Creative Commons 3.0 RSS CSS 2.1 XHTML 1.0
Entrar  
Rexistru
El sótanu del paraísu... 
Escrito por Sumiciu el xueves, 26 xunu de 2008

Hai una puerte escondía al doblar l'esquina d'una caleya que namás yo conozco, alló onde l'adoquín se funde col ruxir de les foles y un sabor narcóticu. Ye un marcu de fumo ente lluces que se crucen nel biés d'un cristal semiapagáu qu'escuende un mundu que siempre me costo comprender. Más tovía, cuéstame estremalu del otru físicu de necesidá y de conceutos concretos y afilaos, de navayes voladores que raspien la piel y báñenla de sangre. Con esi mancar inocuu que cicatriza mal y llueu.

En pasando la puerte, la sensación ye lo más paecío a la gravedá cero, un conxuntu movimientos torpes que nun lleven pa dengún llau pero carente peligru en mediu'l flotar. Ye l'escenariu perfeutu onde un pue amosar la so incapacidá, l'impotencia d'ún que se ve restorcer como una culiebra engardiandose con sigo mesma enriba un suelu que nun esiste.

De sópitu, notes que les palabres cambien de sentíu y de función...amaguen, engañen, tracamúndiense a sí mesmes. Fainse irreconocibles pa cualquier oreya y garren un tonu grave que revienta el pechu cuando sonen. Tomen forma empatía y coreografía non verbal, dacuando allúguense nun círculu de fuegu, dacuando enriba una ñube, dacuando....tolo contrario.

Son pallabres carentes significáu, trazos que fuxen de significaos inútiles y que escueyen un camín de comunicación direuta. Causen reacción, tresmiten sentimientu refugando les vueltes absurdes de l'esplicación, acción direuta sonora non verbalizada. Disparadores de rempuesta impulsiva ensin razón aparente...el fondu a través de la forma, la ferramienta tornada fin y parte.

Pólvora moyada hasta que se deprenden a texer. Foguéu fuera'l so universu.

Y nel momentu menos oportuno, tópeste en medio, sintiendo en cada mano l'alendar de cada mundu y la barrera de fumo densu que lo separta furándote con un sentimientu incandescente. Y, dún llau, les voces cortantes lláncense al vacíu, garren carrera escontra l'infinitu pasando despercibíes dafechu. Del otru enfrentense al golpes de ciegu con cada partícula d'aire esmuciéndose nel intentu.

Yo, como un llocu, buscando un monolitu cerca que me respuenda. O dalguna señal alieníxena que m'ayude a asitiar cada cosa onde-y correspón.