Creative Commons 3.0 RSS CSS 2.1 XHTML 1.0
Entrar  
Rexistru
La actualidá llaboral asturiana 
Escrito por ObservatoriuLlaboral el llunes, 29 avientu de 2008

Según informa El Comercio:
Un hombre de 45 años, cuya identidad se corresponde con las iniciales F.A.S., ha fallecido tras sufrir un accidente cuando estaba trabajando en el polideportivo de Barzána, en Quirós.
El Centro de Coordinación de Emergencias 112-Asturias recibió el aviso a las 11.54 horas. El alertante señalaba que el obrero se había caído desde un tejado cuando se encontraba trabajando en el lugar.
De inmediato se informó al lugar el Servicio de Atención Médica Urgente (SAMU), que movilizó al médico de Quirós y también se pidió la intervención del Grupo de Rescate de Bomberos de Asturias a bordo del Helicóptero Medicalizado de la entidad para agilizar el posible traslado del trabajador a un centro hospitalario.
El facultativo de Quirós, una vez llegado al lugar, sólo pudo certificar el fallecimiento del hombre. Tras confirmar su muerte, se anuló la salida del Helicóptero Medicalizado.
El 112-Asturias, además de alertar a la autoridad laboral competente, avisó a la Guardia Civil, que también se trasladó al lugar.
Además, se movilizó a efectivos de Bomberos de Asturias con base en el parque de Proaza para abrir la puerta del polideportivo, aunque finalmente no fue necesaria su intervención.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el miércoles, 24 avientu de 2008

Según informa Infoasturies:
Les muertes nel trabayu aumentaron un 13% dende xineru a payares n'Asturies, nesti tiempu 38 trabayadores perdieron la vida mientres taben trabyando, seis persones más que nel mesmu periodu de 2007.

Por seutores, los mayores incrementos de víctimes mortales rexistráronse na construcción onde morrieron 10 trabayadores por 6 l'añu pasáu y nel tresporte que pasói de nun tener nenguna víctima a cuatro nos once primeros meses de 2008, en rellación col mesmu períodu de 2007.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el xueves, 18 avientu de 2008

C.F.R.,de 44 años d'edá, macose al cayer d'una altura de tres metros tando trabayando nuna obra na cai Armando Palacio Valdés en Mieres. Presenta traumatismu craniullumbar con pronósticu reserváu.