Creative Commons 3.0 RSS CSS 2.1 XHTML 1.0
Entrar  
Rexistru
La actualidá llaboral asturiana 
Escrito por ObservatoriuLlaboral el miércoles, 11 xunu de 2008

R.M.E., de 29 años d'edá resultó firñiu por traumatismu craniuenfálicu ya torácicu severu nel día d'ayeri en Sandiche (Candamo) al cayer nes víes del tren col dumper col que trabayaba nes obres d'una carretera.

Foi treslladáu al Hospital Central d'Uviéu.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el martes, 10 xunu de 2008

G.F.R, de 28 años, natural de Madrí y residente en Vega (Ribeseya), morrió ayeri n'Amieva mientres prauticaba'l barranquismu xunto a otru monitor y tres clientes nuna empresa d'aventura .

Más información

Escrito por ObservatoriuLlaboral el llunes, 9 xunu de 2008

Según lleemos en RTPA:
La reunión del Comité Nacional del Transporte por Carretera con representantes de la Administración terminó este lunes sin acuerdo por parte de la Federación Nacional de Asociaciones de Transportistas de España (Fenadismer), que insiste en su petición de una tarifa mínima obligatoria. Fuentes de Fomento informaron a Efe de que en la reunión, en la que hubo representantes del Ministerio de Fomento, del de Trabajo y del de Economía y Hacienda, hubo "avances importantes".

Estos avances han sido reconocidos por la Confederación Española de Transporte de Mercancías (CETM), mayoritaria en el sector y que no apoya el paro. No obstante, Fenadismer, que representa a cerca de un 10 por ciento de los transportistas y que ha sido convocante de los paros que se realizan hoy, mantiene la necesidad de continuar con los paros para defender los intereses del sector. El director general de Transporte por Carretera, Juan Miguel Sánchez, declaró a la prensa que Fenadismer repite "el discurso inútil" de la tarifa mínima, pero que otras organizaciones del Comité Nacional trabajan en busca de soluciones.


Lleer más
Ver Comentarios (19) Temes relacionaos: Movilizaciones 

Escrito por ObservatoriuLlaboral el llunes, 9 xunu de 2008

Según lleemos en RTPA:
La flota asturiana está pendiente de la decisión que tome la dirección nacional de cofradías en Madrid sobre los paros en protesta por los precios del gasóil. Los pesqueros de bajura de Asturias no quieren dejar de faenar. Para la mayoría de los pescadores asturianos el verano es la época de más ingresos, a lo que se suma el hecho de que el precio del carburante no repercute tanto en sus beneficios. Pese a ello, la flota asturiana acatará lo que diga la mayoría en el Comité Ejectivo Nacional. Un respaldo que, como ha matizado el presidente de las cofradías asturianas, Dimas García, tiene matices: "Nosotros si hay que apoyar el paro, lo apoyaremos dos o tres días. Pero lo máximo será hasta el lunes que viene". El presidente de las cofradías ha recalcado que como mucho prolongarán el paro durante esta semana.

Dimas García ha destacado también que la situación entre la flota asturiana es de normalidad. Tan sólo se han recibido presiones en áreas concretas: "Por la zona del Occidente ha habido pequeños problemas. Tienen mucha presión de los gallegos y hay algunos barcos que volvieron a puerto por la mañana", declaró.


Lleer más
Ver Comentarios (13) Temes relacionaos: Movilizaciones 

Escrito por ObservatoriuLlaboral el llunes, 9 xunu de 2008

M.P.N., trabayador de Piensos Norgaza, resultó mancáu güei nel Polígonu Silvota al cayer d'una altura de seis metros y clavase un fierru nel muslu izquierdu.

Foi treslladáu al Hospital Central d'Asturies a l'espera d'atención por parte los especialistes de traumatoloxía ya ciruxía bascular.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el llunes, 9 xunu de 2008

Según informa Infoasturies:
La Delegación del Gobiernu español n'Asturies cifra'l siguimientu del paru del treporte de merancíes nun 90%. El siguimientu de la fuelga ye cuasi total nel nuesu país.


El tresporte asturianu ta paráu cuasi dafechu en protesta pola xubida descomanada del preciu del caburante. N'Asturies le dos asociaciones mayoritaries de tresportistes tan enfrentaes. Mientres ASTREA nun sofita'l paru CESINTRA si lo fai, lo mesmo que la Unión Independiente de tresportistes autonomos (UITA).

ASTREA reconoz que la incidencia del paru ye "mui alta" pero por mor de la virulencia de los piquetes. Dende UITA afírmase que'l paru ye "prauticamente total" y destacarn l'ausencia d'inidentes.

Los tresportistes de tol estáu tan en pie de guerra y les protestes tamién afeuten a otros estaos europeos como'l francés onde los tresportistes tamién protesten pola xubida del preciu del carburante qu'afuega tovía más a los trabayadores d'esti seutor.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el llunes, 9 xunu de 2008

Según lleemos en Infoasturies:
Esti vienres pasáu hebio un pasucais contra la represión pel centru d'Avilés en protesta pol procesamientu de dos trabayadores de les piscines públiques. E

stos trabayadores van ser xulgaos mañana 10 de xunu nos xulgaos d'Avilés y alos que se-yos pide, xunto a sindicatu CSi, 85.000 euros d'indennización.



Los dos trabayadores van ser xulgaos mañana, martes, por una denuncia del Cordinador de les Piscines qu'esixe 85.000 euros de indemnización por repartir un panfletu nel que se denuncia la intención de privatizar dichu serviciu. El Cordinador, cola complicidá de dalgunos conceyales, acusa a los dos trabayadores y al sindicatu CSI de difundir el panfletu.

El pasáu 6 de xunu un pasucais antirepresivu, entamáu pola plataforma contra la represión, percorrió'l cientru d'Avilés cola animación musical de la Charanga Ventolín y la participación del Dragón Antiprivatizaor, nun ambiente folixeru, escoltáu permanentemente por un grupu de policíes antidisturbios.

La coincidencia de Rodrigo Rato con el Pasacais xeneró momentos de tensión policial, con revuelu de los diferentes cuerpos policiales presentes.
Ver Comentarios (144) Temes relacionaos: Represión 

Ir a página 1 2 3 4 5