Creative Commons 3.0 RSS CSS 2.1 XHTML 1.0
Entrar  
Rexistru
El sótanu del paraísu... 
Escrito por Sumiciu el llunes, 29 avientu de 2008

Emboscada y fusilamiento. Con estas palabras definieron los hechos los dos supervientes de aquella noche de 1984 en que los focos policiales disiparon la oscuridad y las aguas se tiñeron de sangre. La investigación se reabre ahora.


25 años darréu de l'asesinatu, paez que la investigación reábrese agora, énte les dubies de dellos supervivientes.



El último minuto se arrastra por la esfera
cuando todo brilla con luz artificial.
Algo rompe el silencio
las balas barren la orilla
ya no hay salida
ni oportunidad.
Bahia de Pasaia, emboscada criminal.
Sangre.
Bahia de Pasaia, emboscada criminal.
Sangre.
Bahia de Pasaia, emboscada criminal.

Detrás del uniforme queda el anonimato
en el cuartel un brindis, esta vez fueron cuatro.
Señor gobernador
Lávese usted las manos
todo fué correcto
éxito asegurado.

Bahia de Pasaia, emboscada criminal.
Sangre.
Bahia de Pasaia, emboscada criminal.
Sangre.
Bahia de Pasaia, emboscada criminal.

Bahia de Pasaia - Barricada

Escrito por Sumiciu el xueves, 25 avientu de 2008

Amarraza ye un percorríu bien detalláu de cómo ye la vida d'un acusáu de terrorismu nel Estáu Español. El trauma de la detención, l'angustia de los díes de comisaría, el destierru, la resignación del pasu pola Audiencia Nacional y la dureza de los díes de cárcele onde too se complica. Milenta vivencies personales descrites cuando con humor, cuando con dramatismu.

Fer, cunta de primera mano, en cuantes que testigu direutu, lo irracional del sistema carcelariu, y cómo planta-y cara dende'l compromisu políticu y la claridá d'idees. Pero la so narración nun para nuna descripción de fechos y llugares, ta escrita dende la rabia y l'odiu del momentu, lo que-y da un gran valir sentimental que va facer pescanciar muncho meyor tolo vivío por esti militante independentista asturianu.

Escrito por Sumiciu el sábadu, 20 avientu de 2008

PEDRO DE SILVA Esto de que los estudiantes se enteren ahora de que la universidad es una máquina al servicio del sistema tiene su coña. ¿Pensaban que tantas becas, y matrículas tan bajas con relación al coste real, premiaban la cara bonita y la alegría de vivir que se supone a los universitarios? ¿No se habían dado cuenta de que estudios inútiles para la rentabilidad económica a corto plazo, como las lenguas clásicas, iban desapareciendo de la formación un día uno aquí y otro día otro allá? Desde luego la lógica del sistema, su absurdo empeño de exprimir el cuerpo humano para fabricar con él cosas inútiles, que al día siguiente van a la basura, no tiene perdón. Pero menos lo tienen todavía los que no quieren enterarse del invento, y sólo se percatan al ver cerca de su carne la máquina de hacer picadillo de hamburguesa. Un obrero sin estudios se entera el primer día de curro.


LNE

A priori, nada que añadir.

Escrito por Sumiciu el martes, 9 avientu de 2008

Lleo esta noticia a la que llego vía esbilla y caiseme la cara de vergoña ayeno. La defensa la cultura elevada al esponente cimeru:

La SGAE algama qu'Esbardu quede incapacitada pa organizar l'Intercélticu d'Avilés [LNE]