Creative Commons 3.0 RSS CSS 2.1 XHTML 1.0
Entrar  
Rexistru
La actualidá llaboral asturiana 
Escrito por ObservatoriuLlaboral el xueves, 10 xunetu de 2008

Según lleemos en Infoasturies:
Nos ultimos quince díes hebo 4 accidente llaborales con resultáu de muerte, los dos últimos ayeri en Carreño y en Grau.

No que va d'añu 2008 son yá 16 los trabayadores que perdieron la vida nel puestu de trabayu n'Asturies. Un 60% más que nel mesmo períodu del año 2007.

Nos quince díes ultimos la escalada de siniestrabilidá llaboral algamó niveles preocupantes al perder la vida 4 trabayadores nel puestu de trabayu. La xornada d'ayeri foi permala col resltáu de un trabayador muertu en Carreño y otru en Grau.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el martes, 1 xunetu de 2008

Según lleemos en Asturnews:
Según denunciaba esti día el SUATEA, en vísperes de vacaciones, "la Conseyería de Educación acaba dictar unes instrucciones (dicen que provisionales, pero coles que los Equipos directivos tán trabayando dafechu pa organizar el próximu cursu escolar) de les que'l profesoráu nun tien conocimientu y coles que van atopase cuando s'incorporen a los centros".

Estes instrucciones, nun tan negociaes colos sindicatos, como asocede davezu según el SUATEA y "suponen importantes cambios na xornada llaboral del profesoráu, pasando los istitutos de tener seis periodos llectivos diarios a siete, prolongando la xornada llaboral del alumnáu y del profesoráu de manera gratuita".