Creative Commons 3.0 RSS CSS 2.1 XHTML 1.0
Entrar  
Rexistru
La actualidá llaboral asturiana 
Escrito por ObservatoriuLlaboral el miércoles, 3 avientu de 2008

Según informa CITIPA:
Hoy 3 de diciembre del 2008, se ha convocado la Huelga legalmente en Asturias para el próximo 18D, siguiendo las indicaciones de los acuerdos adoptado en la II Asamblea INTERSECTORIAL de trabajadores en Informática.

Además, en Asturias se ha propuesto un calendario de movilizaciones hasta marzo del 2009 tal que:

18D (jueves): Manifestación y huelga Regional
17E (sabado): Manifestación en Madrid y huelgas Regionales
16F (lunes): Huelga total Regional, PARÓN total de Informática en todos los sectores
15M (domingo): Manifestacion en Madrid y huelgas Regionales

Con este calendario de movilizaciones, los profesionales en Informática pretenden presionar al gobierno para que dé la máxima prioridad en la soluciones a los problemas históricos que tiene la Informática, y transmitir el mensaje que no se parará hasta ver cumplidos los objetivos.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el martes, 2 avientu de 2008

Según informa Infoasturies:
El Conceyu por otra función pública n'Asturies ta acabante de denunciar que'l gobiernu asturianu incumple les dimposicones llegales sobre'l personal eventual, los funcionarios políticos de gabinete de les Conseyeríes. El gobiernu caltién les llistes d'estos funcionarios políticos en secretu y el Conceyu por otra funci´n pública anuncies midíes llegales.

La Llei 3/1986, de 26 d´avientu, d´Ordenación de la Función Pública Asturiana define al personal eventual como aquelli que fai funciones de confianza y asesoramientu de los cargos políticos. Esti personal nómase llibremente y cesa, en tou casu, cuando lo fain los conseyeros que los nomen. Son los funcionarios políticos de los gabinetes de les estremaes Conseyeríes.

La mesma Llei dispón, nel artículu 30, que les rellaciones de puestos de trabayu contendrán los puestos que puen ser desendolcaos por personal eventual, asina como qu'eses rellaciones sedrán públiques. Pela parte de so, l´artículu 12 del Estatutu Básicu del Emplegáu Públicu (Llei 7/2007, de 12 d´abril) establez que’l númberu de los emplegaos eventuales y les sos condiciones retributives sedrán públiques.

Según denuncia'l Conceyu por otra Función pública "estes disposiciones llegales incúmplense de manera sistemática y dafechu pol Gobiernu asturianu, qu´omite y, en consecuencia, tapa, en toles rellaciones de puestos de trabayu qu'aprueba y espubliza nel Bolletín Oficial, la riestra de puestos reservaos al personal eventual, asina como les sos retribuciones". Nun hai, polo tanto, xustificación llegal dala "pa caltener na clandestinidá la llista de puestos de personal eventual y los nomamientos y retribuciones correspondientes a esos puestos".

Nesi sen, apunten dende'l Conceyu, l’espardimientu recien pela rede interna de l´Alministración asturiana de la rellación de funcionarios eventuales "al traviés d´un correu masivu involuntariu, allumó, d´un mou ridículu y prestosu, l'apagón intencionáu del Gobiernu".

Pa afitar el cumplimientu de la Llei , el Conceyu por Otra Función Pública n'Asturies anuncia la presentación darréu "de les aiciones llegales afayadizes empobináes a obligar al Gobiernu asturianu a incorporar los puestos del personal eventual y les sos retribuciones a les rellaciones públiques de puestos de trabayu" ya que otra función pública n'Asturies "nn sólo ye posible, sinon que ye una urxente desixencia democrática".

Ir a página 1 2