Creative Commons 3.0 RSS CSS 2.1 XHTML 1.0
Entrar  
Rexistru
La actualidá llaboral asturiana 
Escrito por ObservatoriuLlaboral el xueves, 6 payares de 2008

Según informa Europa Press:
Trabayadores d'Asturiana de Zinc (AZSA) caltienen cortáu'l tráficu nel accesu d'entrada a la plan de Nieva con una barricada ardiendo. Sobre 150 trabayadores se concentraron nes cercaníes torgando la entrada del turnu de la mañana. El comité d'empresa reivindica l'abertura de la mesa de negociación del conveniu colectivu.

Cuatro coches de la Guardia Civil fueron hasta'l llugar y el capitán d'Avilés, Manuel Peña, solicitó a los trabayadores que retiren la barricada pa evitar tener que volver pidir la intervención de los antidisturbios.

Según esplicó'l presidente, el comité d'empresa, Santiago Huerta, "o s'abre la mesa de negociación o va caltenese la barricada".

La última protesta de la plantiya d'AZSA tuvo llugar el pasáu martes cola intervención de los efeutivos d'antidisturbios nel interior de la fábrica. Según los sindicatos, tres trabayadores resultaron lesionaos.
1 Comentarios Temes relacionaos: Movilizaciones 

Unviáu por Replicas de relojes el xueves, 1 xineru de 1970

Replicas de Replicas Relojes todas marcas, reloj,replica reloj,replica de relojes, Relojes imitacion,reloj réplicas,replica de reloj,relojes de pulsera.Nuevos ...

Escribe'l to comentariu:

Nome:
Web personal (opcional):