Creative Commons 3.0 RSS CSS 2.1 XHTML 1.0
Entrar  
Rexistru
La actualidá llaboral asturiana 
Escrito por ObservatoriuLlaboral el sábadu, 31 mayu de 2008

Según lleemos en RTPA:
Los presidentes de Asetra y Cesintra, Ovidio de la Roza y Enrique Riaño respectivamente, han dicho que a partir de mañana 1 de junio algunas empresas radicadas en Asturias como CLAS, Química del Nalón o Alcoa comenzarán a pagar más a los transportistas. Esta revisión de los precios del transporte es una de las consecuencias de las negociaciones que mantienen las principales patronales del sector con las empresas y Administraciones Públicas, a raíz de la crisis motivada por la subida de los carburantes.

Lleer más

Escrito por ObservatoriuLlaboral el sábadu, 31 mayu de 2008

Según lleemos en La Voz de Asturias:
Los funcionarios de la administración de Justicia perciben el salario pactado, pero no ocurre lo mismo con el personal interino. La denuncia la formuló ayer la Central Sindical Independiente y de Funcionarios (CSI-CSIF), que reclama al ministerio el pago de los trienios atrasados para este colectivo. El colectivo exige que el problema se solucione de inmediato, después de seis meses sin respuesta de la administración, algo que, apuntan, crea un sentimiento de inseguridad entre los afectados.

En Asturias, la cantidad que se debía de haber percibido desde el 1 de junio del 2007 es de 40,55 euros mensuales en el campo de auxiliares, 46,34 en el de tramitación y 57,93 euros en el de gestión. Actualmente, un 10% de la plantilla de Justicia que trabaja en Asturias está en situación de interinidad, esto es, unos 110 trabajadores. De todos modos, desde el sindicato se explica que el número de personas afectadas por estos retrasos es mayor, debido a la rotación en la bolsa de trabajo.

Los funcionarios recuerdan que los pagos afectan al colectivo de interinos judiciales que haya prestado servicio entre el 13 de mayo y el 20 de noviembre del año pasado, siempre que su solicitud se haya formalizado antes del 21 de diciembre. Según CSIF, la administración de Justicia "ha tenido tiempo suficiente para expedir la certificación de servicios, así como el acuerdo de reconocimiento de tiempo de servicios, que debería haber sido remitida a los interesados".

Escrito por ObservatoriuLlaboral el llunes, 26 mayu de 2008

Según lleemos en Europa Press:
La Plataforma escontra la represión y llibertaes pidió güei nuna concentración ante'l Conceyu d'Avilés "solidaridá" con dos trabayadores de les piscines municipales, Manolo Horta y Javier González, a quien s'acusa de repartir unes fueyes que, según el voceru de la plataforma, Marcos García, denunciaben "los planes de privatización y una persecución constante a la plantiya".

Según manifestó'l voceru de la plataforma, el xuiciu que va celebrase'l día 10 nos xulgaos de lo penal d'Avilés representa un "ataque más" a los trabayadores que defienden el so puestu de trabayu y la so dignidá. "Na querella se-yos pide 85.000 euros colos que pretenden facer callar a cualquier trabayador, seya'l que seya cuando defienden el so puestu de trabayu, amás de querer quitar llextimidá a cualquier tipu de movilización o reivindicación", esplicó marcos García.

La Platafomra escontra la represión va facer asina dellos actos reivindicativos. El primeru va entamar el 6 de xunu a les 19.30 hores na plaza España. Nel actu va informase de la situación d'estos dos trabayadores y tamién va haber música y actividaes teatrales. El 10 de xunu, día'l xuiciu, convócase una concentración pa que los trabayadores sepan, según los miembros de la plataforma que "nun tán solos".

"Naide pon en duda la so capacidá de trabayu", dixo García. La querella ye, según espunxo'l voceru de la plataforma, por difamación.

"Se-yos acusa de repartir octavielles, anque a nós mos consta que nin les repartieron nin ellaboraron, amás lo único que traen son fechos ciertos porque se acusa al Conceyu de tentar de privatizar deteriorando'l serviciu públicu y a los xefes de piscines d'acosu de trabayu, y amás hai sentencies que lo demuestren", aseguró Marcos García, representante de la Plataforma poles Llibertaes y Escontra la Represión.

Dende la Plataforma pidieron asina que'l Conceyu d'Avilés defienda'l "bon nome" de los sos trabayadores de les piscines municipales y que se retire la demanda presentada.

Pa Marcos García, ésti ye ún de los numberosos casos de represión sindical, social y política que sufren los ciudadanos asturianos. Como exemplu d'ello punxo al trabayador de Juliana, José Antonio Rodríguez, a quien-y piden cinco años de cárcel, al abogáu Roberto Roces, defensor de los vecinos de San Andrés de los Tacones, o a Txomin, seccretariu d'Avall.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el llunes, 26 mayu de 2008

Según informa Europa Press:
La Federación Asturiana Sindical del Taxi acusó güei a les principales patronales del tresporte escolar por autocar, como CAR, Astra, Asvipmet y Asetra, d'organizar una campaña de "desprestixu" escontra'l sector del taxi dedicáu al tresporte d'escolares.

Asina, mediante nota prensa, los taxistes esplicaron que'l pasáu día 21 de mayu los escolares de distintos grupos de la rexón fueron "sorprendíos", polos conductores de los autocares, cola entrega d'una octaviella na que se "encamentaba" a los pas a exixir del Gobiernu del Principáu más dineru pal tresporte escolar n'autocar.

Según la Federación Asturiana del Taxi, les patronales se permiten "con total impunidá desprestixar" al serviciu de taxi argumentando una supuesta mayor calidá nel serviciu prestáu a los escolares polos autocares, a costa del serviciu de taxi.

Los taxistes, ante esti "nuevu ataque" al sector asturianu per parte de dalgunes patronales del tresporte colectivu, manifestaron la so "sorpresa y refugu" ante la "vergoñosa y hipócrita actitú".

Pa la Federación Asturiana Sindical del Taxi, detrás de l'actitú de les patronales s'escuende la intención de presionar utilizando a la población escolar, al Gobiernu rexonal p'algamar "una vez más", un incrementu económicu nos contratos de tresporte que-yos permitan algamar mayores beneficios.

Nesti sen, los taxistes señaron que "ya ye hora" de que l'Alministración Autonómica se "caltenga firme" ante la "constante Amenaza" de dexar ensin tresporte escolar al Principáu si nun se cede "nes sos pretensiones".

Escrito por ObservatoriuLlaboral el llunes, 19 mayu de 2008

Según trescribimos de La Nueva España:
Cuatro centrales sindicales -la Corriente Sindical de Izquierdas (CSI), la Unión de Sindicatos Independientes de Asturias (USIPA), CSI-CSIF y USO- acusen al PSOE y al Gobiernu autonómicu, que preside Vicente Álvarez Areces, d'usar les relaciones de puestos de trabayu pa «enchufar» y «poner a vivir» a los sus allegaos, y de multiplicar el númberu puestos de llibre designación. «Aprovechen les relaciones de puestos non namás pa premiar económica ya profesionalmente a los sos allegaos, sinon tamién pa abrir la puerte la Alministración a funcionarios pa un determináu tipu puestos, saltándose a la torera la normativa en materia de titulaciones y de provisión de puestos», señalen. Según les centrales, creáronse 30 places de coordinadores, especialistes ya téunicos educativos pa que seyan ocupaes por «personal docente que, ensin superar nin participar en nengún procedimientu seleición, col único méritu l'amiguismu o de tener el carné políticu o sindical adecuáu, desertaron de la tiza y "apaecieron" na sede de la Conseyería pa facer llabores propies los cuerpos y escales xenerales de funcionarios».

Amás, los sindicatos afirmen que crease un puestu artificial de guarda responsable d'impacto ambiental nel conceyu Sobrescobiu ensin nenguna razón de pesu, sacante «premiar a una persona concreta que perdió la so plaza de guarda mayor l'añu pasáu». Por too ello, los sindicatos piden l'apertura d' una mesa de negociación.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el llunes, 19 mayu de 2008

Lleemos en El Comercio:

La crisis que afecta al sector de la construcción llegó ayer de forma inesperada al concejo de Corvera, en donde más de treinta trabajadores de una subcontrata fueron despedidos sin previo aviso y sin abonarles la mensualidad de abril y la liquidación de los días trabajados en mayo.

Contratas Rodríguez Roza S. L., con sede en la calle Fray Ceferino de Oviedo, es una de las empresas subcontratadas por Procoin para desarrollar el proyecto de construcción de Los Balagares, una promoción de chalets en el entorno del embalse de Trasona. En la mañana de ayer, y sin previo aviso, Contratas Rodríguez Roza entregó una carta a cada uno de los más de treinta empleados, en donde se les comunicaba que cesaban en la empresa «al finalizar la obra» en la que estaban trabajando, a la vez que les exponía la imposibilidad de poder pagarles la nómina del mes de abril y los días ya trabajados en lo que se lleva de mayo. Hasta ayer, esos mismos trabajadores nunca habían tenido problemas con la empresa, ni tampoco había habido en la obra comentarios en las últimas fechas que indicaran que las cosas podrían empezar a ir mal, de ahí la sorpresa general de los más de treinta operarios que ayer recibieron la carta de despido.

Este periódico intentó ayer ponerse en contacto con algún responsable de la empresa, sin que en la sede de Oviedo se respondiese a las llamadas realizadas. La promoción de Los Balagares es un proyecto adjudicado en su día a través de un concurso a Dolabay Erma, sociedad que posteriormente traspasó el desarrollo urbanístico a Procoin, quien a su vez ha subcontratado las obras a varias empresas, entre las que se encuentra Contratas Rodríguez Roza.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el llunes, 19 mayu de 2008

Según lleemos en El Comercio:
Los sindicatos reclaman la reducción de una hora en la jornada laboral de los trabajadores del Ayuntamiento de Langreo en el periodo de verano.
La medida, si finalmente se aprueba, supondría que el personal municipal trabajaría 6 horas, en vez de 7, entre el 15 de junio y el 15 de septiembre.
Esta propuesta se planteó ayer en la primera reunión de la mesa negociadora del convenio colectivo, que por primera vez tras la modificación de la ley, agrupa a trabajadores laborales y funcionarios, ya que hasta ahora la negociación se abordaba por separado.
El Ayuntamiento de Langreo tiene en total 490 trabajadores, si bien el convenio afecta únicamente a 400, de los que 150 son funcionarios.
Según el calendario acordado ayer, se producirán dos reuniones a la semana, martes y viernes, hasta llegar a un acuerdo sobre la nueva normativa colectiva.
Desde UGT, la fuerza mayoritaria entre los trabajadores municipales en Langreo, se ha defendido hoy la propuesta de reducir la jornada de trabajo en verano, recordando que se trata de un periodo en el que también hay menos labor en el Ayuntamiento.


Lleer más

Ir a página 1 2