Creative Commons 3.0 RSS CSS 2.1 XHTML 1.0
Entrar  
Rexistru
La actualidá llaboral asturiana 
Escrito por ObservatoriuLlaboral el llunes, 19 mayu de 2008

Vía Asturnews:
La totalidá de les organizaciones sindicales del sector de la Enseñanza Concertada (OTECAS, USO, FSIE, CC.OO y FETE-UXT) exixeron güei al Principáu la igualación de la media de profesores por unidá cola enseñanza pública, ya que según afirmen les diferencies actuales "son considerables" y repercuten nel rendimientu de los docentes.

Los representantes docentes responsabilicen al Principáu d'esta situación al non algamar el "acuerdu de plantiyes" colos centros concertaos que vienen demandando. "Tres ocho años de Gobiernu d'Areces, non sólo siguimos ensin acuerdu, sinón que los centros tienen menos plantiyes que nel 2001 y al tiempu tienen que satisfacer mayores necesidaes", afirma'l comunicáu que ficieron públicu ayeri.

Según esplicó Juan Luis Barrera, voceru d'Otecas, nesti momentu les diferncies de ratio profesor/unidá ente la concertada y la pública son les siguientes: n'educación infantil un profesor por unidá na concerta y 1,33 na pública; en primaria, 1,17 na concerta y 1,5 aproximadamente na pública; y en secundaria 1,32 na concertada y 2,91 na pública.

Según los sindicatos, "esta situación repercute de manera direuta nes condiciones de trabayu, dificultando la reducción de la carga llectiva, y exixe a los y les trabayadores un esfuerzu munchu mayor p'algamar una enseñanza de calidá".

Los sindicatos tamién criticaron al Gobiernu del Principáu porque, según informaron, decidió impugnar el conveniu de centros concertaos, firmáu poles centrales y les patronales a nivel estatal, no referente a la paga estraordinaria d'antigüedá. Trátase d'un abonu que reciben los profesores que cumplen 25 años na empresa y que suma la cuantía de cinco mensualidaes, aproximadamente 8.000 euros.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el martes, 6 mayu de 2008

Según lleemos en Europa press:
El númberu de paraos rexistraos nes oficines del Institutu Nacional d'Emplegu (Inem) nel Principáu d'Astuires baxó en 437 persones nel mes d'abril, un 0,83 por cientu menos que'l mes anterior, colo que la cifra total de desemplegaos asitióse en 52.037 persones, según informó güei'l Ministeriu de Trabayu y Inmigración.

Según los datos ofrecíos, en cuanto a la comparanza col mesmu mes del añu pasáu, los paraos nel mes d'abril son n'Asturies 189 más, lo que supón un incrementu del 0,36 por cientu.

A nivel nacional, sin embargu, el desemplegu creció en 37.542 persones n'abril, el 1,6 por cientu respecto a marzu, colo que la cifra total de desemplegaos asitióse en 2.338.516 persones. Esta subida ye la primera que se produz nesti mes dende 1996, primer añu del que'l Ministeriu de Trabayu tien datos comparables.

L'ascensu d'abril supón el regresu del paru a la llinia al alza tres el respiru de marzu, cuando'l desemplegu baxo en más de 14.000 persones, dempués de tar subiendo cinco meses siguíos.

Una vez más, el paru femenín n'Asturies supera al masculín, puesto que nel mes d'abril el númberu de muyeres ensin trabayu asitióse en 31.651, mientres que'l númberu d'homes desemplegaos foi de 20.386 persones.

Sin embargu, estos datos varíen si se tien en cuenta la edá, ya que les muyeres menores de 25 años tienen más facilidaes p'atopar un emplegu. Según los datos del Ministeriu, nel mes d'abril un total de 2.523 muyeres menores de 25 años nun teníen emplegu frente a los 2.551 homes que nun teníen trabayu.

CREZ EL PARU NEL SECTOR SERVICIOS.

Demientres el mes d'abril el paru creció sólo n'Asturies nel sector Construcción, onde se contaron 203 paraos más, el sector servicios, sin embargu baxó'l so númberu de paraos respecto al mes anterior en 515 persones. El desemplegu tamién baxó, anque en menor midida, nel sector ensin emplegu anterior (-94), agricultura (-30) y industria (-1).

El númberu d'asturianos paraos n'abril por sectores ye de 35.094 en servicios, 5.706 en construcción, 5.631 n'industria, 4.975 esin emplegu anterior y 31 n'agricultura.

Los datos del departamentu que dirixe Celestino Corbacho muestren que'l númberu d'estranxeros que tán en paru nel mes d'abril n'Astuires algamó les 2.379 persones, de les que 1.292 pertenecen al sector servicios, 482 a construcción, 409 ensin emplegu anterior, 131 a industria y 65 a agricultura
.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el xueves, 1 mayu de 2008

Según lleemos en El Comercio:
Tras casi un mes de conversaciones desde que tuviera lugar la huelga médica en protesta por la jornada de tarde en los centros de salud, las prisas y los nervios han vuelto a la mesa de negociación. Ayer por la tarde, el Servicio de Salud del Principado (Sespa) convocó de urgencia a los representantes del Sindicato Médico (Simpa) en un intento por alcanzar un acuerdo que evite la reanudación de las protestas por parte del colectivo de facultativos, que el viernes ya amenazaron con un otro paro.

Lleer más

Actualizao:
- Los médicos asturianos consiguen una subida salarial sin contrapartidas
- El Sespa impondrá la jornada de tarde si no llega a un consenso

Ir a página 1 2