Creative Commons 3.0 RSS CSS 2.1 XHTML 1.0
Entrar  
Rexistru
La actualidá llaboral asturiana 
Escrito por ObservatoriuLlaboral el llunes, 16 xunu de 2008

Según informa RTPA:
Las asociaciones Fenadismer, Antid y Cofedetrans anunciaron la suspensión temporal del paro convocado en el transporte de mercancías por carreteras, que comenzó con carácter indefinido el pasado 9 de junio.

En un comunicado firmado por las tres organizaciones se apunta que "mantenemos nuestra voluntad de diálogo para buscar soluciones en el sector", y se añade que están dispuestos a llevar a cabo otras actuaciones, que serán anunciadas en los próximos días. No obstante, las tres sociedades de transportistas han acusado al Gobierno de actuar de forma "irresponsable", al pretender "cerrar en falso" la crisis que atraviesa el sector.

A juicio de Fenadismer, Cofedetrans y Antid, el acuerdo que ha firmado el Gobierno ha sido con organizaciones que no representan los intereses de la mayoría de los pequeños y medianos empresarios. Por ello, estas organizaciones rechazan la política del Gobierno y critican la actuación que ha llevado a cabo en los últimos días, al querer "criminalizar" a los transportistas.

Tras el anuncio de la suspensión temporal del paro por las citadas tres asociaciones, queda como única convocante la Plataforma para la Defensa del Transporte, que ha movilizado a miles de camiones con el llamamiento de concentrarse ante Fomento y forzar a la ministra Magdalena Álvarez a recibirlos.

El pasado 11 de junio, el Comité Nacional del Transporte por Carretera firmó con el Gobierno un acuerdo que contemplaba un total de 54 medidas con la implicación de siete ministerios, para la mejora del sector.


Ver video

Escrito por ObservatoriuLlaboral el xueves, 12 xunu de 2008

Según lleemos en La Nueva España:
Los trabajadores de varias empresas mineras privadas de León, Palencia y Asturias sufrirán a partir de hoy las consecuencias de los retrasos en el abono de las ayudas de producción a las compañías del sector. Pese a que las subvenciones fueron aprobadas el pasado 30 de mayo por el Consejo de Ministros, el dinero todavía no ha llegado a las empresas, por lo que algunas de ellas, como las del grupo Uminsa, han decidido retener los salarios a sus empleados, cuyo pago se iba a hacer efectivo esta mañana. La medida afecta a 3.000 mineros, de los que alrededor de 650 son asturianos.

Lleer más

Escrito por ObservatoriuLlaboral el miércoles, 11 xunu de 2008

Según lleemos en La Voz de Asturias:
EL COMITE de empresa de Feve en Asturias aprobó por unanimidad dos resoluciones para exigir cambios en los procesos de selección de personal. La primera pide que los puestos de técnico se cubran por concursos internos y no por libre designación. La segunda demanda es que se elimine la entrevista personal de la oferta de empleo público.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el vienres, 6 xunu de 2008

Según informe Europa Press:
Les patronales mayoritaries del tresporte de mercancíes per carretera de la rexón, Asetra y Cesintra, firmaron güei un preacuerdu colos cargadores, en rellación al conflictu surdíu de magar l'incrementu del preciu del combustible. El mesmo tomóse tres presenta-yos per escrito la so propuesta sobre les condiciones que tienen de rexir los futuros y presentes contratos de tresporte, que va tener de ser confirmáu por tolos órganos representativos, tanto de les empreses cargadores como de los sindicatos. Nun foi aceptáu, sicasí, por UITA, integrada por autónomos. Pela so parte, los pescadores d'Avilés sumáronse a la fuelga nel so sector pol mesmu motivu.

El presidente de l'Asociación d'Empresarios del Tresporte y Aparcamientu d'Asturies (Asetra), Ovidio de la Roza, manifestó a la salida del conceyu calteníu na sede de la Conseyería d'Infraestructures, qu'UITA nun pudo firmar el preacuerdu porque pa ello tenía que desconvocar la fuelga.

De la Roza, qu'afirmó que'l conceyu calteníu güei foi "mui positivu" dixo que-yos "preocupa'l clima d'alarma y intranquilidá qu'UITA ta creando n'Asturies, pero nun-yos preocupa muncho que nun firme l'acuerdu".

"Güei quedó demostrao que n'Asturies hai total normalidá nel tresporte porque'l poder de convocatoria tiénenlu les organizaciones mayoritaries", dixo De la Roza.

Pela so parte, el presidente de la Unión Independiente de Tresportistes Autónomos (UITA), José Fernández, indicó que "l'aconceyamientu al so xuiciu nun sirvió pa nada" y añadió que tanto Asetra como Cesintra "trataron de cola-yos un acuerdu pa tratar de forzar a desconvocar el paru que nós tampoco tenemos capacidá de desconvocar". Un paru qu'al so xuiciu "ta siendo siguíu por un 60% de los tresportistes asturianos".

"Nun firmamos nengún engañu que mos quieran colar porque nun somos fatos y tenemos dignidá", dixo Fernández, qu'insistió en que'l paru y les protestes van siguir hasta que la mnistra se siente a negociar y les reivindicaciones de los tresportistes s'espeyen nel BOE.

Asina indicó qu'Asetra y Cesintra traxeron al conceyu de güei les propuestes d'UITA, "apropiándose d'elles, mientres qu'en Madrid ta defendiendo otres".

El responsable d'UITA insistió en que'l paru va siguir p'alantre de manera indefinida y añadió que lo que digan Ovidio de la Roza y Enrique Riaño sobre un acuerdu o la desconvocatoria del paru "da-yos igual". Amás, añadió que los aconceyamientos tán "mutilaos" porque a los mesmos nun se cita a toles empreses y cargadores.

PESCADORES D'AVILÉS EN PARU.

Pela so parte, la flota pesquera d'Avilés sumóse dende güei al conflictu pol alza del petroleu. La práutica totalidá de los barcos con base na Cofradía Virxe de les Marees tán ya amarraos y espérase que nes próximes hores se sumen les cuatro embarcaciones de baxura, según informó'l patrón mayor d'avilés, Gregorio López, en declaraciones a Europa Press.

El presidente de la cofradía avilesina aseguró que "la flota ta parada dafechu". Pela so parte, Alfredo Gutiérrez, representante de la plataforma que promueve'l paru, esplicó que nel día de güei nun s'esperen piquetes ya que ta previsto que'l conflictu se radicalice de magar la próxima selmana.

"Güei toi en Burela pero sé que'l paru ta siendo cada vez mayor" espunxo Gutiérrez, en declaraciones a Europa Press. Ayeri, un grupu d'armadores gallegos enfrentóse a pescadores asturianos na rula d'Avilés y entamaron una campaña informativa por pescaderíes y grandes superficies pa tratar de frenar la entrada de pescáu d'esportación.

Pela so parte, la Federación Asturiana de Cofradíes, contraria de primeres al paru, va caletner a les 19.00 hores de güei un conceyu pa estudiar la posición que va adoptar de cara al próximu alcuentru previstu pal llunes en Madrid.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el xueves, 5 xunu de 2008

Según informa El Comercio:
La escasa información sobre el futuro de los trabajadores de la factoría de la Central Lechara Asturiana en Villaviciosa ha despertado las sospechas de la plantilla, que alerta de un «cierre encubierto» de la misma, según manifestaron ayer miembros del comité de empresa pertenecientes al sindicato Comisiones Obreras (CC OO).
«El expediente de regulación de empleo presentado en febrero por la empresa y nuestras alegaciones al mismo no ha tenido ningún avance», afirmó el portavoz, Juan Carlos Rodríguez.
Un grupo de trabajadores de la planta maliaya se concentraron ayer, con pancartas reivindicativas, ante los instalaciones de la fábrica que, en la actualidad, cuenta con unos 85 empleados para la elaboración de postres, leche en polvo, quesos y quesitos.
La regulación de empleo presentada comienza con prejubilaciones a los 58 años, bajas incentivadas y traslados a la factoría de Granda, en Siero.
Los trabajadores se quejan del poco apoyo prestado desde el Consistorio de la Villa y una vez más, insistieron en que tras los planes de la empresa se esconde la intención de recalificar los terrenos que en la actualidad ocupa en el casco urbano. El concejal de Urbanismo, Rogelio Estrada, negó ayer de forma rotunda este extremo. «Si se llegase a cerrar la fábrica, mientras dure nuestro mandato, los terrenos que ocupa actualmente no serán recalificados», zanjó el edil.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el xueves, 5 xunu de 2008

Según informa Europa Press:
La Plataforma pa la Defensa del Sector del Tresporte de Mercancíes per Carretera Nacional y Internacional' va entamar esta medianueche, de magar les 00.00 hores un paru xeneral indefiníu nel sector del tresporte de mercancíes de tol territoriu español, hasta Asturies, según informaron fontes de l'asturiana Unión Indpendiente de Tresportistes Autónomos (UITA) al traviés d'una nota de prensa.

Señalaron que les 25 plataformes provinciales de tresportistes constituyíes na plataforma nacional y qu'apoyen dicha convocatoria pertenecen a Asturies, Almería, Granada, Córdoba, Xaén, Sevilla, La Coruña, Orense, Lugo, Pontevedra, Barcelona, Tarragona, Badaxoz, Madrid, Burgos, Salamanca, Valladolid, Toledo, Ciudá Real, Albacete, Valencia, Castellón, Murcia, Alicante y Teruel.

Amás, hai convocada pal día 7 de xunu, sábadu próximu, a les 5 de la tarde, una asamblea xeneral de la población de Morata de Taxuña (Madrid), y una manifestación ante les instalaciones del Ministeriu de Fomentu "pa exixir al Gobiernu una urxente solución a la grave crisis que sufre'l nuesu sector y que lleva a la desapaición de millares de puestos de trabayu".

Escrito por ObservatoriuLlaboral el miércoles, 4 xunu de 2008

Según informa El Comercio:
Educadores de las escuelas infantiles de 0 a 3 años, apoyados por los sindicatos UGT y CCOO, se concentran hoy ante la sede de la Federación Asturiana de Concejos (FACC) en Oviedo, para reivindicar la negociación "inmediata" de un nuevo convenio colectivo que mejore las condiciones laborales y salariales de los cerca de 300 trabajadores del Principado.
Según manifestó la representante de UGT, María José García, desde la FACC no han tenido en cuenta las continuas reclamaciones de los trabajadores para sentarse a negociar el convenio. "Creemos que es el momento de decir basta ya y plantear que si la administración de verdad quiere una red pública de escuelas infantiles deben apostar por ella y dar verdadero carácter educativo al ciclo", explicó García.
En similares términos se pronunció el responsable de acción sindical de CC.OO, José Manuel Rodríguez, que afirmó que los trabajadores llevan desde 2003 con el convenio caducado, por lo que esta movilización "viene tras años de paciencia". "Hemos denunciado ante el juzgado la obligación de la FACC de negociar un convenio y hemos decidido pasar a movilizarnos", dijo Rodríguez.
Ambos sindicatos manifestaron que su principal reivindicación pasa por la negociación del convenio colectivo, pero insistieron en la necesidad de integrar la red de 0 a 3 en el sistema educativo. "No hay que olvidar que quien aporta el dinero es el Principado, por lo que también el Gobierno regional tiene parte de culpa en lo que está ocurriendo", dijo Rodríguez.
"Ya está bien de salir en fotografías de prensa inaugurando escuelas infantiles, cuando la realidad es que ni se está cubriendo la demanda existente ni se ofrece a los profesionales el poyo para dar una educación de calidad", dijo García.

Ir a página 1 2