Creative Commons 3.0 RSS CSS 2.1 XHTML 1.0
Entrar  
Rexistru
La actualidá llaboral asturiana 
Escrito por ObservatoriuLlaboral el xueves, 16 xunetu de 2009

Según leemos en RTPA:
La asamblea de trabajadores de CCOO de las empresas auxiliares de ArcelorMittal ha dado esta tarde su visto bueno al preacuerdo alcanzado para reordenar este sector, aunque, el secretario general de la Federación de Industria de ese este sindicato en Asturias, Maximino García, ha aseverado que estarán "expectantes" para que se cumpla.

En síntesis, el preacuerdo afectará a un total de 500 trabajadores de este sector, de los que 300 pasarían a formar parte de la plantilla de ArcelorMittal, sin límite de edad, y otros 200 serían sometidos a un Expediente de Regulación de Empleo (ERE), previo a su prejubilación.

"Ahora lo importante es asegurar que los trabajadores que no puedan pasar al grupo de ArcelorMittal o al expediente tengan asegurado su futuro laboral", ha precisado Maximo García, quien, además, ha insistido en que CCOO seguirá demandado que sean más los trabajadores que pasen a la empresa matriz.

Durante la asamblea celebrada en el Centro Cultural de Los Canapés por espacio de más de dos horas, Maximino García ha explicado que su sindicato se ha decidido finalmente a aceptar el preacuerdo tras lograr que los que serán traspasados a la empresa matriz no sufrirán una criba en función de su edad ni a consecuencia de la prueba psicotécnica.

Esto permite a CCOO seguir negociando qué puestos y qué personas se verán afectadas por el proceso de internalización, ha explicado García al término de la asamblea.

El máximo responsable de la Federación de Industria de CCOO de Asturias ha desvinculado por completo el anuncio de la reapertura del segundo horno de Veriña con el establecimiento del preacuerdo para el plan de ordenación de las empresas auxiliares, pese a que la cronología de ambos hechos pudiera sugerirlo.

"En ningún momento podíamos supeditar el documento a la reapertura del horno, ya que eso respondía más a una política del miedo de la empresa y, de hecho, la decisión obedece a razones de mercado y de producción", ha recalcado el dirigente sindical.

Con esa cautela de que estarán "expectantes" en todo este proceso, García ha reconocido que la negociación "no va mal" y su culminación podría producirse en el mes de septiembre o, como muy tarde, en octubre.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el domingu, 12 xunetu de 2009

Según informa Europa Press:
ArcelorMittal y los sindicatos UXT, CC.OO y USO algamaron güei un preoacuerdu que va permitir integrar a 300 trabayadores de les auxiliares na empresa siderúrxica. L'acuerdu algamóse al aceptar la empresa retirar la llende d'edá y el criteriu de preselección pa incorporar a los trabayadores, según confirmaron a Europa Press fontes sindicales.

De primeres, la empresa exixía aplicar na selección del personal los mesmos criterios qu'usa la multinacional y qu'establecen una llende d'edá de 48 años. Ésti foi ún de los motivos qu'orixinó que CC.OO se llevantare'l pasáu miércoles de la mesa de negociación. La empresa aconceyóse a primer hora d'esta mañana colos sindicatos qu'algamaron un principiu d'acuerdu. Los sindicatos deben agora someter el documentu que presentó la compañía a les asamblees.

Una vez revalidáu l'acuerdu polos trabayadores, ta pendiente de negociase los puestos a integrar y los que van ocupar esos puestos. D'eso va ocupase una comisón de siguimientu. Fontes de la empresa esplicaron a Europa Press que la voluntá de la compañía ye entamar los trabayos "lo primero posible" previsiblmente, la próxima selmana. Estes mesmes fontes refugaron comentar los términos del documentu al que güei dieron el preste los sindicatos.

Pela so parte, CC.OO calificó de "mui positivu" l'acuerdu dempués de llograr que se retirare la bolsa de personal eventual y que s'evitare la llende d'edá. Los 300 trabayadores van incoprorase a ArcelorMittal a partir d'ochobre.

En cuanto a los otros 200 trabayadores de les auxiliares, el compromisu ye prexubilar a 150, con edaes que ronden los 58 y 59 años. Estos trabayadores van pasar a un espediente de regulación d'emplegu hasta cumplir los 60 años. Los otros cincuenta trabayadores van siguir na plantiya de la so actual empresa. CC.OO garantizó l'emplegu pa toos y que "nun va adoptase nenguna midida traumática pa naide".

"Vamos siguir la fórmula que se fizo en Suzuki o Duro Felguera de manera que los trabayadores con 58 años van dir pa casa", informó CC.OO.

Pal sindicatu, "el xiru que dio la situación supón un gran avance, dao que les negociaciones algamare un puntu mui peligrosu, poniendo en grave riesgu la estabildiá del emplegu y el futuru de la siderurxa n'Asturies".

El sindicatu tamién apuntó qu'esti procesu nun supón "nueves contrataciones" sinón "una reorganización interna entamada pol xigante siderúrxicu pa recomponer la so estructura interna, tres la cayida del mercáu".

Dende la Federación d'Industria de CC.OO, confíase en que les negociaciones lleguen a bon términu pa tol colectivu d'auxiliares integráu por más de 2.300 trabayadores.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el martes, 7 xunetu de 2009

Según informa Europa Press:
ArcelorMittal ofreció güei a los sindicatos más detalles sobre los planes de reestructuración de les empreses auxiliares, unos planes que nun gusten a los sindicatos, polo menos a CC.OO, qu'asegura que dicha propuesta pa contratar a 300 trabayadores de sectores diba dexar fuera a 140 operarios que "nun encaxen nel perfil".

Según esplicó a Europa Press el representante de CC.OO, Nicomedes Sánchez, la empresa pretende integrar a los trabayadores de los diferentes departamentos de la llinia de producción, ye dicir, los que yá vienen desarrollando esos llabores, dalgo no que ta d'acuerdu la organización sindical.

Sin embargu, el perfil que propón la multinacional diba dexar fuera a los mayores de 46 años, lo cual nun lo almiten los de CC.OO. "D'esta manera hai 110 operaciones que cumplen el perfil, pero más de 140 nun lo cumplen y nun tamos dispuestos a aceptar esa propuesta", dixo Nicomedes Sánchez.

CC.OO va mostrar el so refugu a esta propuesta nel nuevu conceyu que va tener llugar mañana cola direición de la multinacional.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el miércoles, 1 xunetu de 2009

Según lleemos en RTPA:
La direición d'Arcelor y los representantes sindicales alcuéntrense aconceyaos nes oficines centrales d'Arcelor Mittal n'Avilés. Sobre la mesa, el plan de reordenación de les sos empreses ausiliares.

Los representantes sindicales esperen que nel trescursu la mesma, la empresa asoleye'l perfil de los trabayadores que quier internalizar.

Otru puntu a tratar sedrá la situación actual de la empresa. La voluntá de que nun se pierda un solu puestu trabayu sigue siendo la premisa cimera per parte de los sindicatos.