Creative Commons 3.0 RSS CSS 2.1 XHTML 1.0
Entrar  
Rexistru
La actualidá llaboral asturiana 
Escrito por ObservatoriuLlaboral el martes, 6 ochobre de 2009

Según informa Europa Press:
La Corriente Sindical d'Izquierda (CSI) convocó una concentración, a les 19.00 hores, na Plaza del Conceyu de Xixón, como protesta contra la decisión del Conseyu de Ministros de baxar de trés a dos años de cárcel, la pena a los sindicalistes Juan Manuel Martínez Morala y Cándido González Carnero, según informó'l sindicatu nuna nota prensa.

Pa CSI la decisión del Conseyu de Ministros ye un "regalu envenenáu", dao que, pon como condición, el pagu de la indemnización de 5.624,83 euros y la non implicación n'actos, demientres cuatro años, (aumentu de dos años de l'anterior situación).

Según la Corriente Sindical d'Izquierda la situación actual de crisis, los despidos masivos y los ERES requieren per parte del Gobiernu del PSOE y IU-BA-Verdes y del Ayuntamientu de Xixón, "l'amordazar cualquier movimientu, que s'organice a la escontra".
Ver Comentarios (7) Temes relacionaos: Movilizaciones 

Escrito por ObservatoriuLlaboral el martes, 6 ochobre de 2009

Según informa Europa Press:
El trabayador de la empresa Daorje Aníbal Jiménez González morrió güei a les 11.30 hores de la mañana nes instalaciones de la empresa ArcelorMittal n'Avilés, al caye-y una válvula de dos tonelaes de pesu, mientres trabayaba na depuradora principal de la citada empresa, según informaron a Europa Press fontes d'ArcelorMittal.

L'operariu, que contaba con 13 años d'esperiencia, alcontrábase realizando un corte de tubería de la depuradora cuando por causes que se tán investigando cayó-y enriba una válvula de dos tonelaes de pesu. L'home morrió nel actu, según les mesmes fontes.

Hasta'l llugar del socesu desplazáronse los servicios d'asistencia sanitaria, que nun pudieron facer nada por salvar la vida del home. Dempués, les autoridaes xudiciales procedieron al llevantamientu del cadabre.