Creative Commons 3.0 RSS CSS 2.1 XHTML 1.0
Entrar  
Rexistru
El sótanu del paraísu... 
Escrito por Sumiciu el miércoles, 28 mayu de 2008

Güei publicose l'informa anual que redacta sobre los derechos humanos nel mundiu l'organización Amnistía Internaciona. No tocante a l'Estáu español, l'informe resalta:
Los informes de violaciones de derechos humanos por axentes encargaos de facer cumplir la llei y posterior impunidá seguíen tando estendidos. Impidóse l'acceso a territoriu español a persones migrantes y solicitantes d'asilu, mediante procesos llevaos a cabu en centros estraterritoriales en condiciones que nun s'axustaben a las normes internacionales. Espulsose a menores non acompañaos ensin les garantíes afayadices pa la so seguridá. Les víctimes de violencia nel ámbitu familiar siguieron topando obstáculos pa obtener protección, xusticia y reparación, y les inmigrantes tuvieron amás dificultaes d'accesu a recursos básicos. El grupu armáu vascu Euskadi Ta Askatasuna (ETA) declaró en xunu el fin del "altu'l fueu permanente" y volvió a los atentaos con bombes.


L'informe tamién sigue fincando na impunidá de la que disfruten los criminales del réxime franquista y la guerra civil, calificando la Llei de memoria Hestórica diciendo que "esta llei distaba muncho d'axustarse a les normes internacionales sobre'l derechu de les víctimes de violaciones manifiestes de derechos humanos a interponer recursos y obtener reparaciones"

El comentariu ye "ensin novedá". El restu de les palabres asoleyamoles abondo durante'l restu l'añu como pa volver a repetiles agora.


Relacionao: España: Sal en la herida. La impunidad efectiva de agentes de policía en casos de tortura y otros malos tratos


Equi pues lleer l'informe, en cada rexón del mundu y por países.