Creative Commons 3.0 RSS CSS 2.1 XHTML 1.0
Entrar  
Rexistru
La actualidá llaboral asturiana 
Escrito por ObservatoriuLlaboral el martes, 15 abril de 2008

Lleemos en Europa Press:


El conseyeru de Salú y Servicios Sanitarios, José Ramón Quirós, pidió güei "tranquilidá" pa que les negociaciones ente'l sindicatu Médicu del Principáu (Simpa) y el Serviciu de Salú (Sespa) "lleguen a bon puertu" pa poner fin a la fuelga de los médicos d'atención primaria asturianos.

En rueda prensa, el conseyeru de Salú manifestó que ta faciéndose "un esfuerzu importante". "Hai una necesidá pa poner fin en dalgo que mos permita meyorar l'atención primaria", declaró'l responsable de Salú del Principáu d'Asturies.

Por último, Quirós aseguró desconocer si a lo llargo d'esta selmana los médicos d'atención primaria van algamar un alcuerdu col Sespa pa desconvocar la fuelga.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el domingu, 13 abril de 2008

Según lleemos en El Comercio:

La sección de Transportes, Comunicaciones y Mar de UGT-Asturias ha hecho público un comunicado en el que rechaza el despido de dos trabajadores del departamento de Administración de Gestiba -empresa participada al 51% por la Autoridad Portuaria de Gijón-, máxime después de que la empresa tuviera beneficios el pasado ejercicio, después de años de pérdidas.

Los responsables de UGT aseguran que «lucharemos con todas las medidas a nuestro alcance hasta las últimas consecuencias en defensa de los dos trabajadores y los puestos de trabajo».

Escrito por ObservatoriuLlaboral el miércoles, 9 abril de 2008

Ver Comentarios (8) Temes relacionaos: Movilizaciones 

Escrito por ObservatoriuLlaboral el martes, 8 abril de 2008

Ver Comentarios (12) Temes relacionaos: Movilizaciones 

Escrito por ObservatoriuLlaboral el domingu, 6 abril de 2008

Según La Voz de Asturias:

Tres trabayadores resultaron firíos leves nos accidentes llaborales rexistraos n'Avilés, Uviéu y Xixón. Ún de los siniestros produxose cuando un empleáu d'Aplacansa cayó d'espaldes dende una pila de chapa na obra na que trabayaba na cai Conde Guadalhorce, d'Avilés. El segundu accidente rexistrose na cai Guillermo Estrada, d'Uviéu, cuando un operariu de la empresa Obras Metálicas del Noroeste foe golpeáu nun pie por una viga. Pola tarde, un trabayaor de la constructora Martín Navarrete sufrió firíes leves nun siniestru en Xixón.


Amás d'estos accidentes, el mesmu periódicu destaca que los fallecidos n'accidente llaboral duplicaronse nel 2008

Escrito por ObservatoriuLlaboral el miércoles, 2 abril de 2008

Según lleemos en Europa Press:
Sindicatos alvierten de que "esti ye'l tren caberu" pal sector llecheru y apuesten por un alcuerdu
[...]
Los sindicatos agrarios alvirtieron güei a la industira llechera de qu'esti "ye ya'l tren caberu que-y queda al sector llecheru, qu'atraviesa una crisis gravísima ante los altos costes de producción", y destacaron amás que "cualquier descuidu que se cometa pue acabar cola actividá". Ante esta "grave" situación les organizaciones agraries, COAG, Asaja y UCA señalaron la necesidá de llegar a un alcuerdu marcu ente productores y industria que dea estabilidá a los precios.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el miércoles, 2 abril de 2008

Según lleemos en La Nueva España los trabayadores, por voz del comité d'empresa de Establecimientos Residenciales pa Ancianos d'Asturies (ERA) tan escontra esta midida:

El comité d'empresa del ERA (Establecimientos Residenciales pa Ancianos d'Asturies, dependiente de la Conseyería de Bientar Social) refuga «frontalmente» la privatización de la xestión de la nueva residencia de Samartín del Rei Aurelio, allugada'n Sotrondio. Dende'l comité empresa, amás, va estudiase la posibilidá de realizar «movilizaciones» de protesta escontra la privatización, «que va escontra la creación de emplegu públicu de calidá».

Ir a página 1 2 3 4