Creative Commons 3.0 RSS CSS 2.1 XHTML 1.0
Entrar  
Rexistru
La actualidá llaboral asturiana 
Escrito por ObservatoriuLlaboral el vienres, 23 mayu de 2008

El Ministeriu Trabayu esixirá a les empreses subcontrataes de la minería que incluyan a los cerca 600 obreros dientro del réxime especial de la minería, cuestión que vien a solucionar, en parte, les reclamaciones d'esti coleutivu.

Según La Nueva España:

En la negociación del último Plan del Carbón, los responsables de Industria alcanzaron un acuerdo que establecía que los trabajadores subcontratados irían entrando en la plantilla minera según las necesidades de mano de obra de las empresas y siempre después de que fueran recolocados los excedentes de las compañías que acudieran al cierre y los miembros del colectivo de preferencia absoluta. Cuando empezaron las recolocaciones, los subcontratados llegaron a clamar incluso contra algunas de las empresas que cerraban acusándolas de hinchar sus plantillas para favorecer la entrada de personal en Hunosa. Las incorporaciones están cifradas y si las cifras de excedentes se hinchan, los subcontratados contarían con menos opciones de entrar en el sector. Para dar solución al problema, el Ministerio llegó a anunciar que iba a elaborar un registro de trabajadores subcontratados en la minería estatal. Los sindicatos pidieron tranquilidad a las subcontratas.


Dicha anuncia fixo que dellos trabayadores denunciaren el fechu de que delles empreses planeen reducir los salarios acordies con esta midía ministerial. Ya que la inclusión d'estos obreros nel réxime especial de la minería supondría una cualitativa meyora de les sos condiciones llaborales.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el xueves, 22 mayu de 2008

Según lleemos en El Comercio:
«Escandalosa» e «insostenible». Esos son los calificativos utilizados por los sindicatos del comité de empresa de la Consejería de Bienestar Social para definir la situación del Materno Infantil, el centro ovetense donde se ubica la unidad de primera acogida para los menores sin tutores. La presidenta del comité, Belén Quiroga, aseguró ayer a EL COMERCIO que el hecho de que el centro «se haya quedado sin director (que cesó a petición propia) y sin coordinador (de baja por enfermedad) es una muestra de cómo está, en general, toda la consejería, donde es habitual ver departamentos sin responsable».

En esa línea, recordó Quiroga el conflicto abierto con la escuela infantil de Roces, «que estuvo sin directora meses» y, ahora, en el Centro Residencial de Cabueñes, dirigido a personas con discapacidad y dependencia, «donde acaban de suprimir la plaza de gobernanta, que es la encargada de controlar todo el centro». En Cabueñes, asegura Quiroga, también se ha anulado «el puesto de conductor», con lo que los residentes «no pueden salir».

Según explicó la presidenta del comité de empresa, «la mayoría de las personas que residen en el centro de Cabueñes, por sus circunstancias personales necesitan de ese servicio para poder realizar sus salidas semanales».

Escrito por ObservatoriuLlaboral el martes, 6 mayu de 2008

Según lleemos en Infoasturies:

N'Asturies ficiéronse en 2007 1,661 millones d'hores estres, un 5,46% más qu'en 2006

La evolución de la estensión del tiempu de trabayu figura nun informe estadísticu del Ministeriu español de Trabayu, departamentu que define como hora estraordinaria, aquella que se fai sobre la duración másima de la xornada ordinaria. En principiu, facela ye voluntaria quitando los pactos recoyíos en conveníu o en contratu individual.

Asturies contabilizó 1,661 millones en 2007, mientres que en 2006 ficieranse 1,574 millones lo que representa una xubida de un 5,46% d'hores estres qu-echen los trabayadores asturianos.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el martes, 6 mayu de 2008

Según lleemos en Infoasturies:

Asturies alcuentrase col tercer pior Índice de Calidá Llaboral (ICL), según l'Estudiu Manpower Professional de Calidá Llaboral. Namás per delantre d'Andalucia y Castiella-La Mancha.



L'informe, fechu pol grupu d'investigación “An� lisi Quantitativa Regional” (AQR-IREA) de la Universidá de Barcelona (UB), permite evaluar la evolución del Índice de Calidá Laboral (ICL) por comunidaes autónomes, sectores, categoría profesional y tamañu empresarial.

Concretamente, la calidá nel trabayu n'Asturies asitiase en 98,19 y namás Andalucia y Castiella-La Mancha tienen indices piores con 97,62 y 95,68 espectivamente. Xustamente per enriba d'Asturies aluentrase Galicia con 103,16, cuasi 5 pntos per enriba. Onde meyores indices hai de calidá llaboral ye en Baleares (130,09), La Rioxa (119,98) y Cataluña (119,30) .