Creative Commons 3.0 RSS CSS 2.1 XHTML 1.0
Entrar  
Rexistru
La actualidá llaboral asturiana 
Escrito por ObservatoriuLlaboral el vienres, 11 setiembre de 2009

Según La Voz de Asturas:
Entamen les reuniones pa afitar de manera definitivo el nuevu espediente de regulación d'emplegu (ERE) na planta llangreana de Vesuvius, tres el enguedeyu primaveral nel que se faló muncho del pieslle dafechu de planta de Riañu.

Tres l'alcuerdu de quitar un turnu de producción col despidu de 20 trabayadores, 12 d'ellos yá iguaron la so marcha con prexubilaciones o baxes incentivaes, agora toca-y'l turnu a los detalles del nuevu ERE rotativu, que nun entamu d'alcuerdu en xunetu pasáu quedo fixáu en dos turnos nos que los emplegaos del grupu que nun trabayen recibirán el 90% del sueldu, sumáu al complementu aportáu pola empresa, alternando la actividá col otru turnu. Con ello el númeru de trabayado en producción que quedará en Langréu sedría de 57.

Per otru llau, los ocho trabayadores que tovía tienen d'algamar un alcuerdu pa ser despedíos de la factoría podrán buscar la salida a través de tres víes: bien mediante baxes incentivaes, con 49 díes por añu trabayáu y 8.500 euros, bien por recolocación esterno con 40 díes y formando socontrata (namás sedría posible pa 4 emplegaos) o tramitando incapacidá.