Creative Commons 3.0 RSS CSS 2.1 XHTML 1.0
Entrar  
Rexistru
La actualidá llaboral asturiana 
Escrito por ObservatoriuLlaboral el vienres, 29 mayu de 2009

Según informa Infoasturies:
Los trabayadores de Konecta BTO decidieron n'asamblea facer un calendariu de mocilizaciones que va entamar el 3 de xunu con un xornada de 24 hores de fuelga.

El pasáu día 27 de mayu la empresa Konecta BTO, entregó les cartes de despidu a 82 trabayadores del so centru de trabayu d'Avilés. Ente les que s'alcuentra la presidenta del comité d'empresa y delegada de CGT. El calendariu de movilizaciones en defensa de los puestos de trabayu dirá concretándose según avancen los acontecimientos.

La seición Sindical de CGT en Konecta Avilés fexo una llamáu a "tolos actores sociales, Ayuntamientu, Alcaldesa, Grupos Municipales, Partíos Políticos, Movimiento Vecinal, etc..." a apoyar la lucha de los trabayadores en defensa de los sos puestos de trabayu, "máxime cuando Konecta instalóse n'Avilés recibiendo subvenciones del Ayuntamientu". Andecha Astur emitió un counicáui ayeri solidarizándose y refugando los despidos.
Ver Comentarios (108) Temes relacionaos: Movilizaciones 

Escrito por ObservatoriuLlaboral el xueves, 28 mayu de 2009

Vía Glayíu:
Vesuvius cerrará dos años su planta de Langreo por el descenso de producción
Los 80 empleados de la fábrica, especializada en material refractario,cortan los accesos a la empresa e inician un encierro indefinido
M. VARELA
| LANGREO
La multinacional Vesuvius anunció ayer que «paralizará durante dos años» su planta de Langreo, ubicada en el polígono I de Riaño y especializada en la fabricación de material refractario, ante el descenso de producción. El abogado de la compañía comunicó a los 80 empleados que el compromiso de Vesuvius es recolocar a la plantilla y volver a readmitirla cuando el ciclo económico mejore y se hayan recuperado los pedidos.
La empresa ha tomado esta decisión después de que, en marzo, pusiera en marcha un Expediente de Regulación de Empleo (ERE), de un año de duración, que afecta a más de medio centenar de empleados. Sus problemas comenzaron después del pasado verano y tras haber establecido un quinto turno de trabajo para atender los compromisos comprometidos. Despidió a 34 trabajadores eventuales y, con posterioridad, redujo a tres los turnos de trabajo por el descenso de producción. En las últimas semanas, los turnos quedaron en dos y el tercero resultó afectado por la regulación.
La noticia del cierre cayó como un jarro de agua fría en la plantilla, formada actualmente por 80 empleados (aunque ha llegado a estar integrada por 120, sumados los contratados de forma eventual). Su respuesta fue tajante y unánime. «No aceptaremos la pérdida de ningún puesto de trabajo y estamos dispuestos a pelear por ello», señaló el presidente del comité de empresa, Manuel Suárez Baragaño. En este contexto, la plantilla elaborará un calendario de movilizaciones.
Eso sí, la plantilla no se quedó quieta ayer y, como primera medida ante la amenaza de cierre, cortó los accesos a la planta con barricadas incendiarias y se encerró en el interior de la fábrica. De momento, mantendrá esta protesta de forma indefinida. Las conversaciones con la multinacional no se reanudarán hasta el próximo martes.
Los trabajadores afirmaron que «la propia dirección no comparte esta decisión». De hecho, recordaron que, el martes pasado, los directivos comunicaron a cuatro compañeros, afectados por la regulación de empleo, que debían incorporarse al trabajo a principios de junio para dar salida a los pedidos. Sin embargo, «en menos de 24 horas, la multinacional, presente en 30 países, anuncia el cierre de la planta». En todo este contexto, la plantilla añadió que, después de dos meses muy complicados (abril y mayo), habían detectado «un aumento de producción» y que, incluso, la dirección les ha transmitido el mensaje de que «esta planta no se cierra».
Recibió ayudas en 2008
Los trabajadores ya han trasladado su situación al consejero de Industria y Empleo, Graciano Torre, para que medie en este conflicto. La plantilla recordó que el Principado dio ayudas a la empresa en 2008. «No nos parece normal que, después de haber recibido subvenciones, hayamos pasado de ser 120 a cinco turnos a echar a gente y cerrar la planta». Según añadieron, «hay pedidos y en 2008 hubo muchos beneficios. Esta situación se debe a la nefasta gestión de la multinacional».
Ver Comentarios (104) Temes relacionaos: Vesuvius 

Escrito por ObservatoriuLlaboral el miércoles, 27 mayu de 2009

Según informa Infoasturies:
Konecta BTO comunicó-y ayeri al comité d'empresa el despidu de 82 trabayadores con contratu por obra o serviciu, na campaña de TELEFÓNICA. Segun informa'l comité "énte esta nueva agresión al empléu por parte de la empresa" van facer toles aiciones posibles "pa torgar que se produzan".

Nel comunicáu dende'l comté d'empresa remémbrase que Konecta BTO "instalóse en Avilés, alardeando de la creación d'emplegu y beneficiándose de les subvenciones del Ayuntamientu".

El coité d'empresa fexo güei asamblees informatives con tolos trabayadores y deciden le movilizaciones a facer.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el martes, 26 mayu de 2009

Según informa Asturies.com:
Los prexubilaos de Naval Xixón acordaron güei n'asamblea abandonar l'enzarru tres permanecer 22 díes nel astilleru. La decisión s'adoptó esti mediudía dempués de que se confirmare l'ingresu per parte de la compañía de 21 millones d'euros de la póliza que va garantizar el cobru de les sos prexubilaciones, según confirmaron fontes sindicales.

Los trabayadores mostraron la so satisfaición pola decisión y aseguraron que l'ingresu s'efeutuó esta mesma mañana. "Esto demuestra que tanto les autoridaes como dalgunos de los sindicatos mos taben engañando cuando mos dicíen que nun teníemos motivos pal enzarru porque too taba asegurao", comentó ún de los prexubilaos.

En total, nel interior del astilleru permanecíen enzarraos unos sesenta trabayadores que van abandonar les instalaciones de magar les 19.00 hores de güei. "Tamos satisfechos pero tamién seguros de que si algamamos garantíes ye porque mos movilizamos y enzarramos", esplicaron.

L'astilleru de Naval Xixón va pesllar definitivamente'l próximu domingu, día 31. La empresa decretó'l zarru patronal unos díes dempués de qu'a los prexubilaos entamaren l'enzarru nes instalaciones onde se desplegó un fuerte cordón policial.
Ver Comentarios (167) Temes relacionaos: Naval Xixón 

Escrito por ObservatoriuLlaboral el domingu, 24 mayu de 2009

El prósimu sábadu 30 de mayu a les 12:00 hores, nel mercáu de Les Vegues, nel conceyu Corvera, va tener llugar una concentración baxu'l lema "Basta de despidos. Queremos trabayu".
Esta concentración ta convocada por coleutivos de trabayadores d'estremaes empreses comu TSK, Arcelor, Mecafran, Aleastur, hostelería, de les piscines d'Avilés o Daorje, y cuenta col sofitu de la Corriente Sindical d'Izquierda, Partido Comunista de Asturias en Avilés, Partido Comunista de Asturias en Corvera, Andecha Astur, Partido Comunista de los Pueblos de España, Colectivos de Jóvenes Comunistas, Unidá Nacionalista Asturiana, Unión Proletaria, El Militante, Sindicato de Estudiantes, Unión de Juventudes Comunistas de España.
Esta concentración ye la primera d'una riestra movilizaciones que van confluyir nuna MANIFESTACIÓN que va tener llugar el prósimu sábadu 20 de xunu n'Avilés.
Ver Comentarios (118) Temes relacionaos: Movilizaciones 

Escrito por ObservatoriuLlaboral el vienres, 22 mayu de 2009

Según informa Europa Press:
Trabayadores de la empresa auxiliar Montrasa-Maesa torgaron güei la salida d'arrabiu del fornu altu de Xixón, lo qu'obligó a paralizar l'actividá de l'acería LD-III al nun llegar material, según confirmaron a Europa Press fontes de la empresa. Los emplegaos procedieron tamién a cortar el tráficu d'una de les carreteres interiores de la fábrica.

Les protestes entamaron a primer hora de la mañana y hacia les 13.00 hores quedó la situación normalizada nes instalaciones afeutaes, reestableciéndose la circulación, según la compañía.

La empresa espresó la so sorpresa ante les nueves protestes de los trabayadores de Montrasa, dempués del conceyu que caltuvo ayeri colos sindicatos, y recordó la so voluntá de diálogu colos sos representantes.
Ver Comentarios (70) Temes relacionaos: Arcelor 

Escrito por ObservatoriuLlaboral el xueves, 21 mayu de 2009

Según informa Europa Press:
ArcelorMittal comprometióse güei a nun volver a colocar a personal propiu de la multinacional en puestos de trabayu pa que los que contrataron les empreses auxiliares. Lo fizo nel conceyu celebráu güei, dempués de que los emplegaos de la empresa avilesina Montrasa-Maessa forciaren un paru de cuatro hores na acería de Veriña qu'afeutó a la producción de la multinacional.

Según informó a Europa Press, el responsable de política industrial de CC.OO n'Asturies, Nicomedes Sánchez, los incidentes que tuvieron llugar güei se debieron, nuevamente a la "tensión creada al comprobar los trabayadores de les auxiliares que los sos puestos taba ocupándolos personal de l'acería".

Nicomedes Sánchez indicó que "tres el nuevu compromisu tomáu güei pola multinacional esperen qu'esta situación nun se repita". Sicasí, indicó que los emplegaos de les auxiliares tán dispuestos a movilizase.

El representantes sindical indicó que siguen a la espera de que la multinacional-yos presente'l plan de reestructuración de les axuiliares, a les que-yos preocupa que suponga recortes d'emplegu.

"Creemos que'l plan yá s'unvió a Bruseles y una vez que-y dean el vistu bonu mos lu van presentar a nós", acabó Sánchez.
Ver Comentarios (154) Temes relacionaos: Arcelor 

Ir a página 1 2