Creative Commons 3.0 RSS CSS 2.1 XHTML 1.0
Entrar  
Rexistru
La actualidá llaboral asturiana 
Escrito por ObservatoriuLlaboral el xueves, 14 febreru de 2008

La rescisión de los contratos de los trabajadores de la panificadora Friovivo, ubicada en el área lenense de Sotiello, podría ser inminente. Según informaron ayer representantes de CCOO a la plantilla, los administradores del concurso para buscar una empresa que cogiera las riendas de la factoría ya han anunciado que, tras finalizar el plazo de tiempo previsto para dar impulso a la firma, el siguiente paso es la fase de liquidación y la rescisión de los contratos. Una situación que no pilla por sorpresa a los empleados de Friovivo, que ayer mismo se concentraron frente a la consejería de Industria para reivindicar su recolocación.


Más información en La Voz de Asturias

Escrito por ObservatoriuLlaboral el xueves, 14 febreru de 2008

Visto en Europa Press:
Les empreses de llimpieza en centros sanitarios entamaron a unviar cartes de despidu a los sos trabayadores pol incumplimientu de los servicios mínimos marcaos pol Serviciu de Salú del Principáu (Sespa) demientres el paru indefiníu entamáu'l 6 de febreru.

Según indicaron fontes sindicales en declaraciones a Europa Press, nesta octava xornada de fuelga se recibieron más de mediu centenar de cartes de despidu --polo menos 46 nel Hospital de San Agustín (Avilés); seis nel Hospital de Cabueñes (Xixón); y dos nel Hospital Universitariu Central d'Asturies (HUCA) n'Uviéu-- y esperen recibir más a lo llargo del día de güei y próximes xornaes.

Sin embargu, los sindicatos qu'apoyen la fuelga, CC.OO, UXT, USO y CSI, caltiénense "firmes" nes sos reinvindicaciones y sostienen que va cumplise sólo'l 50 por cientu de los servicios mínimos porque "dende'l principiu sabotióse la fuelga y nun se va consentir que s'exixa'l 100% d'actividá en tolos puestos", apuntaron.

De la mesma manera, aseguraron que n'urxencies, quirófanos, UCI y UVI cumplen servicios mínimos del 100% ya que son "zones básiques y se respeta'l fundamental funcionamientu del centru". Amás, los responsables sindicales dicen desconocer que se produzan desperfectos nes instalaciones y piden que "nun se llegue a eso".

Pel momentu, sólo la empresa Eulen s'aconceyó ayeri col comité de fuelga del HUCA "anque la ufierta yera la ya conocida ensin novedá, polo que nun s'algamó l'alcuerdu", indicaron los sindicatos. "Nun pidimos dineru, pidimos la igualdá col grupu E", añadieron.

El paru afecta a 950 trabayadores --un 90% muyeres-- col oxetivu d'algamar la igualdá salarial de los emplegaos de la llimpieza d'empreses esternes col grupu E del Sespa, no relativo al cobru del conceutu de Desarrollu Profesional, ya que cuenten cola igualdá n'otros conceptos dende 1984.
Ver Comentarios (20) Temes relacionaos: Movilizaciones 

Escrito por ObservatoriuLlaboral el martes, 12 febreru de 2008

J.R.A.S., mancose ayeri levemente al volcar el camión que conducía na llocalidá Severies (Llanera).

Escrito por ObservatoriuLlaboral el martes, 12 febreru de 2008

La plantiella de Friovivo concentrarase mañana énte la Conseyería d'Industria cola fin pidir aconceyase con Graciano Torre pola so recolocación tres mantener ayeri un alcuentru col direutor de Trabayu.
Ver Comentarios (3095) Temes relacionaos: Movilizaciones 

Escrito por ObservatoriuLlaboral el domingu, 10 febreru de 2008

M.A.Q., de 47 años y nacíu en Cuideiru morrío ayeri al volcar el camión articuláu que conducía onde la factoría d'Arcelor en Veriña (Xixón).

Más información en RTPA

Escrito por ObservatoriuLlaboral el domingu, 10 febreru de 2008

L.M.L.S, de 44 años mancose na mañana ayeri cuando trabayaba nes obres d'ampliación del dique del Musel.

El trabayador manipulaba un cable de la grúa cuando esta desplazose y atrullolu esocntra una barandiella. Ta ingresáu nel Hospital de Jove y la so vida nun cuerre peligru.

Fonte:
-El Comercio

Escrito por ObservatoriuLlaboral el xueves, 7 febreru de 2008

Los trabayadores de Saint-Gobain Cristalería n'Avilés siguieron güei un paru de 24 hores decidíu de forma asamblearia por unanimidá en protesta polos altos índices de siniestralidá rexistraos caberamenta na planta.

Más información [Europa Press]

A ello súmase la convocatoria pa mañana de cuatro centrales sindicales d'Asturies:

UGT, CC. OO., USO y CGT convoquen una concentración escontra la siniestralidá pa mañana vienres día 8, a les 12:00 hores, énte la sé FEMETAL (C/ Marqués de San Esteban, Nº 1), Xixón.

La concentración se enmarcase na estratexa apautada poles cuatro organizaciones, de manifestase énte la sé de la patronal del seutor rexistre el mayor númberu d'accidentes llaborales.

Enantes de guardar cinco minutos de silenciu n'alcordanza los trabayadores fallecíos n'accidente llaboral, un portavoz de los sindicatos que entamen lleerá un manifiestu conxuntu.


(Tornao de la páxina de UGT)
Ver Comentarios (131) Temes relacionaos: Convocatories 

Ir a página 1 2 3 4 5