Creative Commons 3.0 RSS CSS 2.1 XHTML 1.0
Entrar  
Rexistru
El sótanu del paraísu... 
Escrito por Sumiciu el domingu, 8 xunu de 2008

Acabante lleer la entrada ¿Hai vida acullá les sovenciones? nel blog el trAsgU d´aRecEs y recordando esti post en Habitacion101 entrome l'intriga de saber que ye de dellos proyeutos sovencionaos en llingua asturiana na rede a partir de l'información publicada nel BOPA y esto ye colo que me tope...

- El conocíu casu de Acullá [mas.lne.es/aculla] yá apuntáu, de mano de La Nueva España con 2000 euros de sovención y n'estáu d'ivernación dende xineru.

- Quiciás haya que suma-y tamién la seición "Alcuentros Dixitales" que cuerre la mesma suerte

- Otru casu que se menciona nos comentarios ye el de Asturblog [asturblog.com]

- La Cartelera de La Nueva España [lanuevaespana.es/cine], recibe 2000 euros por ser billingüe. Ún debe ser bastante torpe porque tovía nun topo cómo ponela n'asturianu...

Y nun nos pongamos a mirar los espacios en medios físicos o en TV, ensin escaecer que hebo peticiones que quedaron fuera axudicación. Esta vez nun voi parame a recapacitar sobre cómo se conceden les sovenciones y amiguismos porque yá lo fice nel so momentu. la cuestión que me planteo agora si ye realmente beneficien a la llingua eses polítiques, reduciendo'l so usu a un meru mercadéu de palabres vacíes con preciu puestu de fábrica. Ye cierto que estes sovenciones son l'escudu ideal que tien l'Alministración autonómica pa dicir que "fai daque por promocionar la llingua", pero quiciás una ferramienta de comunicación necesite muncho más que pan y circo pa alitala.

Tamién ye verdá que nun va ser la llingua asturiana la única que se llibre del modelu económicu-social de sanixueles a la gueta favores, sovenciones ya "¡daimos más!" que impera n'Asturies. Lo que más h.ode ye que con ello se ten llucrando los que trabayen en contra la so supervivencia.


nota: nun enllace directamente les páxines dado que'l pocu serviciu que faen faime pensar que nun ye afayadizo da-yos nenguna promoción, como l'enllazáu, que pueda favorece-yos cara a los motores de búsqueda.