Creative Commons 3.0 RSS CSS 2.1 XHTML 1.0
Entrar  
Rexistru
La actualidá llaboral asturiana 
Escrito por ObservatoriuLlaboral el llunes, 24 marzu de 2008

Les organizaciones agraries UCA, COAG y ASAJA convocaron pal prósimu miércoles na Plaza l'Escandalera d'Uviéu a les 12.00 hores una concentración na que se repartira lleche de baldre.
Ello faise a mou protesta pola baxada de los precios de la lleche a los ganaderos por parte les induestries llactees y en defensa de los ganaderos llecheros d'Asturies.

La movilización llevarase a cabu baxo'l lema "Por la supervivencia del sector lácteo asturiano".

Más información

Escrito por ObservatoriuLlaboral el llunes, 24 marzu de 2008

Lleemos en Europa Press:
Alrededor de 50 trabajadores del Hospital Begoña, en Gijón, se concentraron frente al centro médico, de 10.00 a 11.00 horas, durante la jornada de huelga que comienza hoy para reclamar una subida de 70 euros en 15 pagas en 2008, confirmó hoy a Europa Press el secretario de Relaciones Externas de la Unión Sindical Obrera (USO), José Luis Iglesias. Los manifestantes cortaron el tráfico durante unos 15 minutos hasta que intervino la Policía Local para restablecer la circulación.

Más
Ver Comentarios (22) Temes relacionaos: Movilizaciones 

Escrito por ObservatoriuLlaboral el domingu, 16 marzu de 2008

Un trabayador de 46 años morrió al cayer de la tercer planta d'una obra na cai Covadonga en Cangues d'Onís.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el domingu, 16 marzu de 2008

Según Europa Press:
Los ganaderos anunciaron güei la celebración d'una "gran movilización" nel centru d'Uviéu pal próximu 26 de marzu, como midida de protesta ante la intención de la industria de baxar los precios que paga pola lleche a los productores.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el xueves, 13 marzu de 2008

El Sindicato Médico Profesional de Asturias (SIMPA) convocó a los facultativos d'Atención Primaria del Serviciu de Salú del Principáu d'Asturies a una fuelga los díes 27 y 28 d'esti mes.

Lleer más [El comercio]
Ver Comentarios (21) Temes relacionaos: Movilizaciones 

Escrito por ObservatoriuLlaboral el xueves, 13 marzu de 2008

C.P.A de 48 años, resultó firíu al ser golpiáu por una pala d'obra en Sueros (Mieres)

Escrito por ObservatoriuLlaboral el xueves, 13 marzu de 2008

Lleemos en Europa Press:

Los tres principales sindicatos agrarios y ganaderos asturianos, Unión de Campesinos Asturianos (UCA), Asociación de Xóvenes Agricultores (Asaxa) y Coordinadora d'Organizaciones d'Agricultores y Ganaderos (COAG), amenazaron güei con torgar les importaciones llecheres y productos derivaos dende l'estranxeru, si la industria del sector caltién la so intención de baxar los precios que paga pola lleche a los productores.

Asina lo anunciaron güei los tres sindicatos nuna rueda prensa conxunta, presentada por Geli González, secretaria xeneral d'Asaxa, y na que tamién tuvieron presentes los secretarios xenerales de COAG, Óscar Sirgo, y d'UCA, José Calvo, amás del responsable del sector llechero d'esta última organización, Balbino García. L'alcuentru colo medios prodúxose tres un conceyu de les tres centrales p'algamar una posición conxunta frente a l'anunciada baxada de precios de les industries llecheres.

"Nun vamos permitir que nengún llitru de lleche d'otru país llegue al so puntu de destín, si se realiza otra baxada de precios", aseguró González. A entrugues de los periodistes sobre los métodos a emplegar pa tal fin, la vocera sindical llendóse a repetir que van "procurar que les importaciones nun lleguen al so puntu de destín".

Asina pues, los sindicatos va aconceyase mañana colos ganaderos pa preparar una campaña de movilizaciones, col oxetu de torgar "por tolos medios" l'anunciada baxada de precios.

Los tres sindicatos tienen claro, según Geli González, que "el preciu actual ye'l xustu". El mesmu ta asitiáu en 50 céntimos, que ye la cantidá aproximada que les empreses paguen a los ganaderos por cada llitru de lleche. Según cálculos de José Calvo, tres entrevistase con una empresa de contabilidá d'esplotaciones ganaderes, "pagando'l llitru de lleche a un preciu de 70 pesetes de les d'enantes (42 céntimos), el marxe de beneficiu ye cero".

Por esti motivu, González dexó claro que los 50 céntimos actuales "ye la cantidá mínima pa garantizar la viabilidá de les esplotaciones; y l'únicu preciu establecíu confirme a los costes de producción", los cuales recordó qu'aumentaron, no que se refier a preciu de cereales, piensos, combustible, plásticos y demás gastos de les ganaderíes. "Una nueva baxada diba facer peligrar les esplotaciones; si ya abandonaron munchos na última reducción, otra baxada pue conllevar otru importante númberu d'abandonos", añadi

Más

Ir a página 1 2 3