Creative Commons 3.0 RSS CSS 2.1 XHTML 1.0
Entrar  
Rexistru
La actualidá llaboral asturiana 
Escrito por ObservatoriuLlaboral el llunes, 16 febreru de 2009

Según lleemos en RTPA:
Los trabajadores de la empresa Transportes San Agapito, de Avilés, cortaron esta mañana los accesos al parque de escoria de las instalaciones de ArcelorMittal para impedir la carga. .

Para ello, los trabajadores situaron los camiones como barrera para impedir el acceso.

La decisión, según los sindicatos, responde a que la empresa, que tiene, 21 trabajadores ha presentado un expediente de regulación para extinguir todos los contratos.

Hasta la fecha venían cobrando "tarde, mal y nunca", según dijeron, añadieron que siguen viendo que existiría trabajo.

Las fuentes consultadas de la empresa de transportes San Agapito, que trabaja con las mercancías dirigidas a las baterías de cok de ArcelorMittal, relataron que el conflicto viene de lejos y que se han mantenido conversaciones con ArcelorMittal, y que el titular ahora mismo de ese servicio es una cooperativa, con un sistema que para estos trabajadores funciona "anárquicamente" y que reduce el trabajo de los asalariados.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el llunes, 9 febreru de 2009

Según lleemos en RTPA:
Trabajadores de toda Europa de la mayor siderúrgica del mundo, ArcelorMittal, se movilizarán mañana en Bruselas para protestar contra los planes de ajuste laboral y de congelación salarial de la multinacional, informó hoy el sindicato CCOO en un comunicado.

La manifestación ha sido convocada por la Federación Europea del Metal (FEM) con motivo de la presentación de resultados de ArcelorMittal, prevista para el miércoles, y coincide con la negociación del Acuerdo Marco, un documento que regula durante tres años las condiciones laborales de, entre otras, las plantas españolas de las divisiones de productos planos, transformados y productos largos.

Más de medio millar de delegados sindicales de Alemania, Francia, Luxemburgo, Bélgica y de varios países de Europa del Este acudirán a la cita, según el sindicato español.

También asistirán trabajadores procedentes de las plantas españolas de Bandas de Etxebarri, Acería Compacta de Bizkaia, Sagunto, Asturies, Lesaka, Pamplona, Zumárraga, Bergara, Olaberria, Madrid, Zaragoza y Xixón. CCOO denunció la "alarmante falta de diálogo" de la empresa, ya que, según asegura, está optando por "medidas unilaterales" ante la caída de los pedidos, como Expedientes de Regulación de Empleo (ERE) temporales, adelantos de vacaciones y medidas de flexibilidad "abiertamente irregulares"

Escrito por ObservatoriuLlaboral el miércoles, 4 febreru de 2009

Según informa Europa Press:
Los representantes sindicales d'ArcelorMIttal fueron güei a un nuevu conceyu cola direición pa negociar l'acuerdu marcu, anque pel momentu tovía nun entamaron a discutise los aspeutos nos que más diferencies existen ente dambes partes. Sicasí, nel conceyu celebráu güei, los sindicatos insistieron en que "en mou dalgún van aceptar la conxelación de los salarios nin van renunciar a l'apliación del plan de contratos relevu", dos de les propuestes presentaes pola plataforma y refugaes yá pola compañía.

Según confirmaron fontes a Europa Press nesti cuartu conceyu volvieron a tratase asuntos rellacionaos cola formación y la salú llaboral, "ensin entrar nos temes que realmente van trayer conflictos". Sobre ellos ta previsto entamar a negociar el día 19 d'esti mes.

Pa los sindicatos nun ye normal falar de conxelación salarial cuando la compañía ta a puntu de repartir dividendos "nel momentu más críticu". Nesti sen, insistieron en qu'esos beneficios vienen daos, ente otres coses, pol esfuerzu de tolos trabayadores. De la mesma manera, destacaron que "nun se pue renunciar a l'aplicación de los contratos relevu", porque ye la única forma de caltener y asegurar los puestos de trabayu.

Lo que tamién manifestaron los sindicatos nel so conceyu de güei ye'l treslláu oficial a la compañía del so malestar pola información fecha pública la pasada selmana pola multinacional sobre la posibilidá de parar un fornu altu y presentar un ERE nes instalaciones asturianes.

"Dexámos-yos claro que nun mos prestaron nin les formes nin el fondu, y qu'esa nun ye la manera a la que tamos avezaos a trabayar n'España, onde siempre primó la negociación y el diálogu", destacaron los sindicatos, qu'aseguraron amás que la compañía pidió disculpes pol so proceder.

La pasada selana, coincidiendo col conceyu previstu pa la negociación del conveniu marcu, la multinacional anunció qu'estudiaba aplicar un espediente de regulación d'emplegu (ERE) en toles plantes de productos Planos d'España, y parar ún de los dos fornos altos de Xixón, demientres unos meses, ente'l segundu y el tercer trimestre del añu, ante la crisis qu'afeuta a la compañía.

Los sindicatos van volver mostrar les sos quexes na manifestación de delegaos sindicales prevista pal próximu día 10 en Bruseles, un día enantes de que la multinacional presente los últimos resultaos y reparta los dividendos. "Lo que queremos dexar claro ye qu'esa nun ye la forma d'actuar, polo menos n'España, onde siempre primó la negociación y el diálogu", insistieron los sindicatos.

Pa mañana ta previstu un nuevu conceyu ente dambes partes, direición y sindicatos, pa que los representantes de la multinacional espliquen la situación y les perspectives de la producción de Llargos.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el martes, 3 febreru de 2009

Según llemos en RTPA:
Tres l'anuncia d'ArcelorMittal de parar un alto fornu y poner en marcha un ERE pa delles plantes españoles los sindicatos unviaron sendos comunicaos nos que refuguen la midía.

La Federación Minerometalúrxica de Comisiones Obreres de Asturies afirmó güei que'l sindicatu oponse frontalmente a les midíes planteaes pola direición d'ArcelorMittal.

"Dende CCO. opondríemonos a eses midíes, planteando treslladar al restu sindicatos y a los comités, que de non variar de posición la empresa, tomar les midíes sindicales de presión afayadices, pa llograr que retiren diches propuestes".

La organización sindical calificó amás d' "inmoralidá" plantear una subida salarial 0 pa 2009, cuando ta previstu'l repartu de beneficios a los accionistes.

UXT insiste en que nun hai xustificaciones económiques, pide la retirada de les midíes y pide una mayor implicación de los políticos a nivel rexonal y nacional en defensa d'esta industria.