Creative Commons 3.0 RSS CSS 2.1 XHTML 1.0
Entrar  
Rexistru
La actualidá llaboral asturiana 
Escrito por ObservatoriuLlaboral el miércoles, 11 marzu de 2009

Según informa Europa Press:
Los sindicatos de las empresas auxiliares de ArcelorMittal advirtieron hoy de que "no van a admitir despidos de personal fijo de las compañías" y exigieron que esos trabajadores "tengan las mismas garantías que tienen los que pertenecen a la plantilla de la multinacional".

El responsable de política industrial de CC.OO., Nicomedes Sánchez, explicó hoy a Europa Press que la parada de dos nuevas baterías más de coque de las instalaciones avilesinas tendrán una "repercusión muy importante" en el trabajo que desarrollan muchas empresas auxiliares y recordó que "a estas alturas lamentablemente ya no existen trabajadores eventuales que enviar a casa".

"Vamos a estar muy atentos a ver lo que pasa porque podemos entrar ya en problemas muy gordos e irreparables", dijo Nicomedes, que indicó que la mitad de la plantilla de las auxiliares podría verse afectada por la decisión de ArcelorMittal. "Hablamos de puestos fijos y de trabajadores que han estado toda su vida en ese puesto y no hay dinero para indemnizarlos", dijo el representante sindical.

En este sentido indicó que con la parada de las baterías 5 y 6 las instalaciones quedan al 50 por ciento de su producción, por lo que "la mitad de la plantilla podría sobrar".

Nicomedes Sánchez insistió en que los sindicatos exigen las mismas garantías para el personal de las empresas auxiliares que para los de ArcelorMittal y afirmó que lo que vayan a hacer con los trabajadores de la factoría será lo que tengan que hacer con los de las auxiliares.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el martes, 10 marzu de 2009

Según informa Europa Press:
Los sindicatos de la Xunta de Personal Docente Non Universitariu d'Asturies (Suatea, UXT, ANPE, Comisiones Obreres y CSI-CSIF) van convocar una fuelga en tola enseñanza pública non universitaria si'l Gobiernu del Principáu nun retira'l so modelu d'evaluación del profesoráu que ta poniendo en marcha. Les centrales consideren qu'esti procesu "nun tien nada que ver cola docencia", obliga a "a los directores de centros a mentir, a falsiar y a chivase" de los sos compañeros, y ye imposible realizar en tiempu y forma.

Beatriz Quirós, presidente de la Xunta de Personal, y responsable de Suatea, ofreció güei una rueda prensa pa referise a esti asuntu acompañada por un representante de cada sindicatu miembru d'esti órganu. Ayeri, tanto a ella como otros compañeros del restu d'organizaciones desagospiólos la Policía Nacional de la Conseyería d'Educación, onde calteníen un enzarru pa exixir la retirada d'esti modelu.

Foi la primer de les aiciones que preparen les organizaciones por este reivindicación. La siguiente va ser una manifestación,e l próximu martes, de magar les 18.00 hores na Estación de Renfe d'Uviéu; y en casu de que nun haya acuerdu, va haber una fuelga enantes de qu'acabe'l presente segundu trimestre, según anunció Quirós.

El procesu evaluador consiste nel siguimientu, per parte de los directores de los centros, de l'actividá de los docentes. Dichu siguimientu ha espeyase na cumplimentación d'unos formularios, nos qu'existen apartaos "imposibles de cumplimentar", y pa los que los plazos establecíos "nun son los apropiaos", según los sindicatos. Amás, les organizaciones denunciaron en delles ocasiones el carácter "arbitrariu y suxetivu" de munchos de los criterios establecíos en dichu procesu.

Según la responsable de la Xunta, "s'obliga a los directores, al traviés de los centros de calificación del profesoráu, a realizar un informe nel que van tener que falsiar datos, mentir y facer delación". "Se-yos pon nuna tesitura mui dura", añadió, tres recordar que "sólo se realiza nos centros públicos".

Tamién criticaron el cursu 'on line' de la evaluación de diagnósticu del profesoráu y del alumnáu que los profesores deben realizar en dichu marcu d'evaluación, y que "ta xenerando malestar nos centros". La representante sindical aseguró que ye imposible realizalu pol so ampliu conteníu (600 fueyes de documentación "enguedeyosa").

Dende la parte sindical s'asegura que pel momentu se desconocen les consecuencies que dicha evaluación pue tener pal profesoráu y les sos condiciones llaborales.

Los sindicatos caltuvieron un conceyu ayeri col conseyeru d'Educación, José Luis Iglesias Riopedre, enantes de desagospialos la Policía Nacional, a la que llamó'l propiu responsable autonómicu, según la sindicalista. En dichu alcuentru, según Quirós, "el conseyeru reconoció'l caos que se ta produciendo", por estos asuntos.

Recordó tamién que los profesores "yá se somenten a procesos d'evaluación constantemente". "La primer evaluación son les durísimes oposiciones que tenemos que superar, y dempués les evaluaciones de la inspeición educativa, de les programaciones y de los propios centros", esplicó.

Esti otru procesu evaluador, el puestu en marcha pol Principáu, ye, según los sindicatos, "una imposición de la Conseyería d'Alministraciones Públiques, que creó un procedimientu pa tolos funcionarios y non especificu pa los docentes". Los sindicatos quieren que se retire, no qu'afeuta a los profesores non universitarios, y que se convoque la mesa sectorial d'educación, na que negociar otru modelu coles organizaciones que representen a los trabayadores de la docencia.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el domingu, 8 marzu de 2009

Según lleemos en Infoasturies:
El xulgáu de lo Social númberu 1 de Xixón estimó la demanda interpuesta pola Corriente Sindical d’Izquierdes (CSI) por vulneración de los sos derechos de llibertá sindical al ser escluyíu "deliberadamente" de les negociaciones previes al acuerdu algamáu’l 5 d’avientu pal zarru de Naval Gijón, que queda anuláu. La sentencia anula l’acuerdu y obliga a Federación Minerometalúrxica de CCOO, Federación del Metal, Construcción y Afines (UGT), Naval Xixón y el Comité de Empresa, la Conseyería d’Industria y Pymar a pagar una indemnización a CSI de 30.050 euros.
Según señalaron fontes de la CSI a Europa Press contra esta sentencia cabe un recursu de suplicación, anque si’l fallu del Tribunal Superior de Xusticia d’Asturies ratifica esti fallu tres el preslle del astilleru, podría haber responsabilidaes "incluso penales" y tendría que volver a negociase tol espediente de regulación d’emplegu.

Pesie a ello, el procesu de zarru nun se paraliza fasta que’l fallu nun seya firme. El sindicatu asturianu ya ganare dos xuicios, también por vulneración de drechos sindicales. De fechu, esti llunes recibirán los 9.000 euros d’indemnización del segundu, mientras que nel primeru tovieron que da-y 6.000 euros. El tribunal atanata que la cantidá agora solicitada por daños morales, 30.050 euros ye "proporcionada a la gravedá de los fechos".
Según la sentencia, "la contumacia de los demandaos llesiona, más si cabe, d’una forma más dolorosa, al sindicatu demandante produciendo una sensación d’impotencia clara’l desoyise mandatos judiciales anteriores, a lo qu’hai qu’amestar el crucial momentu históricu nel que s’alcuentra la empresa demandada". El fallu destaca que la CSI foi "deliberadamente escluyía" de los alcuerdos del 5 d’avientu de 2008 y remarca’l precedente de les dos sentencies anteriores, polo que tilda de "obscena" esta nueva actuación.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el vienres, 6 marzu de 2009

Según lleemos en Europa Press:
Un hombre ha resultado herido leve tras volcar el camión-hormigonera que conducía a la altura de la localidad de Cezana en el municipio de Belmonte de Miranda. El herido que resultó policontusionado de carácter leve fue trasladado al Hospital Central de Asturias en Oviedo, informó el 112-Asturias a través de una nota de prensa.

El Centro de Coordinación de Emergencias del 112-Asturias recibió la alerta a las 11.03 horas. En la llamada señalaban que una hormigonera había volcado en la citada localidad y que su conductor estaba atrapado en el interior.

De inmediato se movilizó a efectivos de Bomberos de Asturias con base en el parque de Grado que no llegaron a intervenir al confirmarse que el hombre había podido salir por sus propios medios de la cabina del vehículo.

Como se suele hacer en estos casos, el incidente se comunicó al Servicio de Atención Médica Urgente (SAMU) que envió al lugar una ambulancia con el médico y el ATS de Belmonte de Miranda.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el vienres, 6 marzu de 2009

Según informa Infoasturies:
El paru rexistráu en febreru nos Servicios Públicos d’Emplegu xubió n’Asturies en 3.192 persones respeuto a xineru, un 4,54%. El total de persones desempleaes asítiase en 73.558, según datos publicaos pol Ministeriu de Trabayu ya Inmigración español.
El paru masculinu en febreru yera de 34.446 persones y el femeninu 39.112. Del total, 8.818 son menores de 25 años de los que 5.104 son muyeres y 3.714 homes.





Por seutores, el mayor aumentu del paru concentróse nos servicios, con 1.984 persones desempleaes más, siguíu de la construcción, con una xubida de 534persones, y la industria, con 458 persones más inscrites nos servicios públicos d’emplegu. El númberu de trabayadores ensin trabayu anterior rexistraos como paraos aumentó en 271 personas mientras que’l paru na agricultura aumentó en 35 personas.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el martes, 3 marzu de 2009

Según informa Europa Press:
Demientres el mes de febreru se rexistraron nes oficines d'emplegu asturianes 3.192 nuevos paraos, lo que supón un incrementu del 4,57 por cientu en rellación a xineru del 2008 y eleva la cifra total de desmplegaos a 73.558. La subida ye llixeramente inferior a la de la media nacional, que foi del 4,63 por cientu y que torna en 154.058 paraos más, elevando asina'l desemplegu hasta 3.431.859 persones, la cifra más alta dende l'añu 1996 n'España, según informó güei'l Ministeriu de Trabayu y Inmigración.

Respeuto al mesmu mes del añu anterior, el númberu de paraos creció n'Asturies en 19.187 persones, lo que supón un 35,29 por cientu más, una tasa d'incrementu menos que la media nacional (50,38%).

A nivel nacional, el númberu de paraos s'averó en febreru a los 3,5 millones de desemplegaos, tres sumar 154.058 paraos más sobre xineru (+4,63 por cientu, no que ye la mayor subida nesti mes dientro de la serie histórica).

En concreto, el volume total de paraos algamó al zarru del pasáu mes la cifra de 3.481.959 desemplegaos, el so nivel más altu en tola serie histórica comparable, qu'entama en 1996. L'incrementu mensual de 154.058 paraos, anque eleváu, ye inferior al que s'esperimentó en xineru (+198.838 desmplegaos). En cualquier casu, febreru foi'l quintu mes siguíu nel que'l paru subió penriba de los 100.000 desemplegaos.

Esti aumentu del paru en febreru supón amás la undécima subida mensual siguida del desemplegu, y ye casi tres veces superior al rexistráu n'igual mes del añu pasáu, cuando'l paru s'incrementó en 53.406 persones. Nel últimu añu, un total de 1.166.528 persones pasaron a engordar les llistes del desemplegu, lo que representa un crecimientu interañal del 50,4 por cientu.

POR SECTORES

Del total de paraos asturianos. 33.446 fueron homes y 39.112 muyeres. D'ellos, 8.818 teníen menos de 25 años y 54.740 pertenecíen al grupu de trabayadores con otres edaes. El desemplegu afeutó más a los homes menores de 25 años (5.104 paraos) qu'a les muyeres (3.714).

El sector más castigáu nel mes de febreru n'Asturies foi una vez más el de servicios, que sumó 1.894 paraos hasta algamar los 47.274 desemplegaos. A esti sector síguilu la construcción (+534), la industria (+458) y l'agricultura (+35). Mientres, el conxuntu de persones sin emplegu anterior creció en 271 persones hasta llegar a los 5.563 paraos.

De los 73.558 desemplegaos rexistraos nel Principáu nel mes de febreru, 4.420 fueron estranxeros pertenecientes fundamentalmente a los sectores de servicios (2.248), construcción (1.142), Industria (266) y agricultura (127), y sin emplegu anterior (636).

En cuanto a la contratación, el númberu de contratos tramitaos nel Principáu d'Asturies cayó en 2.836 unidaes hasta asitiase nos 16.432 contratos, lo qeu supón un 14,72 por cientu que'l mes anterior. D'estos, 1.825 fueron indefiníos y 14.607 fueron temporales.

Ir a página 1 2 3 4 5 6