Creative Commons 3.0 RSS CSS 2.1 XHTML 1.0
Entrar  
Rexistru
La actualidá llaboral asturiana 
Escrito por ObservatoriuLlaboral el llunes, 28 abril de 2008

Los trabajadores del ERA reiteraron ayer su total rechazo a la pretensión de la Consejería de Bienestar Social de privatizar la gestión del nuevo geriátrico. Los representantes del comité de empresa afirmaron que con esta decisión «se favorecen los intereses de las empresas privadas», se pone en riesgo la calidad del servicio y «se fomenta la precariedad laboral, extendida en el sector».

La presidenta del comité, Isabel Arias, explicó que los trabajadores «realizaremos movilizaciones» frente a la sede de la Consejería de Bienestar Social y de la gerencia del ERA para «oponernos a la privatización de un servicio que se ha hecho gracias a fondos públicos». Arias afirmó que «el personal mejor formado para llevar a cabo servicios asistenciales está en la bolsa de trabajo del ERA». Las representantes del comité se reunieron a última hora de la mañana con el alcalde de San Martín, Ignacio Fernández, al que expusieron su problema.

Vía Glayíu

Escrito por ObservatoriuLlaboral el llunes, 28 abril de 2008

Según mos cuenta Europa press:
El paru aumentó nel primer trimestre del añu 2008 nel Principáu d'Asturies en 2.600 persones, lo que supón un aumentu del 6,60% en rellación col trimestre anterior, colo que'l númberu total de desemplegaos asitióse en 41.200 persones, lo que representa una tasa de paru del 8,49%, según los datos de la Encuesta de Población Activa (EPA) fechos públicos güei pol Institutu Nacional d'Estadística (INE).

Con respecto al mesmu trimestre del añu anterior, el desemplegu redúxose n'Asturies en 3.600 persones (-7,99%), mientres que'l númberu d'ocupaos aumentó en 19.400 persones, lo que supón un aumentu del 4,57% en rellación col mesmu trimestre del añu anterior.

De xineru a marzu la cifra d'ocupaos aumentó en 6.800 persones en rellación col peridodu ente ochobre y avientu, lo que supón un aumentu de 1,56% de manera que la cifra total d'ocupaos algama les 444.500 persones.

Por comunidaes autónomes, la tasa de paru n'Asturies asítiase perbaxo de la media (9,63%) y perbaxo de comunidaes como Andalucía (14,83%), Estremadura (14,36%) Comunidá Valenciana (9,61%) Castiella La Mancha (9,57%), Murcia (9,51%).

Por sexos, la tasa de desemplegu femenín dobla tovía n'Asturies la de los varones. Mientres que'l paru ente les muyeres algama una tasa de 11,82 nel casu de los homes ye del 5,79. En númberos absolutos, los homes que busquen u emplegu elévense a 15.500 mientres qu'hai 25.700 muyeres inscrites nes oficines d'emplegu. Per contra, la tasa d'actividá de los homes elévase al 60,25 mientres que la de les muyeres ye del 44,27.

En total na comunidá autónoma 252.400 homes tienen ocupación frente a les 192.000 muyeres.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el llunes, 28 abril de 2008

Según lleemos en Europa Press:
Les federaciones de Servicios Públicos y d'Enseñanza d'UXT y les Federaciones de Sanidá y Alministraciones Públiques de CC.OO anunciaron güei la "rotura de toles negociaciones" col Principáu d'Asturies sobre l'aplicación de la carrera profesional, ante los "incumplimientos per parte del Executivu rexonal". De la mesma manera, anunciaron una movilización pal próximu 8 de mayu, a les 11.00, frente a la Xunta Xeneral a la que tán llamaos tolos funcionarios públicos.

En rueda prensa'l representante d'UXT, Indalecio Estrada, y el de CC.OO, Manuel Nieto, criticaron la "prepotencia del Executivu d'Areces" que se niega a cumplir lo pautao n'avientu del 2006. Amás, acusaron al presidente del Principáu d'engañar a los casi 40.000 emplegaos públicos demientres la campaña electoral.

Estrada esplicó que lo qu'exixen a l'alministración ye una negociación y acuerdu en mesa xeneral pa proceder al pagu de los graos 1 y 2, acordando asina'l pagu de los sucesivos.

"En plena campaña electoral Areces repitió que nel 2008 diba aplicase ya'l segundu nivel de la carrera profesional y agora nun lo cumple", dixo Estrada, que recordó amás que l'entós candidatu presumía de que'l Principáu contara ya cola carrera profesional pa los emplegaos públicos.

Asina, los sindicatos indicaron qu'a fecha de güei nun se ta cumpliendo'l compromisu d'abrir el procesu pa unise al segundu nivel y tampoco permite a quien quedó fuera del priemr nivel incorporase agora, tal y como se pautara.

"Los representantes del Gobiernu van a les meses de negociación a pasiar papeles y a chuliar a los sindicatos", indicó Nieto, qu'añadió qu'agora l'Executivu d'Areces quedó ensin contactos colos que negociar.
Ver Comentarios (19) Temes relacionaos: Movilizaciones 

Escrito por ObservatoriuLlaboral el llunes, 28 abril de 2008

Según lleemos en RTPA:
El comité de empresa de Naval Gijón ha mostrado su disposición a tomar "medidas drásticas" ante la situación de incertidumbre que vive el astillero después de que Pymar anunciara el cierre de las instalaciones hace un año. Los sindicatos han convocado una reunión extraordinaria para el 5 de mayo con el objeto de analizar la situación ante "el malestar y la preocupación" de la plantilla. El comité advirtió con "un verano caliente" en la zona del Natahoyo.

La voluntad del comité de empresa "es empezar a tomar medida de presión" para buscar una solución para el astillero. "Una vez más nos veremos obligados a proponer a los trabajadores retomar las medidas drásticas", informó el comité en un comunicado en el que pide ya por adelantado "perdón por las molestias" que pueden causar sus movilizaciones a los vecinos.

Lleer más
Ver Comentarios (19) Temes relacionaos: Movilizaciones 

Escrito por ObservatoriuLlaboral el miércoles, 23 abril de 2008

Lleemos en La Nueva España:
El Principado de Asturias registró en el primer trimestre del año el doble de accidentes mortales en el trabajo, diez, respecto al mismo periodo de 2007, cuando se registraron cinco accidentes mortales, lo que supone un aumento del 100%.
Los datos, basados en las cifras del Instituto Asturiano de Riesgos Laborales, fueron ofrecidos hoy por el secretario de Políticas de Empleo de UGT Asturias, Pedro García, el secretario de Salud Laboral de CCOO, Jeremías Dos Santos, la técnico de Salud Laboral de USO, Macarena Torres, y el secretario general de CGT, Jorge Muñiz en una rueda de prensa ofrecida hoy en Oviedo para dar a conocer los actos reivindicativos de la celebración del Día Internacional de la Seguridad y la Salud en el Trabajo.
También aumentaron los accidentes graves en la jornada de trabajo, pasando de los 39 registrados en el primer trimestre de 2007 a los 43 en el periodo enero-marzo de 2008, lo que significa un aumento del 10,3%.
No obstante, los accidentes totales en jornada de trabajo disminuyeron en el primer trimestre del año un 10,2%, pasando de los 5.531 en el primer trimestre de 2007 a los 4.968 del mismo periodo de este año. Los accidentes leves disminuyeron un 10,4% y el índice de incidencia disminuyó también un 8,8%.
Por lo que respecta a los accidentes 'in itinere' en el mismo periodo, los totales también disminuyeron un 8,4%, pasando de 486 a los 445 de este año. También descendieron los leves un 9,2% un, pero los accidentes graves fueron los mismos (8) y los mortales aumentaron de 0 a 3 accidentes.
A juicio de los sindicatos estos datos son "negativos", fundamentalmente en lo que se refiere a los accidentes graves y mortales. De hecho, los sindicatos responsabilizaron a las carencias de la inspección de trabajo y a los empresarios de la situación actual.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el miércoles, 23 abril de 2008

Según lleemos en El Comercio:
UGT estima que Asturias perderá entre 5.000 y 8.000 empleos del sector de la construcción de viviendas y no serán más en el caso de esta región debido a la "gran concentración" de obra pública que servirá de "colchón" para que la situación "sea más leve que en otros sitios de España".

Lleer más
Ver Comentarios (23) Temes relacionaos: Desmantelamientu 

Escrito por ObservatoriuLlaboral el martes, 22 abril de 2008

Lleemos en Europa Press:
El conseyeru d'Industria y Emplegu, Graciano Torre, dixo güei que'l so departamentu unvió los currículos de los trabayadores despidíos de Lloza San Claudio a cuatro empreses, cumpliendo asina la moción aprobada pol Parlamentu asturianu en payares pa que l'Executivu realizara les xestiones necesaries dirixíes a la so recolocación. Sicasí, Torre nun facilitó'l nome de les mencionaes empreses "pola discreción necesaria". Amás, dixo que-y consta que "dalguna ufierta foi refugada".

Torre fizo estes manifestaciones nel trescursu de la so declaración na Comisión d'Industria y Emplegu de la Xunta Xeneral del Principáu, onde'l PP entrugó sobre la recolocación de los trabayadores despidíos de la Fábrica de Lloza de San Claudio (Uviéu). Mientres tanto, un grupu de sindicalistes se manifestaron na puerta de la XXPA pa protestar pola situación de los trabayadores despidíos.

El dirixente rexonal dixo que 13 trabayadores ya tán trabayando y que son 23 les persones que queden "ensin colocar". Esplicó que se vino trabayando colos trabayadores nuna doble direición: unviando currículos a les empreses y trabayando colos afectaos con unes tutoríes individualizaes nel Serviciu Públicu d'Emplegu.

Torre espunxo que de les 23 persones que queden ensin colocar, cuatro s'inscribieron nel serviciu públicu d'emplegu de marzu y una ta agora realizando la tutoría. De los 18 restantes, tres tán realizando cursos de formación, cuatro inscritos en cursos, nueve buscando trabayu pola so cuenta y dos tán pendientes del informe del tutor. Asina, según Torre, la conseyería "ta cumpliendo" los alcuerdos sindicales y la resolución de la XXPA.

Agustín Cuervas Mons (PP) mostróse, sin embargu, decepcionáu pola declaración de Torre na cámara. "La realidá ye qu'ustedes nun tuvieron interés n'ayudar a los trabayadores de San Claudio, pasaron de tou, de los trabayadores y de les sos families", comentó.

El diputáu poular añadió que lo único que ficiera'l gobiernu yera "mandar a los trabayadores a la 'ventanilla'" asumiendo un procesu ordinariu pa persones que son despidíes. Cuervas-Mons asguró non pensar que'l Gobiernu nun seya quién de recolocar a los trabayadores. Reprochó a Torre "falta d'interés" nesti asuntu y recordó qu'otres alministraciones, como l'Ayuntamientu d'Uviéu, punxeron "más la carne nel asador" que'l Gobiernu rexonal p'ayudar a los trabayadores despídíos, a pesar de non tener obligación.

Pela so parte, el voceru d'IX-BA-Verdes, Jesús Iglesias recordó a Torre que deberíen algamar resultaos "más eficaces" ante un problema d'estinción colectiva de los puestos de trabayu, como'l de Lloza de San Claudio.

Reprochó a Torre que nun cumpliera la resolución de la XXPA, nel sen d'un "sobreesfuerzu" pa llograr la recolocación. Aludió a que s'algamaron los trámites "ordinarios" que "tien que facer frente cualquier tabayador despidíu". "El cumplimientu de la resolución de la Xunta ye insuficiente y deficitariu", añadió.

Ir a página 1 2 3 4