren. Tienen un pacto de no agresión».

De cumplirse las peores previsiones de los profesionales del ganado vacuno de leche, la bonanza vivida en los últimos meses por el sector -cuando el litro de leche llegó a pagarse a 0,46 euros- llegaría a su fin. Sin embargo, el alza de los precios de la leche no ha sido suficiente para afrontar los incrementos de los costes de producción. «En el año 1992, se cobraba el litro de leche a 52 pesetas, el mismo precio al que estaba en la primavera del año pasado. Y, entretanto, han subido los piensos, los abonos han pasado de 40 a 65 pesetas por kilo, el gasoil se ha multiplicado...», relató Manuel Tuero, propietario de una ganadería en Argüeru.

Los ganaderos reunidos en Argüeru criticaron, además, que «ni la administración ni los sindicatos nos hacen caso», por lo que han decidido adoptar esta medida. «Se está vendiendo que el mercado ha subido, pero lo que ha subido son los beneficios que obtienen las industrias por el valor añadido de los productos que llegan al consumidor», apuntó uno de los productores de leche.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el vienres, 7 marzu de 2008

Lleemos en Europa Press:
La plantiya del Hospital de Les Arriondes va decidir mañana nuna asamblea de trabayadores les posibles movilizaciones o aiciones a tomar, tres la rotrua de la mesa de negociación. Los trabayadores quisieron destacar cuáles fueron pa ellos los motivos determinantes pa que se produxera la rotura del alcuerdu. Asina, manifestaron que la principal causa d'esta rotura foi la negativa per parte de los miembros del Patronatu a falar d'integrar l'hospital nel Sespa n'igualdá de condiciones col restu d'hospitales de la rede Pública.

Fontes del comité d'empresa del Grande Covián recordaron, en delcaraciones a Europa Press, qu'ésti yera'l fin de la proposición non de llei votada na Xunta Xeneral del Principáu, presentada pol Partíu Socialista y aprobada por mayoría absoluta.

"Contradicción tala nun pue ser de nenguna manera aprobada por esti comité, pues condena al nuesu centru a caltenese pa siempre n'inferioridá de condiciones respecto al restu d'hospitales públicos y a los ciudadanos del Oriente a resignase a que los sos impuestos finacien los centros de les otres árees y non el suyu propiu", puntualizaron.

El proyectu de futuru planiáu pol Principáu, pal Grande Covián pasa pola tresformación en Fundación Pública. Anque dende'l comité d'empresa puntualizaron que "esti trámite que los patronos ofrecen como una solución definitiva pal Grande Covián, ye simplemente una obligación llegal derivada de la Llei de Fundaciones del añu 2002".

La Llei d'Ordenación de les Profesiones Sanitaries diz que la carrera y desarrollu profesional ye un derechu de los trabayadores sanitarios. Anque nun obliga a poner en marcha'l sistema nuna fecha determinada, la plantiya nesti sen recalca que "el presidente del Patronatu, José Ramón Riera, afirmó n'avientu del 2006 que nun diba haber problemes pa implantala nel nuesu centru y 15 meses dempués se nieguen a falar d'ello, nin en presente nin en futuru".

Escrito por ObservatoriuLlaboral el martes, 4 marzu de 2008

Según lleemos en Europa Press:
El númberu de paraos rexistraos nes oficines d'emplegu del Institutu Nacional d'Emplegu (Inem) nel Principáu d'Asturies al final del mes de feberu subió a 54.371, lo que supón una baxada de 252 persones respecto al mes de xineru, según informó'l Ministeriu de Trabayu.

En términos relativos, l'aumentu del paru nel mes de febreru nel Principáu foi del 0,46 por cientu respecto al mes de xineru. En relación a febreru del 2007, el paru baxó en 1.242 persones, un 2,23 por cientu.

No que respecta al paru masculín, ésti asitióse en 20.768 persones, mientres que'l femenín algamó un total de 33.603 persones. Por edaes, 5.582 paraos son menores de 25 años, mientres que 48.789 supera los 25.

Por sectores, el paru baxó en 170 persones nel sector Industria; en 60 persones nel de Servicios; cinco persones nel sector de la construcción y en 15 persones nel colectivu ensin emplegu anterior.

En cuantes al paru rexistráu nos estranxeros nel Principáu d'Asturies demientres el mes de febreru asitióse en 2.477 persones. Asina, el sector con más estranxeros en paru n'Asturies ye Servicios (1.428 desemplegaos), siguíu de la Construcción (418), Industria (129), Agricultura (93) y el colectivu Sin Emplegu Anterior (409).

Nel conxuntu nacional, el númberu de paraos rexistraos nes oficines del Institutu Nacional d'Emplegu (Inem) subió en 53.406 persones en febreru, el 2,3 por cientu respecto a xineru, colo que la cifra total de desemplegaos asitióse en 2.315.331 paraos.