Creative Commons 3.0 RSS CSS 2.1 XHTML 1.0
Entrar  
Rexistru
La actualidá llaboral asturiana 
Escrito por ObservatoriuLlaboral el vienres, 3 ochobre de 2008

Según lleemos en El Comercio:
Si la administración está dispuesta a aguantar sin mover ficha, habrá que convocar más días de paro». El Sindicato Médico (Simpa) dejó ayer claro que la huelga que secundarán en hospitales y centros de salud del 14 al 17 de octubre en demanda del incremento del precio de la hora de guardia podría extenderse. En un principio, los facultativos han convocado un paro de cuatro días, pero si la administración «se mantiene impasible habrá que ampliarla». Así lo afirmaron ayer los máximos responsables del Simpa en una rueda de prensa celebrada en Oviedo en la que trajeron a colación un conflicto similar vivido en Asturias nada más concretarse el traspaso sanitario. «En 2002 ya paramos los hospitales tres semanas y podemos volver a hacerlo», alertaron a Salud.
La intención del Simpa de extender el paro médico más allá del 17 de octubre se produce en vísperas de una nueva ronda negociadora. Precisamente hoy, a partir de las diez de la mañana, sindicatos y administración volverán a verse las caras. La harán para debatir el último documento elaborado por el Servicio de Salud (Sespa), en el cual no sólo se recoge el incremento del valor de la guardia de 14,85 a 22 euros, como se pactó en el preacuerdo del pasado 30 de abril, sino también la pretensión de la administración de implantar la jornada de tarde en los centros de salud, extendiendo el horario ordinario hasta las 20 horas.
«Con ese documento no hay acuerdo posible», sentenció el secretario general del Simpa, José Luis Sánchez Barbero. Los médicos insistieron en recordar que «el preacuerdo de las guardias firmado con la gerente del Sespa el 30 de abril nada dice de ampliar la jornada de los centros de salud hasta las ocho de la tarde». Tampoco recoge, «como pretende ahora la Consejería de Salud, la tremenda reforma que plantean para Atención Primaria». Para dar fe de sus palabras, los miembros del Simpa entregaron a los medios presentes una copia del preacuerdo, el cual adjuntaron también a la convocatoria de huelga presentada ante la Delegación del Gobierno en Asturias.
Los facultativos lamentaron la huelga y afirmaron que «conflictos como los de Asturias no tienen parangón en la Unión Europea».
«Nosotros llevamos seis meses negociando y es el Sespa el que ahora incumple lo firmado. Los médicos nos hemos visto obligados a convocar este paro. La consejería no nos dejó más opción», indicó el secretario general adjunto, José Manuel Martín Gutiérrez.


Lleer más
Ver Comentarios (8) Temes relacionaos: Movilizaciones  sanidá 

Escrito por ObservatoriuLlaboral el vienres, 3 ochobre de 2008

Según informa Infoasturies:
El númberu de paraos rexistraos nes oficines d'emplegu n'Asturies xorreció en 2.272 persones el pasáu mes de setiembre. El paru xubió un 4,76% respeuto al mes d'agostu.

La cifra de desemplegos y desemplegaes algama yá les 49.954 persones. Respeuto al mes de setiembre de 2007, y siempres según los datos del Ministeriu español de Trabayu, el paru medró n'Asturias un 6,35%, lo que supón 2.982 desempleaos más.
De les 49.954 persones inscrites, la mayoría (33.328) concéntrense nel seutor servicios, siguíu de la construición (6.486), la industria (5.379), el colectivu ensin emplegu anterior (4.183), y l'agricultura, con 578 paraos en septiembre.
En comparación col mes d'agostu, el paro xubió en tolos seutores: servicios 1.713, construición (326), industria (147), colectivu ensin emplegu anterior (76), la agricultura (10).
Nes cifres del paru siempres hai que tener en cuenta qu'estes suavicense pol númberu indetermináu de mozos y moces que día tres día tan emigrando a trabayar fuera d'Asturies. Alredor de 18.000 añales foron estos años últimos.
Ver Comentarios (9) Temes relacionaos: Precariedá 

Escrito por ObservatoriuLlaboral el xueves, 2 ochobre de 2008

Según lleemos en El Comercio:
El Sindicato Médico Profesional de Asturias ha manifestado hoy que no tiene más remedio que convocar una huelga entre los próximos días 14 y 17, ante "el incumplimiento" por parte de la administración regional del preacuerdo para mejoras organizativas y retributivas.
Así lo han dicho en rueda de prensa representantes del SIMPA, que han recalcado que los motivos de esta huelga "no tienen nada que ver" con las reformas que se han llevado a cabo en Atención Primaria", que obligan a los centros a abrir por la tarde.
Han destacado que "el principal motivo" del paro es el incumplimiento del acuerdo firmado con el Servicio de Salud del Principado de Asturias (SESPA) el pasado mes de abril.
Ver Comentarios (9) Temes relacionaos: Movilizaciones  sanidá 

Escrito por ObservatoriuLlaboral el xueves, 2 ochobre de 2008

Según lleemos en Asturnews:
El númberu de paraos rexistraos nes oficines d'emplegu xorreció esti caberu mes n'Asturies en 2.272 persones, lo que supón un aumentu del 4,76 por cientu en rellación al mes anterior y algamar los 79.954 desemplegaos na rexón. N'España, tamién xorrez por sestu mes consecutivu, superando la cifra de paraos los 2,6 millones.
Ver Comentarios (12) Temes relacionaos: Precariedá 

Escrito por ObservatoriuLlaboral el miércoles, 1 ochobre de 2008

Según lleemos en El Comercio:
SUATEA denuncia que los sindicatos siguen sin tener "voz ni voto" ya que la Consejería de Educación y Ciencia no quiere convocar la mesa sectorial.
El sindicato manifiesta en un comunicado su rechazo a las ultimas declaraciones del consejero, José Luis Iglesias Riopredre, durante su comparecencia en la Comisión de Educación de la Junta General para informar sobre el inicio de curso.
SUATEA denuncia el "maltrato" que recibe el profesorado en la única comunidad autónoma que no tiene mesa sectorial de Educación, es decir que "no tiene voz ni voto en los cambios que se producen en sus condiciones laborales".
Recuerda que esta circunstancia perdura desde el año pasado y subraya que la administración se muestra "intransigente haciendo oídos sordos".
Ha señalado que con este panorama todas las decisiones son "a golpe de tacón, sin negociación con los representantes los trabajadores".
"Los gurús que apelan al talante y al diálogo, lejos de modificar y consensuar posturas, aspiran a tomar decisiones bajo el ordeno y mando", asevera.
Por todo ello, SUATEA exige la retirada de "un proyecto educativo impuesto, que nada tiene que ver con el mundo docente y si con el mundo empresarial, que tanto gusta al consejero de Educación"

Escrito por ObservatoriuLlaboral el miércoles, 1 ochobre de 2008

Según lleemos en Asturnews:
El llunes pasáu’l Conceyu de Samartín del Rei Aurelio convocó una plaza de técnicu mediu pal Serviciu de Normalización Llingüística. Dende l’Asociación de Trabayadores de la Normalización Llingüística detectaronse delles irregularidaes nes bases de la plaza polo que pidieron al Conceyu de Samartín que vuelva convocar la plaza solucionando eses “llagunes” nes bases.

Ente les irregularidaes que toparon na Asociación tán: "el que nun figure cuála ye la baremación pola que se considera aptos o non aptos a los aspirantes; nun queda claro si se va facer fase d’oposición; nun esiste un temariu; les pruebes selectives, en casu de que les hubiere, nun son les más adecuaes, sobremanera la entrevista personal; y tampoco nun s’indica cuála ye la puntuación de cada prueba".

Dende l’ATNL, entienden que "les places de técnicu/a en normalización llingüística han tar unificaes no tocante a les pruebes selectives. Dende hai años los responsables de los SNL venimos defendiendo que los procesos de selección de los Servicios pasen por una serie de pruebes onde s’evaluen nun solo los conocimientos xenerales propios de la plaza (Estatutu d’Autonomía, llexislación sobre la llingua asturiana, la normalización nel ámbitu de los Conceyos) sinón qu’ha evaluase de manera oxetiva’l conocimientu y la competencia llingüística de los aspirantes con pruebes escrites y orales".

Na opinión de l'Asocaición "tamién ye importante la composición del tribunal calificador, onde tien d’haber persones especialistes en llingua asturiana y en normalización llingüística".

Dende la formación de l’asociación vienen reclamando a la Conseyería de Cultura una implicación mayor nos procesos de creación de SNL y consideren que’l papel de la Conseyería de Cultura "ye más que repartir subvenciones pa la creación de los Servicios, ha vixilar cómo se creen, asegurando la mayor efectividá del mesmu". Per otru llau, dicen seguir esperando la solución a la inestabilidá qu’añu tres añu vienen denunciando y que pasa necesariamente pola firma de convenios ente los Conceyos y la Conseyería de Cultura: "cosa qu’hasta’l momentu la Conseyería de Cultura se negó a firmar y a solucionar".

Va unos díes anuncióse l’apertura de nuevos Servicios de Normalización y dende l’ATNL piden "nun solo a los Conceyos sinón tamién a la Conseyería de Cultura que los procesos selectivos se faigan con seriedá y tresparencia yá que d’ello depende’l posterior trabayu de normalización".


Escrito por ObservatoriuLlaboral el miércoles, 1 ochobre de 2008

Según informa Europa Press:
El Sindicatu Mélicu Profesional d'Asturies (Simpa) presentó güei'l preavisu de fuelga sanitaria que se desarrollará ente'l 14 y el 17 d'ochobre, según confirmaron fontes sindicales a Europa Press.

Cumple asina'l so propósitu de confirmar el so anunciu de paru enantes de que se celebre la Mesa Xeneral de la Función Pública esti vienres día 3 d'ochobre y na que ta representando xunto al sindicatu d'enfermería Satse pola coalición Cemsatse.

Pal Simpa nun tien sen esperar al conceyu puesto que "el documentu ye'l peor de los presentaos y modifica condiciones acordaes previamente, polo que poco va haber que discutir". De la mesma manera, mañana a les 12.00 hores ta prevista una rueda prensa na sede del sindicatu pa informar sobre la fuelga mélica.

"El Sespa sigue ensin ponese en contautu con nós", llamenten dende'l Simpa al tiempu que calquen en que va llegar a la decisión del paru "obligáu" pola actitú de l'Alministración.

La convocatoria de fuelga inclúi a los facultativos estatutarios, llaborales, funcionarios, profesores rellacionaos y MIR, tanto d'Atención Primaria como d'Especializada y d'equipos del SAC, el SUAP y el SAMU.

La decisión de paru básase nel "incumplimientu" del preacuerdu algamáu el 30 d'abril ente l'Alministración del Principáu y representantes sindicales, nel que destaca l'incrementu del preciu de la hora de guardia; y meyores de les condiciones organizatives y retributives pa los mélicos que faen sustituciones y guardies nos hospitales, asina como nos equipos especializaos del Serviciu d'Atención Continuada (SAC), del Serviciu d'Urxencia d'Atención Primaria (SUAP) y del Serviciu d'Atención Mélica Urxente (SAMU).
Ver Comentarios (8) Temes relacionaos: Movilizaciones 

Ir a página 1 2 3