Creative Commons 3.0 RSS CSS 2.1 XHTML 1.0
Entrar  
Rexistru
La actualidá llaboral asturiana 
Escrito por ObservatoriuLlaboral el llunes, 15 xunu de 2009

Según informa Europa Press:
Los trabayadores de la multinacional Alcoa van estudiar mañana n'asamblea la nueva propuesta presentada pola direición el pasáu vienres dientro del marcu de negociacionón del conveniu colectivu. Esta nueva propuesta descarta la idea inicial de conxelación salarial.

Según informaron los sindicatos a Europa Press la compañía presentó una nueva propuesta que "ye dalgo más cercana a lo que piden los trabayadores, anque tovía mui alloñada a les pretensiones sindicales".

La mesma significa dexa a un llau la conxelación salarial y propón pa los próximos años subíes del 80% del IPC pal primer y segundu añu, el 90% pal tercer añu y el 100% pal cuartu y quintu añu.

"Nos siguimos argumentando que la propuesta nun ta bastante, dao que pensamos que nun ye la más axustada a la realidá, pero mañana vamos aconceyamos y vamos ver qué posibilidaes hai", destacaron los sindicatos, qu'indicaron que "paez que la empresa entama a ser sensible a les pretensiones de los emplegaos"

Escrito por ObservatoriuLlaboral el martes, 2 xunu de 2009

Según informa Asturies.com:
El paru conseñáu nes oficines del Serviciu Públicu d'Empléu del nuesu país baxó en 951 persones nel pasáu mes de mayu, lo que representa un 1,29 por cientu. Esti datu dexa'l númberu de desempleaos n'Asturies nun total de 72.819 al finalizar el mes, según los datos asoleyaos pol Ministeriu de Trabayu. Sicasí, nel últimu añu'l desempléu aumentó en 22.041 persones, un 43,4 por cientu.

Esti descensu notóse enforma nel sector de lso servicios y la construcción, mientres qu'aumentó na industria. De los 72.819 paraos asturianos, 38.746 son muyeres y 34.073 homes, 8,516 tienen menos de 25 años y 4.569 son estranxeros.

Esti descensu ye'l doble del que se rexistráu nel restu del Estáu, onde baxó un 0,68 por cientu depués de tar xubiendo 14 meses consecutivos

Escrito por ObservatoriuLlaboral el miércoles, 27 mayu de 2009

Según informa Infoasturies:
Konecta BTO comunicó-y ayeri al comité d'empresa el despidu de 82 trabayadores con contratu por obra o serviciu, na campaña de TELEFÓNICA. Segun informa'l comité "énte esta nueva agresión al empléu por parte de la empresa" van facer toles aiciones posibles "pa torgar que se produzan".

Nel comunicáu dende'l comté d'empresa remémbrase que Konecta BTO "instalóse en Avilés, alardeando de la creación d'emplegu y beneficiándose de les subvenciones del Ayuntamientu".

El coité d'empresa fexo güei asamblees informatives con tolos trabayadores y deciden le movilizaciones a facer.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el martes, 5 mayu de 2009

Según informa Asturies.com:

El númberu de paraos baxó en 611 persones nel mes d'abril nel principáu d'Asturies, un 0,82 por cientu menos sobre'l mes anterior, colo que'l númberu total de desemplegaos asturianos s'asitia nos 73.770, según los datos fechos públicos güei pol Ministeriu de Trabayu y Inmigración que muestren que si se comparen estos datos colos rexistraos hai un añu, el desemplegu creció n'Asturies un 41,76 por cientu.

Asturies foi asina una de les cuatro comunidaes nes que descendió'l paru, xunto a Baleares con 3.207 paraos menos, Estremadura con 2.023 menos y Galicia con 822 desemplegaos menos.

A nivel estatal, el númberu de paraos rexistraos nes oficines del Institutu Nacional d'Emplegu (Inem) subió en 39.478 persones, sobre marzu (+1,1 por cientu), rexistrando la so decimotercer subida mensual siguida, hasta asitiase'l total de desemplegaos en 3.644.880 persones, el so nivel más altu de la serie histórica comparable, entamada en 1996.

Pese a ser el peor datu nun mes d'abril en tola serie histórica comparable, qu'entama en 1996, la subida ye mui paecida a la rexistrada n'igual mes del 2008 (+37.542 paraos) y supón la tercer parte de la que s'esperimentó en marzu (+123.543 paraos).

Amás, el datu d'abril acaba cola racha d'ascensos siguíos de más de 100.000 paraos que se venía rexistrando dende había seis meses.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el miércoles, 29 abril de 2009

Según informa Infoasturies:
Cuasique 10.000 persones desempleaes más se rexistraron nos trés primeros meses del añu. Hai previsiones que falen de 18.000 paraos y paraes más en 2009. La tasa de parui n'Asturies ye del 12,1%.
El paru xubió esautamete en 9.600 personas, lo que supón un 19,57% en rellación col trimestre anterior, colo que'l número total de desempleaos asitióse en 58.500 persones con una tasa de paru del 12,1%, según los datos de la Encuesta de Población Activa que fizo pública l'Institutu estatal d'estadísica. Tocántenes la tasa d'actividá asturiana llegó al 52,11%, ochu puntos per debaxo de la media estatal, que ye de 60,15%.
Va pocu les previsiones falaben de que no que queda de 2009 podría medrar el paru nunes 18.000 persones qu'averaríen la cifra total a les 80.000 persones. Les previsiones nun suelen ser fiables y, viendo la progresión del primer trimestre, de caltenese'l crecimientu de más de 9.000 persones al trimestre podría llegar a xubir en más de 27.000 pesones nos3 trimestres caberos.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el miércoles, 22 abril de 2009

Según informa Europa Press:
Cuatro de los principales sindicatos asturianos (CC.OO, UXT, USO Y CXT) cree que l'añu pasáu pudieron morrer n'Asturies unes 380 persones por enfermedaes llaborales, dolencies que nun se rexistren a nun ser que seya por resolución xudicial. Les centrales denunciaron tamién que los empresarios nun inclúin ente les sos prioridaes la prevención tanto de la siniestralidá llaboral como d'estos problemes de salú, y alvirtieron que son cola situación de crisis esti problema se ta agravando.

Jesús Alonso (CC.OO), Pedro García (UXT), Jorge Gallego (USO) y Jorge Muñiz (CXT) ofrecieron güei una rueda prensa p'anunciar la manifestación que, nel marcu de la xornada mundial pola seguridá y la salú nel trabayu, va celebrase n'Uviéu, convocada por estes organizaciones. Va salir a les 12.30 hores de la Plaza d'América y va acabar na Plaza d'España, ante la Delegación de Gobiernu. Movilizaciones d'esti tipu van tener llugar en tol Estáu y diferentes ciudaes d'Europa y del mundu.

Nel trescursu de la rueda prensa, Jesús Alonso esplicó que se calcula que les muertes por enfermedaes profesionales son diez veces superiores a los casoas por accidentes nel trabayu, según estudios que considera autorizaos y solventes. Poro, si n'Asturies nel 2008 hubo 38 muertes por accidentes, los sindicatos estimen que les muertes por enfermedaes puen rondar les 380, si bien Pedro García recordó que "son estimaciones sindicales, porque nun existe nenguna estadística al respeutu".

De fechu, Alonso esplicó que casi "nun hai rexistru d'enfermedaes llaborales", y les que se rexistren descienden añu tres añu. Punxo l'exemplu d'Asturies, onde nel 2007 se confirmaron 606 casos, y nel 2008, 524. "Tamos asistiendo a un descensu de la reconocencia d'enfermeades llaborales, y un aumentu de la xudialización d'estos casos, lo cual quier dicir que los trabayadores se ven obligaos a recurrir a los tribunales pa exercer los sos derechos", matizó García.

Poro, ún de los "puntos principales" de la movilización, según el representante de CC.OO, va se la "tapecedura d'enfermedaes llaborales", y el "papel que xueguen les mutues nesti sen". Criticó nesti puntu la propuesta de la patronal de que seyan estes compañíes les que xestionen les enfermeades y recordó qu'un reciente informe del Tribunal de Cuentes "les acusa de falta de tresparencia, contrataciones arbitraries, incumplimientu de compatibilidaes, fraude o falsedá documental". "¿Pa qué ampliar les inxusticies?", protestó, en referencia a les organizaciones empresariales.

Según los datos de los sindicatos, ente les princpales dolencies, figuren les enfermedaes músculo-esquelétiques, les de la piel, les sorderes y les respiratories. Señalaron tamién riesgos psicosociales, como'l 'estrés' o l'ansiedá.

El representante d'USO acusó a los empresarios de nun dar prioridá a la seguridá, a la qu'anteponen "el beneficiu", y aseguró que tán aprovechando los tiempos de crisis "pa calcar nuna mayor precariedá" y recordó que los trabayadores "siguen en manes de veraderos pirates, que roben dineru a costa de los trabayadores", en referencia a los empresarios.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el llunes, 20 abril de 2009

Según informa Asturnews:
La cifra de negocios nel sector servicios baxó un 16,9% en febreru n'Asturies, meyorando la cifra estatal del 20,5%, la mayor de los seis últimos años.

Según los datos espardíos pol Institutu Nacional d'Estadística (INE), l'actividá nel sector tuvo un comportamientu negativu en toles comunidaes autónomes, siendo Asturies, xunto con Cantabria, la tercera con una menor cayida, per detrás de Galicia (-14,2%) y Aragón (-16,3%).

Ir a página 1 2 3 ... 19 20 21