Creative Commons 3.0 RSS CSS 2.1 XHTML 1.0
Entrar  
Rexistru
La actualidá llaboral asturiana 
Escrito por ObservatoriuLlaboral el martes, 7 abril de 2009

Según informa RTPA:
Los trabayadores de Diasa-Pharma ufrieron una rueda de prensa pa dar a concer la so dirección actual.

Darréu más de tres meses ensin cobrar foron obligados a tar de vacaciones hasta'l prósimu día 14 que volverán a incorporase a la empresa, anque ensin saber qué pasará entós.

Depués de la cabera reunión mantenida col accionista, SADIM , esti dixo que nun podía alquirir el 60% de la empresa.

Agora los empleaos esixen que dalguna institución pública tome cartes nel asuntu y dea una solución a les más de 84 families que tan afectaes por esta situación

Escrito por ObservatoriuLlaboral el martes, 7 abril de 2009

Según lleemos en 20Minutos.
El Juzgado ha aceptado el expediente de regulación de empleo (ERE) de la Fábrica de Loza de San Claudio y que afecta a 39 trabajadores.

Los empleados recibirán una indemnización equivalente a 20 días de salario por año de servicio, con un máximo de 12 mensualidades. La extinción de sus contratos tendrá vigor desde el 30 de abril.

Excluye del ERE a otros cinco trabajadores que se prejubilarán cuando cumplan los 55 años.
Según el auto judicial, la empresa tiene dificultades que le impiden "obtener financiación externa futura", y no pueden cumplir los convenios con los acreedores.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el martes, 7 abril de 2009

Según informa Europa Press:
Daorje, empresa auxiliar d'ArcelorMittal, afirmó güei que nun ta dispuesta a retirar l'Espediente de Regulación d'Emplegu qu'afeuta a 103 trabayadores, a pesar de qu'asina-y lo reclamaron los sindicatos UXT y CC.OO. Pela so parte, el restu d'empreses auxiliares aseguraron que tamién tienen escedente de personal fixu por mor de la baxada de producción de la multinacional, polo que nun descarten presentar otros ERE.

Los representantes de sindicatos, Gobiernu autonómicu, industria auxiliar y ArcelorMittal caltuvieron güei un conceyu n'Uviéu, na que los representantes de los trabayadores plantegaron la "retirada incondicional" del ERE de Daorje, según esplicó a Europa Press el secretariu de política Industrial de CC.OO, Nicomedes Sánchez.

"La empresa asegura que va agotar tol periodu de consultes del ERE y se niega a retiralu, asina que tanto CC.OO como UXT consideramos que s'incumplieron los acuerdos d'Uviéu, polo qu'apoyamos la movilización convocada polos trabayadores de Daorje pal próximu día 16", esplicó Sánchez.

Nesti sen, manifestó qu'una vez conocida la postura de Daorje, el restu de les auxiliares manifestaron que tamién se ven yá afeutaos pola baxada de producción y poro tienen yá escedentes de trabayadores, polo que nun se descarten nuevos ERE.

El representante de CC.OO afirmó que'l so sindicatu va caltener una puerta abierta al diálogu y la negociación demientres estos díes pa llegar a un acuerdu qu'evite l'aplicación del ERE.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el domingu, 5 abril de 2009

Según informa La Voz de Asturias:
Ven positiva cualquier medida de ayuda a los ganaderos, pero con recelos. Desde los sindicatos agrarios aprueban la Proposición no de ley que presentaron los grupos parlamentarios PSOE e IU, pero temen que al final se quede en nada. Sobre todo porque el propio consejero de Medio Rural y Pesca, Aurelio Martín, les reconoció ayer que aún no sabía de cuánto dinero podía disponer para llevar a cabo estas ayudas, pero también porque tal y como están planteadas, podrían llegar a menos ganaderos de lo que sería deseable.

Oscar Sirgo, de COAG, comentó ayer que Martín les había explicado que "al proyecto aún le queda tiempo de estudio", y añadió que la idea de ayudar "solo a algunas explotaciones" --la proposición contempla que el dinero iría destinado a aquellas explotaciones que serían viables y que estén endeudadas por la compra de cuota-- no es positiva: "Nosotros creemos que han de ayudar a todas las granjas. Esta claro que en circunstancias excepcionales es necesario tomar medidas excepcionales". En este sentido, Sirgo se preguntó "quién va a decidir que explotaciones son viables y cuáles no lo son, porque para nosotros son viables todas". Y añadió: "Aún no saben si va a ser a través de avales o de ayudas directas, pero desde aquí es importante decir que los avales, a los ganaderos, en esta situación, no nos sirven para nada".

SIN ILUSIONES Muy parecida es la opinión de José Calvo, de UCA. Para él, "los ganaderos, hoy por hoy, no quieren oír ni hablar de avales y de créditos: no sirven para nada". Y, aunque dice que "todo lo que sean ayudas para paliar la crisis es visto de forma positiva", recuerda que el propio ejecutivo regional desconoce cuál será el montante económico que se destinará a las ayudas. "Ya se crearon muchas expectativas con el tema de las ayudas del vacuno de carne, y al final se quedó prácticamente en nada, así que tampoco queremos hacernos muchas ilusiones", explica el secretario de UCA. Y como Sirgo, hace alusión al tema de la viabilidad, y explica que "después de toda la sangría que hubo, con la cantidad de explotaciones que han cerrado sus puertas en los últimos años, la que permanece, queda claro que es viable".

Más optimista es Geli González, del sindicato Asaja, que explicó que con esta línea de ayudas "se podría resolver uno de los grandes problemas que tienen hoy por hoy los ganaderos: el endeudamiento". Además, añadió que ayudan a pasar el año 2009. "Las ayudas del plan lácteo del ministerio no llegarían hasta el año 2010 y es muy positivo tener algo con lo que poder pasar este año", comentó. Geli González explicó que en Asturias, la compra de cuota láctea en la última década, ha dejado endeudadas, más o menos, el 30% de las explotaciones, de las que la mayoría "serían viables si los precios a los que las industrias lácteas pagan la leche no estuvieran por debajo de los precios de producción".

Escrito por ObservatoriuLlaboral el sábadu, 4 abril de 2009

Según lleemos en Asturies.com:
El paru aumentó n'Asturies un 1,2 por cientu'l mes de marzu pasáu hasta asitiase en 74.381 desempleaos, según datos del Ministeriu de Trabayu y Inmigración. Asturies foi xunto con Baleares (+1,06) les comunidaes onde menos subió'l desempléu. A nivel estatal el desempléu superó los 3,6 millones de paraos, un 3,5 % más.

Por xéneru, el colectivu femeninu ye'l que presenta un mayor índiz de paru con 39.527 desempleaes frente a los 34.854 homes. Por edá, hai inscritos 9.069 mozos menores de 25 años. El mayor aumentu de paraos rexistróse, sicasí, ente mayores de 44 años al pasar a les llistes del INEM un total de 1.699 y el d'ente 30 y 44 años qu'esperimentó un aumentu de 1.441 paraos.

En cuanto a sectores, el colectivu de servicios ye'l que concentra el mayor volume de desempleaos con 249 paraos más que sumen yá 47.476; darréu asitia la industria con 204 paraos más que yá son 9.123 en total. Nel sector primariu tan inscritos 736 paraos, 22 más que nel mes anterior, y el colectivu de demandantes ensin empléu anterior creció en 373. Sicasí, nel sector de la construcción n'Asturies el númberu de paraos descendió en 125 y situóse en 11.666.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el vienres, 3 abril de 2009

C. G. G., de 44 años morrió güei en Samartín de Güerces (Xixón) al caer tres plaques d'hormigón que taben colocando nun accidente que se produxo nes obres d'una xalé cerca les 4 de la tarde.

Hai a lo menos otru trabayador mancáu que respuende a les iniciales A. S. T. C. con traumatismu torácicu, abdominal, na cabeza y nel pescuezu con pronósticu reserváu.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el xueves, 2 abril de 2009

Según lleemos en La Voz de Asturias:
El conflictu na operadora de tresportes Enferbús continúa dos meses depués del entamu d'una fuelga indefinida que supunxo yá el despidu d'once trabayadores y que, n'opinión de CCOO, tien que finalizar cola retirada de la concesión.

Ir a página 1 2 3 4