Creative Commons 3.0 RSS CSS 2.1 XHTML 1.0
Entrar  
Rexistru
La actualidá llaboral asturiana 
Escrito por ObservatoriuLlaboral el sábadu, 22 payares de 2008

Según informa La Voz de Asturias:
El comité d'empresa de Felguera Construcciones Mecánicas (FCM) anunció ayeri la convocatoria d'una xornada de fuelga pa'l prósimu día 26 col oxetivu de esixir el cumplimientu del ERE (Espediente de Regulación d'Emplegu) firmáu en 2006 y denunciar dellos casos d'"acosu llaboral".

Según José María Díaz, presidente del comité del tamién conocíu como taller de Barros, nel últimu mes impuxéronse por parte la dirección de Duro Felguera cuatro "castigos desorbitaos ya inxustificaos", el más duru d'ellos de trenta díes de suspensión d'emplegu y sueldu a un emplegáu.

Los incumplimientos del ERE por parte de la dirección de la empresa son "constantes", según los sindicalistes, que indicaron que nun se modernizaron les instalaciones y los equipamientos del taller cuando yá se lleva la mitá del perióu de vixencia apautáu. Por embargu, lo que sí se aplicó inmediatamente n'esi ERE de 2006 foe la reducción de emplegu.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el sábadu, 22 payares de 2008

Según lleemos en El Comercio:
Los trabayadores de la hostelería decidieron convocar tres xornaes de fuelga pa los díes 12 y 19 d'avientu y pa'l 5 xineru al nun llegar a un alcuerdu colos empresarios del seutor na reunión celebrada ayeri ente los sindicatos UXT y CC OO y la patronal. «Hai un distanciamientu importante, pero non insalvable», siñaló Marta González, secretaria xeneral de la Federación de Comerciu y Turismu d'UXT.
Los trabayadores esigen un aumentu salarial y l'establecimientu de dos díes de descansu selmanales enantes de 2012. «Los empresarios son partidarios de llegar a un alcuerdo siempre y cuando cedamos nos nuesos oxetivos», aseguró Marta González.
Dende Hostelería d'Asturies insistese'n que los sindicatos mantuvieron durante tol procesu negociador una postura masimalista ya invariable. «Ye difícil negociar cuando la otra parte nun amenorga les sos esixencies», manifestó Alfredo García Quintana, presidente de los hosteleros asturianos.
Na so opinión, «n'esta época de crisis hai que dar prioridá al mantenimientu y a la creación de puestos de trabayy y non al incrementu salarial». Por esta razón, García Quintana consideró que «nun ye momentu de fuelgues» y que sedrá «difícil» la negociación ente sindicatos y hosteleros cuando hai una convocatoria de fuelga sobre la mesa.
A pesar de la convocatoria de paru nel seutor, dambes partes mantienen la reunión que se celebrará el llunes.
Ver Comentarios (18) Temes relacionaos: Movilizaciones 

Escrito por ObservatoriuLlaboral el sábadu, 22 payares de 2008

Según lleemos en El Comercio:
Los trabayadores d'Aucalsa -al rodiu d'un centenar- llegaron ayeri a un prealcuerdu cola empresa concesionaria la autopista'l Güerna que conduxo a la desconvocatoria de la fuelga prevista pa'l prósimu ponte de la Constitución, del día 5 al 8 d'avientu.
Responsables de la concesionaria y del comité d'empresa llegaron a un principiu d'alcuerdo pol que, de los 14 trabayadores afectaos pol inminente pieslle del peaxe Campumanes, 12 van ser reasitiaos nel de La Madalena y na zona de Vil.lablinu. Ente 2 y 4 emplegados van asumir puestos fuera d'Asturies anque, según el comité d'empresa, «con condiciones perventaxosas y cola promesa de volver a Asturies n'habiendo una plaza».
El prealcuerdu tien pendientes dalgunos aspeutos, como l'abonu'l tresporte hasta La Madalena, pa los trabayadores que tienen que treslladarse a trabayar a dicha llocalidá. Amás los trabayadores puntualizaron que si nun s'avanza na prósima selmana podía retomase la convocatoria de fuelga.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el vienres, 21 payares de 2008

Según lleemos en LNE:
Los sindicatos denunciaron ayer que las empresas auxiliares de Arcelor-Mittal siguen manteniendo una alta carga de trabajo, pese que la plantilla de estas compañías se ha reducido de forma considerable. Ante los azotes de la crisis económica, el gigante siderúrgico decidió recientemente llevar a cabo una revisión del contrato de las subcontratas vinculadas a sus plantas de Gijón y Avilés. Según los datos que manejan UGT y CC OO en los últimos días, ya han salido de las empresas auxiliares 280 trabajadores eventuales, que juzgan como excesivos. Los sindicatos temen que en los próximos meses puedan salir todos los empleados temporales de estas empresas.

El responsable de política industrial de la Federación Minerometalúrgica de CC OO en Asturias, Nicomedes Sánchez Izquierdo, asegura que «las auxiliares tienen un importante volumen de trabajo y a pesar de eso se sigue recortando personal eventual». Afirman que esta carga laboral está recayendo sobre el personal fijo. De esta forma, explican los sindicatos de la siderúrgica, Mittal consigue que estas compañías reduzcan su facturación, que, según apuntan las centrales, va en función del empleo. El sector auxiliar está siendo uno de los más damnificados por los continuos recortes que está llevando a cabo la multinacional que preside el magnate indio.

Las reducciones de producción que está llevando a cabo la multinacional se cobrarán, según los datos que maneja la dirección de la empresa, un millar de puestos de trabajo del sector auxiliar en España. De ellos, 400 serán en Asturias, otros tantos en el País Vasco, un centenar en Navarra y el resto en las otras plantas que la multinacional tiene repartidas por España. En cambio, María Teresa González, portavoz de los empresarios de las empresas auxiliares, difiere de los sindicatos y afirma que «desde hace semanas la carga de trabajo ha ido reduciéndose».


Lleer la noticia completa

Escrito por ObservatoriuLlaboral el vienres, 21 payares de 2008

Vía Infoasturies:
El seutor hosteleru perdió cuasi milenta puestos de trabayu ente los meses d'agost y ochobre, según Alfredo García Quintana, presidente d'Hostelería d'Asturies. La patronal caltién que'l desemplegu va siguir medrando hasta fin d'añu. Hasta ochobre'l seutor tinía 31.143 trabayadores, lo que supón 940 puestos de trabayu menos respecto al mesmu periodo del año anterior, según les cifres oficiales de la Tesorería Xeneral de la Seguridá Social.


La patronal fizo públicos estos datos un día enantes de que los empresarios se vuelvan a reunir n'Uviéu colos sindicatos pa negociar el conveniu ya intentar desactivar la fuelga anunciada pal mes d'avientu, coincidiendo col Nadal .

El procesu quedó bloqueáu el mes pasáu poles diferencies, tanto nel salariu como en drechos sociales. Los sindicatos reclamen un sueldo mensual mínimo de mil euros -agora'l salariu mediu nun llega a los 900- y dos díes siguíos de descanso, frente al día y mediu d'anguañu. Los empresarios ofrecíen una xubida salarial asemeyada al IPC previstu, el 3,5%, y proponen que la meyora de los descansos se faiga gradual. La patronal alcierte de que de ser aceptaes les demandes sindicales, provocaríen despidos y cierres d'establecimientos.

El conceyu entre los representantes de les tres patronales del seutor n'Asturies -Hostelería de Asturias, Unión Hotelera y Hostelería de Gijón- colos responsables de CC OO y UGT, cellebrase agora de tarde, a les 17:00 hores, n'Uviéu, na sé d'UGT.
Ver Comentarios (22) Temes relacionaos: Desmantelamientu 

Escrito por ObservatoriuLlaboral el xueves, 20 payares de 2008

Según lleemos en El Comercio:
Las posturas entre la dirección de Saint-Gobain y los sindicatos de la planta avilesina están cada vez más enfrentadas. El eje de las movilizaciones sindicales había sido hasta ahora la permanencia del Centro de Investigación y Desarrollo (antiguo Cida), pero ayer se planteó una nueva incógnita en el escenario de las negociaciones. Según denunció ayer el comité de empresa, la multinacional ha utilizado un posible Expediente de Regulación de Empleo (ERE) en la línea de Sekurit como amenaza ante el cariz que están teniendo las reivindicaciones de los trabajadores.
José María Lombardía, representante de Comisiones Obreras, afirmó ayer al término de la concentración de trabajadores ante la fábrica avilesina que «la dirección nos ha hecho un sondeo con un posible expediente en Sekurit. En el contexto en el que estamos entendemos que obedece a un intento de desmovilizar y desmoralizar a la gente, pero no nos vamos a quedar de brazos cruzados».
Los sindicatos prefieren, por el momento, hacer caso omiso a los posibles planes de la empresa y se centran en defender el Centro de Investigación y Desarrollo, una de las 'joyas de la corona' de Saint- Gobain hasta ahora. Tras la concentración y el corte de tráfico durante cerca de cuarenta y cinco minutos, los trabajadores también cumplieron ayer con uno de los paros de cuatro horas acordados en el calendario de movilizaciones. A partir de ahora, los paros serán de veinticuatro horas, fijados para los próximos días 25 y 29. Igualmente, los representantes del comité de empresa dieron por finalizado a primera hora de la mañana el encierro de 24 horas que iniciaron el martes en el interior de las instalaciones de la factoría avilesina de Saint-Gobain.
Pero la intención de los representantes sindicales va más allá. Según confirmó ayer Lombardía, están ultimando una concentración ante la sede de la Consejería de Industria y Empleo para el día 25. Una vez allí, pedirán una reunión con el consejero, Graciano Torre.
En cuanto a los contactos con la dirección de Saint-Gobain, en las últimas horas CC OO acusó a la dirección de la empresa de «mantener una actitud impropia de una dirección. No pueden llegar, plantear un problema y decir que no tienen capacidad para discutirlo».
Acuerdo lejano
José María Lombardía insistió ayer en explicar que «les hemos hecho un planteamiento sobre el Cida y la reorganización logística. Estamos dispuestos a asumir un coste social, pero para dar viabilidad al I+D a medio plazo. Pero en ese periodo, durante la vigencia del acuerdo, queremos el compromiso de que no habrá subcontrataciones en otras áreas».
Ver Comentarios (31) Temes relacionaos: Desmantelamientu 

Escrito por ObservatoriuLlaboral el xueves, 20 payares de 2008

Según lleemos en El Comercio:
�En Asturias no se convocan oposiciones para ser titular de Atención Primaria desde hace once años». Pablo Pérez Solís, uno de los facultativos que hacían sustituciones y que se ha declarado en rebeldía, ofreció ayer «una de las claves del conflicto» en 'La Lupa', el programa de Canal 10 dirigido por Juan Neira.
La falta de oportunidades para estabilizar su situación es lo que motiva que, entre el colectivo de 148 profesionales que realizan sustituciones de médicos titulares, «haya gente de 40, 50 e incluso de 60 años».
Por eso, a este portavoz de los eventuales le parece «absurdo» que Elena Arias les eche en cara que quieran estar en plantilla «como si fuera un pecado», cuando «ellos mismos están generando esa situación» y sostiene que la condición de eventual «siempre ha sido muy socorrida» para el Sespa: «Les interesa tener a un grupo de gente subcontratada que puedan movilizar a capricho de un sitio a otro de manera improvisada», comentó.
Por eso y aunque «plantarse ante un monstruo como el Sespa impone», reconoce el facultativo, Pablo Pérez Solís tiene claro que «si el Servicio de Salud del Principado tiene que recortar gastos, no puede hacerlo a costa de la contratación de eventuales, que nunca han sobrado en Asturias y que ya empiezan a firmar contratos en otras comunidades».
Ver Comentarios (39) Temes relacionaos: Opinión 

Ir a página 1 2 3 4 ... 6 7 8