Creative Commons 3.0 RSS CSS 2.1 XHTML 1.0
Entrar  
Rexistru
El sótanu del paraísu... 
Escrito por Sumiciu el llunes, 23 xunu de 2008

En vez de la crisis, podría llegar un cisne negro, por Eduard Punset.
Cuarta pauta. No intentes modificar los sistemas complejos que han sobrevivido sin necesidad de tus ideas brillantes. Deja el planeta como está o como estaba. No lo contamines. No quieras cambiarlo de sitio. Los procesos automatizados como la respiración, la digestión o sudoración funcionan mucho mejor que los sistemas discriminatorios en los que la decisión está en manos de los jefes. Un hormiguero no necesita ningún mando intermedio para elegir el camino más corto.

Escrito por Sumiciu el martes, 10 xunu de 2008

Por muncho que repita la broma cola perconocida rima fácil de versu castellanu, nun acaba faceme gracia.

En Bruseles, cuartel de mandu internacional de esa gran Unión Temporal d'Empreses Europea, con un güeyu puestu nos trabayadores, otru nel esprimidor y otru nel vasu vacíu pal zumo, xestose esta gran moción mientres el vulgo s'abelluga na idea de la refuga por parte'l parlamentu corporativu. Nun ye plan d'echamos a llorar. A lo menos tovía.

Ún nun pue facer otra cosa que correr temprano al kiosku y escuender tolos periódicos que topara nun seya que mio güelu (o cualquier compañeru de quinta) fuera quién güei a lleer una llínea nes tiraes. Too seya por nun asoleyar públicamente la vergoña xeneracional que embarga al que ve como se tira per un furacu escuru lo que se tardó años y sangre en llograr. Malditu boomerang traicioneru aquello que llamen progresu. Por mio pa nun hai por qué s'esmolecer, lleva viéndoles venir dende muncho tiempu enantes de yo fuera capaz de delletrear "ierrepefe" y sumá-y cuatrocientos euros (deprendiendo al empar que les perres "regalaes" tienen forma porcentaxe pantasma). Y ye que cualquier perra de baldre val por 0.

Hai que reconoce-yoslo. Ensin cimblar, serenos, con ritmu sele, ensin da-y mayor importancia. Ehí los tienes, nun minutu, con namás llevantar una mano. Pa facer el camín contrariu, cuenten que tardaron sieglos.

Daquién se moverá si llega a fechu, esi ye'l fechu que consta na esperanza comunal. H.odiérannos, namás faltaba que tuviéremos que movemos nós mesmos. Daquién dará la cara por nosotros nel momentu afayadizu, que nun llegó pero ta siempre a l'espera.

Y España, la valiente, fa-yse a un llau y dexa pasu. Como siempre engalanada de pallabres guapes, prestoses y ensin nueces.

Cuéntenlo como si fora un chiste, pero "apaga y vámonos...antes de ayer ya nos la clavaron otra vez...
Ya me dirás cómo te sientes".