Creative Commons 3.0 RSS CSS 2.1 XHTML 1.0
Entrar  
Rexistru
La actualidá llaboral asturiana 
Escrito por ObservatoriuLlaboral el martes, 2 avientu de 2008

Según informa Europa Press:
El paro aumentó en noviembre en Asturias en 4.334 personas, lo que supone una subida del 8,04 por ciento en comparación con el mes anterior y eleva el número de desempleados en la región a 58.251, según los datos difundidos hoy por el Ministerio de Trabajo e Inmigración recogidos por Europa Press. El incremento del paro a nivel nacional se situó en el 6,08.

Además, en relación a noviembre de 2007, el desempleo en Asturias aumentó un 16,16 por ciento frente al 42,72 por ciento del conjunto estatal.

Por sexos, del total de parados 32.316 son mujeres y 25.935 son hombres. Asimismo, el número de personas inscritas en las oficinas de empleo con menos de 25 años se eleva a 6.466.

En cuanto a sectores, el de servicios concentra el mayor número de desempleados que en el mes de noviembre se elevó a 38.227 al registrar un incremento de 2.546 parados más, seguido de la construcción con 8.264 con un aumento de 1.069 y el de la industria con 6.270 y un aumento de 467 parados. El colectivo sin empleo anterior asciende a 4.725 y el sector de la agricultura concentra 715 parados.

En cuanto a la contratación, ésta registró un descenso de 25,07 por ciento con respecto al mes de octubre y el descenso interanual fue del 22,27. Asimismo, del total de contratos registrados (20.545), 2.093 fueron indefinidos y 18.452 temporales.

Por comunidades, Asturias fue la quinta donde más aumentó el desempleo, superada por La Rioja, Navarra, Baleares y Cantabria.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el martes, 2 avientu de 2008

Según informa Infoasturies:
El Conceyu por otra función pública n'Asturies ta acabante de denunciar que'l gobiernu asturianu incumple les dimposicones llegales sobre'l personal eventual, los funcionarios políticos de gabinete de les Conseyeríes. El gobiernu caltién les llistes d'estos funcionarios políticos en secretu y el Conceyu por otra funci´n pública anuncies midíes llegales.

La Llei 3/1986, de 26 d´avientu, d´Ordenación de la Función Pública Asturiana define al personal eventual como aquelli que fai funciones de confianza y asesoramientu de los cargos políticos. Esti personal nómase llibremente y cesa, en tou casu, cuando lo fain los conseyeros que los nomen. Son los funcionarios políticos de los gabinetes de les estremaes Conseyeríes.

La mesma Llei dispón, nel artículu 30, que les rellaciones de puestos de trabayu contendrán los puestos que puen ser desendolcaos por personal eventual, asina como qu'eses rellaciones sedrán públiques. Pela parte de so, l´artículu 12 del Estatutu Básicu del Emplegáu Públicu (Llei 7/2007, de 12 d´abril) establez que’l númberu de los emplegaos eventuales y les sos condiciones retributives sedrán públiques.

Según denuncia'l Conceyu por otra Función pública "estes disposiciones llegales incúmplense de manera sistemática y dafechu pol Gobiernu asturianu, qu´omite y, en consecuencia, tapa, en toles rellaciones de puestos de trabayu qu'aprueba y espubliza nel Bolletín Oficial, la riestra de puestos reservaos al personal eventual, asina como les sos retribuciones". Nun hai, polo tanto, xustificación llegal dala "pa caltener na clandestinidá la llista de puestos de personal eventual y los nomamientos y retribuciones correspondientes a esos puestos".

Nesi sen, apunten dende'l Conceyu, l’espardimientu recien pela rede interna de l´Alministración asturiana de la rellación de funcionarios eventuales "al traviés d´un correu masivu involuntariu, allumó, d´un mou ridículu y prestosu, l'apagón intencionáu del Gobiernu".

Pa afitar el cumplimientu de la Llei , el Conceyu por Otra Función Pública n'Asturies anuncia la presentación darréu "de les aiciones llegales afayadizes empobináes a obligar al Gobiernu asturianu a incorporar los puestos del personal eventual y les sos retribuciones a les rellaciones públiques de puestos de trabayu" ya que otra función pública n'Asturies "nn sólo ye posible, sinon que ye una urxente desixencia democrática".
Ver Comentarios (20) Temes relacionaos: Movilizaciones 

Escrito por ObservatoriuLlaboral el martes, 2 avientu de 2008

Según informa Infoasturies:
Los representantes del Comité entamaron un encierru a les 9 la mañana na Direición Xeneral de Trabayu pa forzar un conceyu con Antonio Gonzalez, tres algamar l'oxetivu abandonaron la iniciativa enantes de les 11.

Los representantes del comité d'empresa de Naval Xixón abandonaron l'encierru tras ser recibíos pol responsable de la Direición Xeneral de Trabayu, Antonio González.

El responsable d'Emplegu del "Principado" comprometióse colos representantes sindicales a "tener mui en cuenta la postura del comité de empresa" a la hora de posicionase sobre l'Espediente de Regulación d' Emplegu (ERE), según fontes sindicales.

Los sindicatos refuguen la propuesta del ERE tanto poles "formes como pol conteníu del espediente". Los representantes sindicales decidieron abandonar l'encierru tres llogar l'oxetivu de aconceyar col direutor xeneral.
Ver Comentarios (16) Temes relacionaos: Naval Xixón 

Ir a página 1 2 3 4