Creative Commons 3.0 RSS CSS 2.1 XHTML 1.0
Entrar  
Rexistru
La actualidá llaboral asturiana 
Escrito por ObservatoriuLlaboral el martes, 30 xunu de 2009

Según informa Infoasturies:
El centru de Candás vivió ayeri al mediu día una manifestación de los y les trabayadores de la fábrica d'Albo, a la que se xunieron unos 300 vecinos y vecines en solidaridá según recueye asturiasverde.com.

La empresa de conserves ye la última que queda en Candás, llocalidá que na primer mitá del sieglu XX foi la capital de la industria conservera d' Asturies. Los y les trabayadores anunciaron que van lluchar pa que nun se pieslle una industria que nun sólo xenera un bon númeru de puestos de trabayu sino que tamién ye parte de la hestoria y la esencia de Candás.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el miércoles, 24 xunu de 2009

Según informa Europa Press:
Los representantes sindicales de los trabayadores de la planta de Conserves Alto en Candás van pidir la mediación de la Conseyería d'Industria del Principáu pa tratar d'evitar el zarru de la instalación, anunciáu pola empresa la selmana pasada pal próximu 31 de xunetu.

Asina lo esplicó en declaraciones a Europa Press Marisa Gómez, responsable del Serviciu d'Agroalimentación d'UXT, encargada por esta central de llevar la representación de la plantiya afeutada. Esta tarde, personal y sindicatos caltuvieron una asamblea pa tratar la nueva situación surdida tres l'anunciu de la empresa.

El principal acuerdu de la sesión de güei foi'l d'acudir a la Conseyería d'Industria pa pidir la so intervención, tratando d'evitar la clausura de la planta. Trátase d'una posibilidá "que yá vimos los dos sindicatos (en referencia a UXT y Comisiones)", afirmó Gómez, qu'esplicó amás que'l Ayuntamientu de Carreño "yá ta faciendo les sos xestiones", motivu pol que tovía confíen en dalguna posibilidá de torgar el final de l'actividá.

La representante sindical esplicó que nel conceyu calteníu colos servicios xurídicos de la empresa'l pasáu vienres, éstos argumentaron la falta d'apoyu de les instituciones ente les razones del zarru. Tamién col envís d'informase al respeuto d'esta cuestión, pretenden dirixise a la Conseyería d'Industria.

CONCENTRACIÓN

Tamién se convocó una movilización. Va ser el próximu llunes, de magar les 13.00 hores, ante la planta candasina. L'aición reivindicativa va tener llugar dempués de la próxima xunta que los sindicatos van caltener colos representantes d'Albo, de magar les 10.00 nel despachu de la cai Santalucía. D'esti alcuentru, la plantiya espera algamar datos concretos que, según Gómez, demuestren les otres razone daes pola firma conservera pa la clausura: el 16% de baxada de producción y la reducción de gastos gracies al treslláu de l'actividá a les instalaciones de Vigo.

La responsable d'UXT descartó pel momentu la convocatoria d'una fuelga, pues "los emplegaos nun tienen por qué pagar esta situación cola perda de díes de trabayu".

Escrito por ObservatoriuLlaboral el xueves, 18 xunu de 2009

Según informa Europa Press:
Los trabayadores de la planta que la empresa Vesuvius Ibérica Refractarios tien en Llangréu dixeron güei que tán dispuestos a treslladase en próximos feches hasta Bruseles pa manifestase ante la sede central de la compañía si los sos responsables siguen calteniendo la so intención de pesllar la planta n'Asturies en setiembre.

Más de 300 persones llegaron güei a Uviéu a les 13.00 hores, tres una marcha a pie que salió de Llangréu a les 8.30 hores de la mañana, como midida de protesta pola decisión de Vesuvius. Los trabayadores tiraron abondos restayos a la llegaa a Uviéu y llevaben una pancarta qu'encabezaba la movilización cola conseña 'No al cierre de Vesuvius', que colgaron na valla de la Xunta Xeneral del Principáu.

Glayaben conseñes como 'Ea, ea ea, Vesuvius no se cierra', o 'Asturies se salva luchando', o 'la próxima visita será con dinamita'. Asitiáronse delantre del edificiu de la Xunta Xeneral hasta qu'a lo último siente de los sindicalistes algamaron el permisu necesariu pa entrar nel edificiu pa que los recibieren los trés grupos parlamentarios con representación: PSOE, PP, y IU-BA-Verdes. Los trabayadores entraron na Xunta col puñu n'alto, mientres el restu esperábalos na cai, animándolos. Ente los asistentes taba l'alcaldesa de Llangréu, Esther Díaz, que s'unió a los manifestantes n'Uviéu.

Una vez dientro de la Xunta, fueron siete los sindicalistes que s'aconceyaron colos diputaos del PSOE Benigno Enríquez y Constantino Fernández, los del PP Ovidio Sánchez y Carlos Galcerán, y el voceru d'IU-BA-Verdes, Jesús Iglesias.

Tres l'alcuentru que foi de dalgo más de 20 minutos, el responsable estatal del sector del Vidriu y la Cerámica de CC.OO, Alfredo Suárez, dixo que los grupos parlamentarios diéron-yos el so apoyu y qu'ellos pidiéren-yos que realizaren una "presión política" pa evitar que se pieslle la planta de Vesuvius n'Asturies.

Los trabayadores insistieron en que la empresa ye vidable y tien carga de trabayu polo que nun existe nenguna razón pal so zarru. El miembru del comité d'empresa, Luis Fernández, dixo que nun ye normal qu'una empresa que tien beneficios quiera pesllar de la nueche a la mañana, nun casu claru de desllocalización.

Pela so parte, Benigno Enríquez, esplicó que nel plenu de mañana, la Xunta Xeneral va aprobar una moción d'apoyu. Dixo que la posición de la empresa "nun s'entiende". Mientres, Ovidio Sánchez (PP) apuntó que naide pue compartir la decisión de los responsables de Vesuvius, cuando amás trátase d'una empresa con beneficios. "Queremos que sigan equí y que sigan ganando", acabó.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el martes, 16 xunu de 2009

Vía Glayíu:
Los trabajadores de Vesuvius cortaron a primer hora de esta mañana la carretera A-66 a la altura de Campomanes. Además de este corte, otros cuatro provocaron retenciones kilométricas en los principales accesos a Asturias, el de Galicia por el puente de los Santos, el principal acceso a Cantabria por Llanes, el acceso a la meseta por el Huerna y tambien el puerto de San Isidro y el de Tarna.

Se trata de las ultimas medidas de presion de los trabajadores, que mañana cumplen 3 semanas de encierro en la factoria de Riaño.

A los trabajadores les apoyan los representantes del PSOEy el Bloque por Asturies del Ayuntamiento y tambien sus vecinos y familiares. Por otro lado el consejero de Industria y Empleo del Principado, Graciano Torre, aunque entinde a los trabajadores, consideró hoy que los cortes no contribuyen a que la empresa tome una decisión u otra.

Torre, en declaraciones a los medios tras comparecer en la Junta General, dijo que "cortar carreteras" sólo sirve para llamar la atención, pero puede provocar el efecto contrario al deseado.

"Prácticamente todo el mundo apoya a los trabajadores, por lo que creo que no necesitan entorpecer excesivamente la normalidad del resto de ciudadanos porque pueden incitar al cabreo", dijo Torre.

Los empleados de Vesuvios llevan ya varias semanas de encierros, así como diversos actos de protesta como el corte de carreteras como medidas de presión ante la decisión de la compañía de cerrar las instalaciones de Riaño.

En este sentido recomendó a los trabajadores que midan sus actos porque los "desmedidos" no contribuirán para nada a solucionar el problema.

El consejero afirmó que habrá que esperar a que los trabajadores se reúnan con la dirección de la empresa para conocer algo más, porque desde que mantuvo el encuentro con los responsables no ha tenido nuevos contactos.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el martes, 9 xunu de 2009

Según informa Europa Press:
Los trabayadores de Vesuvius cortaron güei, ente les 6 y les 8, los dos principales accesos a Llangréu y a la Cuenca del Nalón, a l'altura de Riañu, l'AS-17, provocando importantes retenciones de tráficu, según informaron a Europa Press fontes del comité.

Esta movilización se produz nel segundu día de fuelga convocáu polos trabayadores de la factoría como midida de protesta ante l'anunciu de la direición de pesllar la planta asitiada en Riañu.

Amás, los emplegaos continúen col so enzarru y siguen sumando apoyos. Nesta ocasión, fueron un grupu de vecinos de Riañu los que s'averaron a la factoría pa dar muestres d'apoyu a los trabayadores demientres bona parte de la mañana.

Los trabayadores tán pendientes de lo que puea pasar mañana, día nel que'l conseyeru d'Industria yEmplegu, Graciano Torre, tien p revisto aconceyase con directivos de la factoría.

Torre yá mostró'l so compromisu col caltenimientu de la empresa y aseguró que'l Principáu va lluchar porque la planta se caltenga.

Tres el conceyu de Torre, el vienres los representantes de los trabayadores van caltener un conceyu colos representantes de la compañía.

La propuesta de la multinacional de pesllar estes instalaciones, polo menos demientres dos años, diba afectar a unos 80 trabayadores.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el vienres, 5 xunu de 2009

Vía Glayíu:
Los trabajadores de Vesuvius cortaron a las diez y media de la mañana el corredor del Nalón en las inmediaciones de la factoria. Varias barricadas de neumáticos ardiendo impedían desde esa hora el aceso al Valle del Nalón y al polígono industrial, provocando un atasco considerable y una gran humareda visible desde La Felguera. A las once de la mañana, más de cien personas secundaban la concentración urgente de apoyo convocada por la AAVV de Riaño mientras los trabajadores volvían al interior de las instalaciones. La barricada se mantuvo ardiendo durante media hora hasta la llegada del camión de los bomberos, sin embargo, los participantes en la concentración impidieron que se apagase el fuego situandose frente a la barricada de manera que los bomberos decidieron retirarse, ante el aplauso mutuo de trabajadores y concentrados. 15 minutos más tarde, a eso de las 11:45h., hace su aparición una furgoneta de antidisturbios en busca de "algun responsable", haciendo saber a los concentrados que les permitía seguir con el corte durante diez minutos más pero que pasado ese tiempo tendrían que "desalojar". Ante esto la AAVV de Riaño decide desconvocar la protesta dando por buena la mañana y emplazando a la gente a estar atentos a nuevas concentraciones.
Antes de terminar, el presidente del comité de empresa de Vesuvius, se dirigió a los concentrados para agradecerles el apoyo y para recordar que "hoy ye la nuestra empresa pero mañana pue ser la de toos" y que "una vez más en la cuenca demostramos que tenemos dos coyones pa cortar la carretera y pa lo que haga falta" ante el aplauso cómplice de trabajadores y solidarios.