Creative Commons 3.0 RSS CSS 2.1 XHTML 1.0
Entrar  
Rexistru
La actualidá llaboral asturiana 
Escrito por ObservatoriuLlaboral el miércoles, 4 febreru de 2009

Según informa Europa Press:
El Comité d'empresa de Felguera Construcciones Mecániques convocó güei un paru de 24 hores pa solidarizase colos cuatro trabayadores d'esta división de Duro Felguera que tán sancionaos pola empresa dende últimos del pasáu añu. El xuiciu celébrase güei en Mieres. El paru de 24 hores tien llugar dende les 6.00 hores de güei hasta la mesma hora del xueves.

L'oxetivu de los emplegaos del tamién conocíu como taller de Barros ye "apoyar a los cuatro compañeros" a los que se suspendió d'emplegu y sueldu por una sanción impuesta pola direición de Fuelguera Construcciones Mcániques, "por desobedecer ordes" y que consideren "acosu llaboral".

Sin embargu, deede'l Comité d'Empresa d'esta estaya de Duro yá manifestaron en repetíes ocasiones que les midíes sancionadores pretenden ser "una demostración de poder" de la entidá.

Xustamente, mañana va desarrollase en Mieres el xuiciu por tales sanciones, que suspendieron a un trabayadore d'emplegu y sueldu demientres un mes, a otru demientres seis díes, y a otros dos demientres dos díes.

Amás, hubo delles amonestaciones a otros emplegaos per parte de la direición de la empresa. Asina, la plantiya de Felguera Construcciones Mecániques tien previsto realizar una concentración de magar de les 9 hores delantre de los xulgaos de Mieres.