Creative Commons 3.0 RSS CSS 2.1 XHTML 1.0
Entrar  
Rexistru
La actualidá llaboral asturiana 
Escrito por ObservatoriuLlaboral el sábadu, 4 ochobre de 2008

Según lleemos en Asturies.com:
El Sindicatu Mélicu Profesional d'Asturies (Simpa) afirmó güei que la Mesa Xeneral celebrada esta mañana, "nun valió pa nada" y caltién "firme y vixente" la so convocatoria de fuelga que se va desarrollar ente los díes 14 y 17 d'ochobre.

"Los únicos que protestamos y discutimos el conteníu del documentu fuimos nós", señalaron fontes del sindicatu a Europa Press, al tiempu qu'esplicaron que'l restu de representantes sindicales acordaron volver analizar la propuesta de l'Alministración sobre la reforma sanitaria'l próximu miércoles día 8 d'ochobre nuna nueva xunta de la Mesa Xeneral, tres presentar güei una serie d'alegaciones a la propuesta del Serviciu de Salú (Sespa) que quieren que s'incluyan.

Sicasí, dende'l simpa caltienen que'l restu de sindicatos "nun entraron a criticar el documentu". Poro, l'escritu del Sespa nun foi refugáu de manera definitiva sinón que va volver discutise la próxima selmana.

"El Sespa nun alegó nada, dixo que'l documentu ye'l qu'hai. El miércoles van presentar dalguna modificación coles alegaciones que se propunxeron, pero nós nun pensamos que vaya modificase sustancialmente no importante, que son les condiciones de trabayu", argumenta'l Simpa, qu'alvierte poro que "sinón nun van poder desconvocase la fuelga".

El Simpa afirmó que lo único que quedó claro na Mesa de güei ye que'l Sespa "nun va pagar los 22 euros por hora de guardia que se pautó nel preacuerdu hasta qu'Atención Primara nun acepte modificar les sos condiciones de trabayu". "Eso nun lo vamos aceptar", remarcó'l sindicatu.

Sicasí, el Sindicatu Mélicu Profesional d'Asturies va asistir a la próxima xunta de la Mesa --na que ta representáu xunto al sindicatu d'enfermería Satse pola coalición Cemsatse--, porque "como'l conseyeru" Ramón Quirós, tienen "los brazos abiertos pa negociar a cualquier hora y en cualquier sitiu, pero claro, seriamente, non en base a imposiciones", dixeron responsables sindicales.

La convocatoria de fuelga mélica inclúi a los facultativos estatutarios, llaborales, funcionarios, profesores rellacionaos, y MIR, tanto d'Atención Primaria como d'Especialidá y d'equipos del SAC, el SUAP y el SAMU:

La decisión de paru básase nel "incumplimientu" del preacuerdu algamáu el 30 d'abril ente l'Alministración del Principáu y representantes sindicales, nel que destaca l'incrementu del preciu de la hora de guardia y meyores de les condiciones organizatives y salariales pa los mélicos que faen sustituciones y guardies nos hospitales, asina como nos equipos especializaos del Serviciu d'Atención Continuada (SAC), el Serviciu d'Urxencia d'Atención Primaria (SUAP) y del Serviciu d'Atención Mélica Urxente (SAMU).

Escrito por ObservatoriuLlaboral el vienres, 3 ochobre de 2008

Según lleemos en El Comercio:
Si la administración está dispuesta a aguantar sin mover ficha, habrá que convocar más días de paro». El Sindicato Médico (Simpa) dejó ayer claro que la huelga que secundarán en hospitales y centros de salud del 14 al 17 de octubre en demanda del incremento del precio de la hora de guardia podría extenderse. En un principio, los facultativos han convocado un paro de cuatro días, pero si la administración «se mantiene impasible habrá que ampliarla». Así lo afirmaron ayer los máximos responsables del Simpa en una rueda de prensa celebrada en Oviedo en la que trajeron a colación un conflicto similar vivido en Asturias nada más concretarse el traspaso sanitario. «En 2002 ya paramos los hospitales tres semanas y podemos volver a hacerlo», alertaron a Salud.
La intención del Simpa de extender el paro médico más allá del 17 de octubre se produce en vísperas de una nueva ronda negociadora. Precisamente hoy, a partir de las diez de la mañana, sindicatos y administración volverán a verse las caras. La harán para debatir el último documento elaborado por el Servicio de Salud (Sespa), en el cual no sólo se recoge el incremento del valor de la guardia de 14,85 a 22 euros, como se pactó en el preacuerdo del pasado 30 de abril, sino también la pretensión de la administración de implantar la jornada de tarde en los centros de salud, extendiendo el horario ordinario hasta las 20 horas.
«Con ese documento no hay acuerdo posible», sentenció el secretario general del Simpa, José Luis Sánchez Barbero. Los médicos insistieron en recordar que «el preacuerdo de las guardias firmado con la gerente del Sespa el 30 de abril nada dice de ampliar la jornada de los centros de salud hasta las ocho de la tarde». Tampoco recoge, «como pretende ahora la Consejería de Salud, la tremenda reforma que plantean para Atención Primaria». Para dar fe de sus palabras, los miembros del Simpa entregaron a los medios presentes una copia del preacuerdo, el cual adjuntaron también a la convocatoria de huelga presentada ante la Delegación del Gobierno en Asturias.
Los facultativos lamentaron la huelga y afirmaron que «conflictos como los de Asturias no tienen parangón en la Unión Europea».
«Nosotros llevamos seis meses negociando y es el Sespa el que ahora incumple lo firmado. Los médicos nos hemos visto obligados a convocar este paro. La consejería no nos dejó más opción», indicó el secretario general adjunto, José Manuel Martín Gutiérrez.


Lleer más

Escrito por ObservatoriuLlaboral el xueves, 2 ochobre de 2008

Según lleemos en El Comercio:
El Sindicato Médico Profesional de Asturias ha manifestado hoy que no tiene más remedio que convocar una huelga entre los próximos días 14 y 17, ante "el incumplimiento" por parte de la administración regional del preacuerdo para mejoras organizativas y retributivas.
Así lo han dicho en rueda de prensa representantes del SIMPA, que han recalcado que los motivos de esta huelga "no tienen nada que ver" con las reformas que se han llevado a cabo en Atención Primaria", que obligan a los centros a abrir por la tarde.
Han destacado que "el principal motivo" del paro es el incumplimiento del acuerdo firmado con el Servicio de Salud del Principado de Asturias (SESPA) el pasado mes de abril.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el miércoles, 1 ochobre de 2008

Según informa Europa Press:
El Sindicatu Mélicu Profesional d'Asturies (Simpa) presentó güei'l preavisu de fuelga sanitaria que se desarrollará ente'l 14 y el 17 d'ochobre, según confirmaron fontes sindicales a Europa Press.

Cumple asina'l so propósitu de confirmar el so anunciu de paru enantes de que se celebre la Mesa Xeneral de la Función Pública esti vienres día 3 d'ochobre y na que ta representando xunto al sindicatu d'enfermería Satse pola coalición Cemsatse.

Pal Simpa nun tien sen esperar al conceyu puesto que "el documentu ye'l peor de los presentaos y modifica condiciones acordaes previamente, polo que poco va haber que discutir". De la mesma manera, mañana a les 12.00 hores ta prevista una rueda prensa na sede del sindicatu pa informar sobre la fuelga mélica.

"El Sespa sigue ensin ponese en contautu con nós", llamenten dende'l Simpa al tiempu que calquen en que va llegar a la decisión del paru "obligáu" pola actitú de l'Alministración.

La convocatoria de fuelga inclúi a los facultativos estatutarios, llaborales, funcionarios, profesores rellacionaos y MIR, tanto d'Atención Primaria como d'Especializada y d'equipos del SAC, el SUAP y el SAMU.

La decisión de paru básase nel "incumplimientu" del preacuerdu algamáu el 30 d'abril ente l'Alministración del Principáu y representantes sindicales, nel que destaca l'incrementu del preciu de la hora de guardia; y meyores de les condiciones organizatives y retributives pa los mélicos que faen sustituciones y guardies nos hospitales, asina como nos equipos especializaos del Serviciu d'Atención Continuada (SAC), del Serviciu d'Urxencia d'Atención Primaria (SUAP) y del Serviciu d'Atención Mélica Urxente (SAMU).

Ir a página 1 2