Creative Commons 3.0 RSS CSS 2.1 XHTML 1.0
Entrar  
Rexistru
El sótanu del paraísu... 
Escrito por Sumiciu el sábadu, 25 ochobre de 2008

Nun me quedó más remediu que para d'andar cuando me topé énte esa imaxen.

Yera un colexu de primaria. Nél, ente la fila padres que llevaben a los fíos de la mano tan típica de les hores puntes capitaliegues, allugárense en cauna les sos esquines una pareya policíes col traxe trabayu. Hai una cai trancada na que tan aparcaes tres grilleres. Per un instante, entrúgome a mi mesmu si, por dalguna paradoxa espaciu-temporal, foi quien a calar a los EE.XX. (onde a veces nun hai diferencia ente un centru escolar y un campu batalla), mientres cuntaba arrastrame per Uviéu.

Volví darréu la cara p'alantre y seguí precipitándome (nin ayenu nin aplicáu) pol mio camín cola natural discrección. Pero'l dañu taba yá fechu y nun pudi resistir el siguir dándo-y vueltes a la cabeza sobre la semeya que taba acabante guardar.
Púnxime nel casu nel que ún d'aquellos padres que tiraben polos neños mediu escosoñar tovía y na escena de tener que xustifica-y al mio fíu aquel despliegue. Que daquién nos entrugue pol nome xusto na puerte na que pol pasu los años y los cursos toos yéremos conocíos e incluso habituales.

Probablemente, al entamar falando-y de príncipes ya princeses él (o ella) lo asociare nesi intre a un cuentu. Polo que'l mio esmolecimientu anicial probablemente se-y tornare fantasía na suya. Entá asina, nun dexaría d'apretar más fuerte la mio mano eńte la presencia los uniformes que xixilaben les torres del castiellu.

Escaeciera que, n'Uviéu, l'antroxu aporta a finales d'ochobre y siempre tien la mesma monotemática que la vuelve per una selmana estética ya conceutualmente a l'Edá Media.
Ver Comentarios (12) Temes relacionaos: Paranoies 

Escrito por Sumiciu el vienres, 24 ochobre de 2008


Escrito por Sumiciu el domingu, 19 ochobre de 2008

Dicen que aquel que nun se reinventa de contino muerre darréu. Si ye asina a la música tradicional asturiana queda-y cuerda pa tiempu.

Si a estes altures nun mos suena estraño el mezclar la gaita con sones rockeros, quiciás ye'l momentu d'entrar en soníos menos masificaos...Ehí van unes propuestes

Mapi Quintana (myspace). Ye una d'eses voces que nun ye normales. Y si-y xuntamos el ritmu jazzeru que-y aporta la banda que l'acompaña, damos lo memos que si sumáremos la fuercia la tonada col alma del jazz. Non aptos pa puristes (nun perdese "les alpargates de mio güela").

Lafu y Rebeca. Amor Amante, el so album (pues escuchalu online) ye una revisión en toa regla de dellos temes del cancieru tradicional asturianu en clave de jazz. Entamando por "Coyí d'un artu una flor" (pelleyu pita al oyela) ún de los cantares de tonada más conocíos hasta "Carretera d'Avilés", otru clásicu asturianu. La voz nesti casu vese apoyada principalmente n'acordes de guitarra y pianu. Dándo-y dacuando, quiciaves, un tonu más melódicu.
Ver Comentarios (13) Temes relacionaos: Música 

Escrito por Sumiciu el llunes, 13 ochobre de 2008

Battle in Seattle es una película dramática de 2008 escrita y dirigida por el actor irlandés Stuart Townsend y que retrata un levantamiento político, en la Conferencia Ministerial de la OMC de 1999, actividad de protesta a veces conocida como Batalla de Seattle o N-30. Esta película es la ópera prima de Townsend, y es escrita por él mismo.

La cinta se propone entrelazar historias para mostrar las diferentes acciones que se sucedieron en la ciudad de Seattle (estado de Washington, noroeste de Estados Unidos) en 1999 cuando una reunión de la OMC fue obstaculizada unas 50.000 a 100.000 personas, formadas por activistas ambientales, sindicalistas, profesionales, anarquistas, y personas ordinarias, terminando en disturbios con la fuerza pública, que convirtieron la ciudad en un caos. Pretende abordar el ángulo político, policial, de los líderes que asistían a la reunión, los manifestantes y los habitantes del lugar, y busca reflejar un momento crucial para nuestros tiempos, como es el nacimiento del movimiento alternativo a la globalización neoliberal.

Wikipedia



Noticia en ALasBarricadas
Web Oficial
Ver Comentarios (13) Temes relacionaos: Cine 

Escrito por Sumiciu el sábadu, 11 ochobre de 2008

Perguapa evolución...sí siñor...


Todo es un juego - Disturbio

Escrito por Sumiciu el martes, 7 ochobre de 2008



Y la mio esbilla (poco orixinal):

Personal
Y los conserjes de la noche
A veces se me olvida
Salitre
Jukebox
Bajo la lluvia
Pequeño r&r
Mis camiseta mojada
Aunque tú no lo sepas
Te lo dije
Suave es la noche
Palomas en la quinta
Justin y Britney
Hotel los ángeles
73
Backliners
Trucos fáciles para días duros
Doble fila
Ver Comentarios (213) Temes relacionaos: Música 

Escrito por Sumiciu el llunes, 6 ochobre de 2008

La etnosfera podría definise como la suma total de tolos pensamientos, idegues, mitos, suaños, intuiciones ya inspiraciones que se formaren gracies al maxín humanu magar del principiu la so conciencia. La etnosfera ye'l gran heriedu la humanidá, un símbolu de tolo que llogremos y la promesa de tolo que podríemos llograr como especie sumamente creativa ya maxinativa que somos.
Pero d'igual mou que la biosfera ta sufriendo un grave procesu d'erosión, cola consiguiente pérdida d'hábitat, de vida vexetal y animal, la etnosfera tamién carez esti procesu, y a un ritmu tovía más rápidu. El síntoma cabezaleru d'esta grave situación ye la pérda de llinguaxes nel mundu. Cuando caún de los presentes nesta sala vieno al mundu había 6.000 llinguaxes falaos nel planeta. Una llingua nun ye namás un vocabulariu o un conxuntu de regles gramaticales. Ye un destellu del espíritu humanu, el vehículu mediante el cualu s'alumbra l'alma de cada cultura particular. Ye una fuerza xeneradora de la mente, un cauz pa'l pensamientu y un ecosistema de posibilidaes sociales y espirituales. De los 6.000 llinguaxes que se falaben nel mundu cuando naciemos, más de la mitá yá nun se tresmiten a los neños, lo que significa que tan práuticamente muertos. Más de la mitá del legáu inteleutual, social y espiritual de la humanidá perdiose nel lapsu d'un par de xeneraciones. Y cada quince díes, de promediu, muerre un vieyu que llevase con él a la tumba les caberes sílabes d'un antiguu llinguaxe. Munchos opinen, especialmente n'América del Norte, que quiciás el mundu fuera meyor si toos faláramos la mesma llingua, que quiciás sedría más fácil comunicase y entendemos. La mio rempuesta ye siempre la mesma, “¡qué bona idega! Pero qu'esti idioma seya'l tibetanu o el yoruba”. Entós la persona de fala inglesa dase cuenta de sópitu de lo que significaría tar somorguiáu nel silenciu, incapaz de tresmitir la sabiduría de los sos antepasaos a los sos descendientes.
Muncha xente nun se da cuenta de lo que ta en xueu. El mundu occidental, tan presuntuosu, cree que mientres la so civilización dio tantos avances teunolóxicos al mundu moderno, los demás pueblos del mundu tuvieron inteleutualmente ociosos.

Wade Davis - La lluz nos confines del mundiu

Artículu en castellán en National Geographic
Ver Comentarios (154) Temes relacionaos: Sociedad