Creative Commons 3.0 RSS CSS 2.1 XHTML 1.0
Entrar  
Rexistru
La actualidá llaboral asturiana 
Escrito por ObservatoriuLlaboral el martes, 16 xunu de 2009

Vía Glayíu:
El Principáu rexistró 20.253 accidentes con baxa en xornada de trabayu, de los que 20.069 nun tuvieron gravedá, y 158 fueron graves y 26 mortales, nel pasáu añu 2008, según el resume estadísticu del Institutu Asturianu de Prevención de Riesgos Llaborales recoyíu na Memoria añal de la Fiscalía de Siniestralidá Llaboral.

De los 26 muertos, once pertenecíen al sector servicios y otros diez al sector de la construcción, y cinco al sector industrial y asemeyaos.

La evolución porcentual sobre'l 2007 supón una baxada nel total de siniestros d'un 4,4 por cientu. Los accidentes baxaron nun 4,3 por cientu y los graves nun 16 por cientu. Sin embargu, los mortales subieron nun 13 por cientu, pasando de 23 a 26.

La fiscal especial en Siniestralidá Llaboral, Esperanza González, destacó na Memoria que ye preocupante l'aumentu "significativu" nel númberu d'accidente mortales sobre l'añu anterior, "lo que ha llevar a la reflexón sobre la eficacia de les midíes adoptaes en materia de prevención, como cauce fundamental pa evitar la siniestralidá llaboral", señaló.

Pel contrario, según la fiscal, les lesiones, tanto sin como con gravedá, baxaron. De los 158 accidentes graves, 63 tuvieron llugar nel sector servicios y otros 42 na construcción, mientres 53 fueron na industria y sectores asemeyaos.

Pela so parte, de les causes en trámite del añu 2008 correspondientes a homicidiu por accidente llaboral, va formulase acusación n'ocho, y de los delitos de lesiones n'accidente llaboral, va formulase acusación en 12.

Como datu positivu, la fiscal valoró la rapidez na actuación que supunxo un avance importantísimu pa la conocencia exacta de los fechos per parte del Xulgáu Instructor y Fiscal n'orde a l'averiguación de los posibles delitos.

Sin embargu, apuntó'l ministeriu públicu, sigue pendiente la efeutividá del sistema informáticu, puesto que, como yá se facía constar na Memoria del añu 2007, los datos estadísticos espeyaos na presente Memoria se correspuenden colos procedimientos que realmente despachó la Fiscal Delegada y que se conseñaron según la so propia estadística.