Creative Commons 3.0 RSS CSS 2.1 XHTML 1.0
Entrar  
Rexistru
La actualidá llaboral asturiana 
Escrito por ObservatoriuLlaboral el domingu, 20 abril de 2008

Los representantes del personal de la Consejería de Bienestar Social protagonizarán mañana, lunes, una protesta frente a la Junta General del Principado en respuesta a la falta de soluciones por parte del departamento que dirige Pilar Rodríguez.

Los sindicatos CCOO, USIPA, CSIF y CSI, que secundan la movilización, señalan que el Instituto de Infancia, dependiente de la Consejería de Bienestar Social, no ha ofrecido a día de hoy ninguna solución al problema de sobreocupación y deterioro de la unidad de primera acogida del Centro Materno Infantil de Oviedo. Las centrales añaden además que tampoco existe voluntad por parte de la Administración autonómica para adecuar la guardería de Roces, en Gijón, a la normativa necesaria para su inclusión en la red de Educación. Los delegados y trabajadores de Bienestar se concentrarán mañana, lunes, coincidiendo con la comparecencia en la Junta de Eva Sánchez, directora del Instituto de Infancia


Vía Glayíu
Ver Comentarios (19) Temes relacionaos: Movilizaciones 

Escrito por ObservatoriuLlaboral el xueves, 17 abril de 2008

Un trabayador de l'empresa Servimotor allugada en Tabaza (Carreñu), mancose al llevar un impactu na zona semifrontal la cabeza tando trabayando ayeri a les 5 la tarde. Doe treslladáu al Hospital de San Agustín n'Avilés.


Más Información.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el xueves, 17 abril de 2008

Lleemos en Europa Press:
Los productores de lleche de les comunidaes cantábriques y de Castiella y Llión, que sumen sobre'l 90% de la cuota llechera asignada a España, amenazaron güei con entamar una fuelga en señal de protesta pola baxada del preciu de la lleche que-yos paguen les industries del sector.

La posibilidá d'entamar movilizaciones "pa desabastecer" los mercaos van analizase nes próximes selmanes. Enantes, los ganaderos d'estes rexones caltienen contactos periódicos pa formar una plataforma "que lo único que persigue ye defender los derechos de los ganaderos españoles", tal y como afirmó ún de los sos voceros, José Pedro Egocheaga.

Demientres la mañana de güei decidieron sumase a la iniciativa de constituyir una plataforma los ganadeeros de la costa occidental asturiana. Foi demientres la celebración d'un conceyu, al qu'asistieron más de 200 productores, celebrada en Tapia.

A esti alcuentru también fueron representantes del sector de la provincia de Llión, onde'l so voceru, Robero Fernández, confirmó que "prácticamente'l 100%" de los ganaderos d'esa provincica decidieron sumase a la plataforma "pa defender el nuesu trabayu".

Pedro Egocheaga esplicó que la situación pola qu'atraviesa'l sector llecheru "ye insostenible" dempués de que'l preciu de la lleche que paguen les industries rexistrara una constante cayida dende qu'entamó l'añu. Nestos momentos, esplicó, los ganaderos tán recibiendo por llitru de lleche ente 39 y 42 céntimos, "una cantidá que nun cubre los gastos de producción". Por exemplu, como esplicó Roberto Fernández, el coste que tien d'afrontar un productor pa producir un llitru de lleche ye d'unos 40 céntimos. Amás, afronten el futuru con pesimismu, "ya que s'anuncia otra baxada d'uno seis céntimos pa esti mesmu mes".

Los productores acusen directamente a les industries llecheres de "pautar" esa disminución del preciu de la lleche, "polo que diben tar incumpliendo la llei de competencia". También se-yos acusa de poner nel mercáu lleche de "dudosa calidá", importada de países como Francia. "Por trayer lleche d'otres zones, qu'amás ye de menor calidá que la nuesa, a nós báxenmos el preciu". Amás de la reducción de precios, aseguren que les empreses "incumplen los precios pautaos", col sector.

"Alcordamos un preciu per la lleche mos la paguen con un mes de retrasu y al preciu qu'ellos dicen", afirma José Pedro Egocheaga, quien afimró qu'esta situación supón que los titulares de les esplotaciones dexen de percibir una media d'ente 1.200 y 1.500 euros al mes pola reducción de los precios.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el xueves, 17 abril de 2008

Según lleemos en La Voz de Asturias:

El futuru de les guarderíes y de la unidá d'acoyida del Centru Maternu Infantil podríen provocar la movilización de los trabayadores de la Conseyería de Bientar Social. Asina lo indicó ayeri Belén Quiroga, presidenta del comité d'empresa d'esti departamentu del Executivu autonómicu.

Quiroga fexo estes declaraciones tres la reunión que tuvieron el martes ente los miembros del comité d'empresa ya l'Institutu l'infancia. La representante d elos trabayadores manifestó ayeri que'l conceyu terminó ensin soluciones. Quiroga indicó que los profesionales reclamen un compromisu de futuru pa les guarderíes dependientes de Bientar Social, ente elles la de Roces en Xixón, y una solución que ponga fin a la sobreocupación de l'unidá de primera acoyida del Maternu.
Ver Comentarios (19) Temes relacionaos: Movilizaciones 

Escrito por ObservatoriuLlaboral el xueves, 17 abril de 2008

Lleemos n'Infoasturies:

Un 9% de la mocedá ente 18 y 35 años ta al paru y un 27% tien un trabayu temporal.

Al traviés del caberu informe de CCOO podemos tener una radiografía de la situación de la mocedá asturiano tocántenes al empléu. Hai ue puntualza de toes maneres que nel informe el sindicatu nun se cuenten los ozos y moces d'ente 16 y 18 años que tamien tan n'edá de trabayar llegalmente.

Los datos son claros: El 27% de los asturianos y asturianes d'ente 18 y 34 años nun trabayen nin busquen empléu. Esti porcetaxe taría venceyáu sobremanera a la poblacion estudiante. El 9% de la mocedá, d'esti tramu, d'edá alcuéntrense desemplegaos.

D'otra miente, un 27% trabaya con empléu temporal, un 20% con contratu indefiníu y el 9% trabayen por cuenta propia. Como se ve, la meta e la mocedá co trabayu asalariáu failo en condiciones de temporalidá ya inestables.

Con estos datos compréndese la perbaxa Tasa d'Emancipación de la mocedá asturina (un 34,9%) la segunda más baxa del Estáu que tien de media'l 45.2%, 10,3 puntos más. A la vegada, l'estáu español asitiase ente los de menor tasa de la llamada Xunión Europa. La emancipación de de la mocedá asturiana ta, por tanto, ente les más baxes de la XE.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el miércoles, 16 abril de 2008

Según lleemos en La Voz de Asturias:

La presidenta de la Junta Personal Docente no Universitario, Beatriz Quirós, reconoció ayer que los profesores podrían adoptar medidas de presión que podrían poner en peligro el final de curso, sin descartar una huelga, si el Gobierno asturiano no cambia de actitud y decide contar con los sindicatos para corregir la situación actual de "desmantelamiento" del sistema educativo en el Principado. Quirós realizó estas declaraciones tras una reunión entre Suatea, CC OO, UGT, CSI-CSIF y ANPE, además del diputado de IU-BA-Verdes.

Lleer mas
Ver Comentarios (20) Temes relacionaos: Movilizaciones 

Escrito por ObservatoriuLlaboral el miércoles, 16 abril de 2008

Según lleemos en El Comercio:

El sindicatu médicu (Simpa) ta enfotáu n'algamar esta mesma selmana, un alcuerdu col Serviciu Salú del Principáu d'Asturies (SesPa) yá que los contautos tan desenrollándose de forma satisfactoria y "van per buen camín". Los medicos yá decidieron la selmana pasada suspender la convocatoria de fuelga en Primaria, precisamente por mor a los avances rexistraos na so rellacion col Principáu. Les negociaciones, de momentu, siguen "abiertes".




Añadío 17-04-2008:Los médicos y Salud acercan posturas para un acuerdo

Ir a página 1 2 3 4