Creative Commons 3.0 RSS CSS 2.1 XHTML 1.0
Entrar  
Rexistru
El sótanu del paraísu... 
Escrito por Sumiciu el xueves, 29 xunetu de 2010

Non, a mi tampoco me presta que se tengan que prohibir los toros en Catalunya. Lo mesmo que tampoco me presta l'alderique interesáu que se entamó alredor (y que se siga permitiendo en La Terra el maltratu a los animales namás por damos el presto). Nun voi entrar nesa comparanza de penes patrióticos porque nun m'aporta nada entrar nesi alderique d'intenciones que se llevantó en cada llau. La verdá ye que una de les primeres coses que deprendes poles males siguiendo ciertu camín ye que, falándo d'identidaes -ello ye, de quien yes- tienes un grave problema cuando tienes daqué que demostrar.

En fin, a lo que diba, que a mi tampoco me presta el tema de la prohibición. En xeneral, como llevo viendo a dellos argumentar, nun me presta un res el tema les prohibiciones. Asina ye que vivo con mieu de que haya xente que tenga intención de matame y non lo faga pol solu fechu de que nun ta permitío, ye duro saber que l'única fonte de respetu a la que te pues acoyer ye'l mieu a la represalia del enemigu na solombra y non un ciertu respetu o valoración de l'otra parte. Pero en fin, toos sabemos que les lleis nun tan feches pa llegar a entendemos, sinon pa conseguir soportamos nun estáu (¿mayúscula?) de cierta represión que dura intervalos variables. ¿Nun ye llacerioso que l'únicu puntu de xuntura tocante a otra persona seya esi? "ye lo que hai" me contestará daquién darréu, como davezu. Y caún a lo suyo que hai que llevantar el país (anque nun tengamos mui claru cual y hasta que altura), namás mos queda rezar pa que un día nun mos topemos con esa persona nuna baxada de guardia llegal que mos dexe ensin la nomada defensa (por suerte o por desgracia, l'Estáu ye como Dios: diz tar en tolos llaos pero siempre encuentres requexos que escapen a lo misericordia, lo que atruya l'enfotu a la fe).

Por ello ye que quixiera que nun prohibieran el maltratu animal, namas que nun se prauticare y nun ficiera falta too esto, que fuera otru capote'l que mos sacare los colores...y prestábame que esa negativa pa coles prohibiciones guañara nun alderique nel que seyamos completamente coheretentes y (¿por qué non?) valientes. ¿Realmente necesitamos que daquién mos apunte pa facer lo que sabemos que hai que facer (o mos convien facer en bien de veces)? ¿realmente queremos ser llibres? pues vamos selo. Daquién dicía que la llibertá o ye completa o nun ye nada. Asina que ¿por qué non prohibido prohibir? llevemos el razonamientu hasta les últimes consecuencies, ye lo que hai nesa llínia argumental que comparto dafechu (más que los que l'asoleyen, supongo)...mientres tantu, vamos da-yos un respiru a los animales que nun podríen tener d'otramiente. Anque seya a costa de miramos nel espeyu y entrugamos quien coime somos.