Creative Commons 3.0 RSS CSS 2.1 XHTML 1.0
Entrar  
Rexistru
La actualidá llaboral asturiana 
Escrito por ObservatoriuLlaboral el miércoles, 2 abril de 2008

Según lleemos en Europa Press:
Sindicatos alvierten de que "esti ye'l tren caberu" pal sector llecheru y apuesten por un alcuerdu
[...]
Los sindicatos agrarios alvirtieron güei a la industira llechera de qu'esti "ye ya'l tren caberu que-y queda al sector llecheru, qu'atraviesa una crisis gravísima ante los altos costes de producción", y destacaron amás que "cualquier descuidu que se cometa pue acabar cola actividá". Ante esta "grave" situación les organizaciones agraries, COAG, Asaja y UCA señalaron la necesidá de llegar a un alcuerdu marcu ente productores y industria que dea estabilidá a los precios.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el miércoles, 2 abril de 2008

Según lleemos en La Nueva España los trabayadores, por voz del comité d'empresa de Establecimientos Residenciales pa Ancianos d'Asturies (ERA) tan escontra esta midida:

El comité d'empresa del ERA (Establecimientos Residenciales pa Ancianos d'Asturies, dependiente de la Conseyería de Bientar Social) refuga «frontalmente» la privatización de la xestión de la nueva residencia de Samartín del Rei Aurelio, allugada'n Sotrondio. Dende'l comité empresa, amás, va estudiase la posibilidá de realizar «movilizaciones» de protesta escontra la privatización, «que va escontra la creación de emplegu públicu de calidá».

Ir a página 1 2