Creative Commons 3.0 RSS CSS 2.1 XHTML 1.0
Entrar  
Rexistru
La actualidá llaboral asturiana 
Escrito por ObservatoriuLlaboral el vienres, 28 marzu de 2008

El primer día de huelga médica en los centros de salud se saldó con una escasa presencia de pacientes en las salas de espera. Muchos pospusieron su cita al conocer que los facultativos habían convocado el paro. Otros evitaron pedir cita previa ante el anuncio de la protesta. «Nunca hemos tenido una respuesta tan positiva por parte de los usuarios. Gracias a su colaboración los centros de salud han estado muy tranquilos», arguyó Carlos Fernández Moro, secretario de la sección de Atención Primaria del Sindicato Médico de Asturias (Simpa). En cuanto al seguimiento, la Consejería de Salud señaló que fue de alrededor del 27%. Mientras que el sindicato aseguró que superó el 90%. Según explicó, «se han de incluir los servicios mínimos, que son de en torno al 60%, y la Administración no los tiene en cuenta».


Lleer más en El Comercio

Escrito por ObservatoriuLlaboral el xueves, 27 marzu de 2008


Escrito por ObservatoriuLlaboral el llunes, 24 marzu de 2008

Les organizaciones agraries UCA, COAG y ASAJA convocaron pal prósimu miércoles na Plaza l'Escandalera d'Uviéu a les 12.00 hores una concentración na que se repartira lleche de baldre.
Ello faise a mou protesta pola baxada de los precios de la lleche a los ganaderos por parte les induestries llactees y en defensa de los ganaderos llecheros d'Asturies.

La movilización llevarase a cabu baxo'l lema "Por la supervivencia del sector lácteo asturiano".

Más información

Escrito por ObservatoriuLlaboral el llunes, 24 marzu de 2008

Lleemos en Europa Press:
Alrededor de 50 trabajadores del Hospital Begoña, en Gijón, se concentraron frente al centro médico, de 10.00 a 11.00 horas, durante la jornada de huelga que comienza hoy para reclamar una subida de 70 euros en 15 pagas en 2008, confirmó hoy a Europa Press el secretario de Relaciones Externas de la Unión Sindical Obrera (USO), José Luis Iglesias. Los manifestantes cortaron el tráfico durante unos 15 minutos hasta que intervino la Policía Local para restablecer la circulación.

Más

Escrito por ObservatoriuLlaboral el domingu, 16 marzu de 2008

Según Europa Press:
Los ganaderos anunciaron güei la celebración d'una "gran movilización" nel centru d'Uviéu pal próximu 26 de marzu, como midida de protesta ante la intención de la industria de baxar los precios que paga pola lleche a los productores.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el xueves, 13 marzu de 2008

El Sindicato Médico Profesional de Asturias (SIMPA) convocó a los facultativos d'Atención Primaria del Serviciu de Salú del Principáu d'Asturies a una fuelga los díes 27 y 28 d'esti mes.

Lleer más [El comercio]