Creative Commons 3.0 RSS CSS 2.1 XHTML 1.0
Entrar  
Rexistru
La actualidá llaboral asturiana 
Escrito por ObservatoriuLlaboral el llunes, 26 mayu de 2008

Según lleemos en Europa Press:
La Plataforma escontra la represión y llibertaes pidió güei nuna concentración ante'l Conceyu d'Avilés "solidaridá" con dos trabayadores de les piscines municipales, Manolo Horta y Javier González, a quien s'acusa de repartir unes fueyes que, según el voceru de la plataforma, Marcos García, denunciaben "los planes de privatización y una persecución constante a la plantiya".

Según manifestó'l voceru de la plataforma, el xuiciu que va celebrase'l día 10 nos xulgaos de lo penal d'Avilés representa un "ataque más" a los trabayadores que defienden el so puestu de trabayu y la so dignidá. "Na querella se-yos pide 85.000 euros colos que pretenden facer callar a cualquier trabayador, seya'l que seya cuando defienden el so puestu de trabayu, amás de querer quitar llextimidá a cualquier tipu de movilización o reivindicación", esplicó marcos García.

La Platafomra escontra la represión va facer asina dellos actos reivindicativos. El primeru va entamar el 6 de xunu a les 19.30 hores na plaza España. Nel actu va informase de la situación d'estos dos trabayadores y tamién va haber música y actividaes teatrales. El 10 de xunu, día'l xuiciu, convócase una concentración pa que los trabayadores sepan, según los miembros de la plataforma que "nun tán solos".

"Naide pon en duda la so capacidá de trabayu", dixo García. La querella ye, según espunxo'l voceru de la plataforma, por difamación.

"Se-yos acusa de repartir octavielles, anque a nós mos consta que nin les repartieron nin ellaboraron, amás lo único que traen son fechos ciertos porque se acusa al Conceyu de tentar de privatizar deteriorando'l serviciu públicu y a los xefes de piscines d'acosu de trabayu, y amás hai sentencies que lo demuestren", aseguró Marcos García, representante de la Plataforma poles Llibertaes y Escontra la Represión.

Dende la Plataforma pidieron asina que'l Conceyu d'Avilés defienda'l "bon nome" de los sos trabayadores de les piscines municipales y que se retire la demanda presentada.

Pa Marcos García, ésti ye ún de los numberosos casos de represión sindical, social y política que sufren los ciudadanos asturianos. Como exemplu d'ello punxo al trabayador de Juliana, José Antonio Rodríguez, a quien-y piden cinco años de cárcel, al abogáu Roberto Roces, defensor de los vecinos de San Andrés de los Tacones, o a Txomin, seccretariu d'Avall.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el llunes, 26 mayu de 2008

Según informa Europa Press:
La Federación Asturiana Sindical del Taxi acusó güei a les principales patronales del tresporte escolar por autocar, como CAR, Astra, Asvipmet y Asetra, d'organizar una campaña de "desprestixu" escontra'l sector del taxi dedicáu al tresporte d'escolares.

Asina, mediante nota prensa, los taxistes esplicaron que'l pasáu día 21 de mayu los escolares de distintos grupos de la rexón fueron "sorprendíos", polos conductores de los autocares, cola entrega d'una octaviella na que se "encamentaba" a los pas a exixir del Gobiernu del Principáu más dineru pal tresporte escolar n'autocar.

Según la Federación Asturiana del Taxi, les patronales se permiten "con total impunidá desprestixar" al serviciu de taxi argumentando una supuesta mayor calidá nel serviciu prestáu a los escolares polos autocares, a costa del serviciu de taxi.

Los taxistes, ante esti "nuevu ataque" al sector asturianu per parte de dalgunes patronales del tresporte colectivu, manifestaron la so "sorpresa y refugu" ante la "vergoñosa y hipócrita actitú".

Pa la Federación Asturiana Sindical del Taxi, detrás de l'actitú de les patronales s'escuende la intención de presionar utilizando a la población escolar, al Gobiernu rexonal p'algamar "una vez más", un incrementu económicu nos contratos de tresporte que-yos permitan algamar mayores beneficios.

Nesti sen, los taxistes señaron que "ya ye hora" de que l'Alministración Autonómica se "caltenga firme" ante la "constante Amenaza" de dexar ensin tresporte escolar al Principáu si nun se cede "nes sos pretensiones".

Escrito por ObservatoriuLlaboral el llunes, 26 mayu de 2008

Vuelve "La Voz de Duro", el periódico autogestionado por los trabajadores.

La Voz de Duro fue una publicación autogestionada por los trabajadores de la Sociedad Metalúrgica Duro Felguera y que tuvo su auge en la década de los 70, para posteriormente desaparecer.

Un grupo de trabajadores del taller de Duro en Barros ha tomado la iniciativa de relanzar esta publicación, teniendo como objetivo extender su cobertura a todos los talleres de la empresa, así como su distribución en determinados lugares públicos y bibliotecas.

Su edición digital se encuentra en la siguiente dirección de internet: http://duroresiste.zoomblog.com/



Vía Glayíu
Ver Comentarios (23) Temes relacionaos: Convocatories 

Escrito por ObservatoriuLlaboral el sábadu, 24 mayu de 2008

E.M.F., de 40 años y trabayador de la empresa Pozo Amago, mancóse ayeri al sufir una caída dende un andamiu a una altura de seis metros con pronósticu grave. tando trabayando nes obres de l'autovía A-63 en La Espina (Salas).

L'obreru foe atendíu pol medicu la zona enantes de ser treslladáu al Hospital Central d'Uviéu presentando un traumatismu craniuencefálicu con pronosticu grave.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el sábadu, 24 mayu de 2008

Según lleemos en La Nueva España:

El comité de empresa de Felguera Construcciones Mecánicas denunció ayer que el grupo Duro Felguera «pretende liquidar» el taller de Barros al no cumplir el plan industrial pactado con los trabajadores y no encargarle trabajos. Los representantes de la plantilla señalaron que la situación de Felguera Construcciones Mecánicas se inscribe dentro de una «falta de compromiso» de la empresa con Langreo. Así, destacaron que el futuro de Felguera Melt «tampoco está despejado» y denunciaron el próximo traslado de cientos de trabajadores de las oficinas de proyectos de Valnalón al parque tecnológico de Gijón, donde se construye la nueva sede de la empresa.

Lleer más

Escrito por ObservatoriuLlaboral el vienres, 23 mayu de 2008

Según informa Infoasturies:
Los trabayadores de Naval Xixón cortaron güei otra vuelta'l tráficu con una barricada en Cuatro Caminos pa reclamar carga de trabayo y frenar el cierre del astilleru. La plantiya alvirtió que de un haber solución ceo "van cambiar d'estratexa y endureceran les movilizaciones".
El representante de CSI en el comité de empresa, Alfonso Pimey declaró que Pymar "tien que mover ficha" ya ironizó con qu'hai carga de trabayu pa otros astilleros qu'hai al llau pero non pa ellos para ellos. Pimey alvirtió que "no van permitir que se cierre l'astilleru" y adlvirtió a los responsables de Pymar y a los políticos que quieren "xubilanos a toos que vamos a dir a por toes". CSI recordó que situación ya vien de va 25 años cuando entamó la reconversión. Pal sindictu asturianu nun se trata de zarrar empreses sinon de buscar soluciones. "Barcos sabemos qu'hai".
Ver Comentarios (46) Temes relacionaos: Movilizaciones 

Escrito por ObservatoriuLlaboral el vienres, 23 mayu de 2008

El Ministeriu Trabayu esixirá a les empreses subcontrataes de la minería que incluyan a los cerca 600 obreros dientro del réxime especial de la minería, cuestión que vien a solucionar, en parte, les reclamaciones d'esti coleutivu.

Según La Nueva España:

En la negociación del último Plan del Carbón, los responsables de Industria alcanzaron un acuerdo que establecía que los trabajadores subcontratados irían entrando en la plantilla minera según las necesidades de mano de obra de las empresas y siempre después de que fueran recolocados los excedentes de las compañías que acudieran al cierre y los miembros del colectivo de preferencia absoluta. Cuando empezaron las recolocaciones, los subcontratados llegaron a clamar incluso contra algunas de las empresas que cerraban acusándolas de hinchar sus plantillas para favorecer la entrada de personal en Hunosa. Las incorporaciones están cifradas y si las cifras de excedentes se hinchan, los subcontratados contarían con menos opciones de entrar en el sector. Para dar solución al problema, el Ministerio llegó a anunciar que iba a elaborar un registro de trabajadores subcontratados en la minería estatal. Los sindicatos pidieron tranquilidad a las subcontratas.


Dicha anuncia fixo que dellos trabayadores denunciaren el fechu de que delles empreses planeen reducir los salarios acordies con esta midía ministerial. Ya que la inclusión d'estos obreros nel réxime especial de la minería supondría una cualitativa meyora de les sos condiciones llaborales.
Ver Comentarios (20) Temes relacionaos: Precariedá 

Ir a página 1 2 3 4 5