Creative Commons 3.0 RSS CSS 2.1 XHTML 1.0
Entrar  
Rexistru
La actualidá llaboral asturiana 
Escrito por ObservatoriuLlaboral el vienres, 27 marzu de 2009

Según informa El Comercio:
Llangréu reconoz el desarrollu de la carrera profesional nel conveniu coleutivu que afectará a los 330 empleaos del ente municipal. Por embargu, deberá esperar a que la llei seya aprobada pol Executivu Autonómicu pa poder aplicala. Esti conveniu coleutivu foe aprobáu polos sindicatos Sipla y UGT y contó col refugu d'USO y Comisiones Obreres. El nuevu conveniu aplicaráse con caráuter retroactivu, yá que correspuende al perióu 2008-2011. Amás, recueye l'aplicación de criterios pa evaluar a los trabayadores nel desempeñu de les sos funciones.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el vienres, 27 marzu de 2009

Según informa RTPA:
Los trabayadores de la empresa Teletech, en Sieru, protagonizaron esti mediudía una concentración énte a la sede de la filial d'Orange, pa pedir la realmisión de cuatro despedíos.

Los empleados tan en fuelga por los recortes que la empresa ta faciendo na plantiella. Los caberos despidos fixeronse'l pasáu 19 de marzu pero nun fueron los únicos.

La empresa Teletech, con sede en Granda, cuenta con cerca de 800 trabayadores y da servicios a la compañía telefónica Orange.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el xueves, 26 marzu de 2009

Según informa Europa Press:
El secretariu de la Federación de Tresportes d'UXT, Florentino Vázquez, acusó güei a la patronal del tresporte Asetra de querer "cargase'l conveniu que ta firmáu". Vázquez indicó amás que ye un altu númberu de trabayadores el que ta secundando la segunda xornada de fuelga nel sector y afirmó que los vehículos de mercancíes que circulen son los de los tresportistes autónomos, a los que pidió "solidaridá".

En declaraciones a Europa Press, Vázquez afirmó que dambes partes tuvieron ayeri a punto de llograr un acuerdu pero una vez más "Asetra lu dinamitó porque nun quiso presentase y per teléfonu mos dicen que nun quieren mediación nin nada".

"Ellos lo que quieren ye romper claramente'l conveniu asina que los trabayadores dedicimos siguir cola fuelga porque nun mos queda otra salida", esplicó'l representante sindical.

Sobre'l siguimientu de la fuelga nesta segunda xornada indicó que los tresportes de viaxeros tán siguiendo la fuelga de manera "mayoritaria". Sobre los de mercancíes manifestó que los que circulen y tán trabayando son los autónomos, que son la mayor parte --3.800 frente a 1.500 asaliariaos--.

Nesti sen, indicó que los sindicatos tán siendo mui prudentes y respeten a los que trabayen porque UXT lo último que busca ye la confrontación ente trabayadores. "La fuelga ta convocada porque nun queremos permitir que mos quiten el conveniu", dixo Vázquez.

"DAÑOS Y AMENACES"

Pela so parte, les patronales del tresporte de viaxeros, CAR, Astra y Asvipymet denunciaron güei los "numberosos daños materiales en vehículos y hasta les llamaes personales amenazantes" que se tán rexistrando nesta segunda xornada de fuelga del tresporte que caltién "práuticamente paralizáu'l sector de viaxeros".

Según indicó a Europa Press la vocera d'Astra, Maite Casal, si ayeri yá se rexistraron estrozos güei s'intensificaron. Dende rotura de llunes y pinchazos nes ruedes hasta llamaes personales amenazantes. Agora les tres patronales van caltener un conceyu p'atropar tolos datos y evaluar los daños.

Sobre'l cumplimientu de los servicios mínimos, tampoco güei se pudieron cumplir na so totalidá. Polo menos asina lo destacaron dende la patronal, que volvió solicitar la intervención de la Delegación de Gobiernu.

Pela so parte, la patronal del tresporte de mercancíes, Asetra, calcó nel "fracasu" del paru nel so sector, y aseguró que güei circulen hasta más vehículos de los que lo facíen ayeri.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el xueves, 26 marzu de 2009

Según informa Europa Press:
La fuelga convocada pol sindicatu Médlicu Profesional d'Asturies (Simpa) nes urxencies hospitalaries del Principáu caltiénse güei na so cuarta xornada sin incidentes na asistencia a pacientes. Según indicó a Europa Press el voceru del Simpa, Antonio Matador, el conceyu calteníu güei ante'l sindicatu y el Serviciu de Salú (Sespa) "nun valió pa nada".

"L'alcuentru foi un calcu de los anteriores, un meru trámite y nun valió pa nada", dixo Matador, que repitió la "necesidá" de que l'Alministración negocie col Simpa los aspeutos llaborales qu'afeuten a los mélicos d'urxencies pa garantizar la igualdá de condiciones col restu de mélicos de la rede hospitalaria.

En cuanto a la convocatoria de fuelga qu'acaba mañana, el Simpa garantiza que se tán cumpliendo los servicios mínimos del 100 por cien. De la mesma manera, Matador señaló que l'Hospital de Cabueñes rexistró güei "dalgo de sobrecarga", mientres que l'Hospital Universitariu Central d'Asturies (HUCA) "ta teniendo una constante reducción d'afluencia", una situación que se rexistra, anque en menor midida, nel restu d'hospitales asturianos.

Tamién dixo que'l paru nos llabores alministrativos de los mélicos d'Urxencies "sigue aumentando'l númberu de pidimientos de consulta especializada, y poro tien repercusión nes llistes d'espera". Amás, Matador recordó que'l Simpa va estudiar la próxima selmana nueves actuaciones reivindicatives, ente les que nun se descarten una nueva convocatoria de fuelga, pa encamentar a l'Alministración a negociar.

Pela so parte, el Serviciu de Salú del Principáu d'Asturies (Sespa) apuntó güei, al traviés d'un comunicáu, que'l cuartu día de fuelga n'Urxencies trescurrió con "normalidá total" y "sin nengún tipu d'incidencia" nos hospitales de la rede pública. De la mesma manera, remarcó que los servicios mínimos establecíos se cumplieron na "so totalidá" y nun s'apreció "nengún impautu" sobre l'asistencia.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el xueves, 26 marzu de 2009

Según informa El Comercio:
Fracasa la reunión para poner fin a la huelga del transporte, pero sigue la negociación
Los sindicatos mantienen la convocatoria de huelga iniciada ayer, aunque continúa la negociación. A las 21.30 horas de la noche, patronal y centrales fueron convocadas a una nueva reunión para tratar de alcanzar un acuerdo en el Servicio Asturiano de Solución Extrajudicial de Conflictos (SASEC). Según el secretario general de Transportes de UGT Asturias, Florentino Vázquez, el encuentro no tuvo lugar al no presentarse la patronal mayoritaria del sector, Asetra, que preside Ovidio de la Roza.
El argumento de la patronal es que «el escenario ha cambiado» desde la noche del pasado lunes, cuando ambas partes iniciaron la ronda de negociaciones. Desde el primer momento, Asetra reclamó la desconvocatoria de la huelga en el sector para sentarse a negociar las exigencias sobre subidas salariales de los trabajadores, dentro del convenio colectivo 2007-2011. Así, su junta directiva acordó ayer «seguir trabajando como hicimos ayer», informó. Por su parte, los sindicatos tenían previsto al cierre de esta edición, una asamblea para coordinar la jornada de paro de hoy y sensibilizar a los autónomos del sector de mercancías.
Las centrales mantuvieron ayer abierta la vía de la negociación. Por su parte, las patronales de viajeros (Astra, Car y Asvipymet) recordaron su oferta de incremento salarial del IPC del 2% más dos puntos (4%), algo a lo que se opone la patronal mayoritaria, Asetra. Según está organización, el Gobierno aún no ha fijado un IPC previsto y supedita el incremento salarial a un «dato fehaciente» sobre el IPC. Las centrales exigen a todas las patronales el reconocimiento del convenio colectivo, que firmó Asetra en mayo de 2007 en representación de todo el sector.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el miércoles, 25 marzu de 2009

Según informa RTPA:
La multinacional siderúrgica ArcelorMittal ha convocado hoy a los representantes sindicales a una reunión para negociar la presentación de un Expediente de Regulación de Empleo (ERE) que afectaría a las diecisiete plantas que la empresa tiene en España en las que trabajan unos 11.000 empleados.

La dirección de la compañía ha trasladado este planteamiento a los sindicatos tras la reunión mantenida hoy en Madrid para negociar el acuerdo-marco que servirá para desarrollar los convenios colectivos en los distintos centros de trabajo de la empresa en España.

Fuentes sindicales han indicado que la empresa ha justificado esta medida, cuyo alcance en términos de empleo está sin cuantificar, ante la mala situación del mercado mundial del acero.

Según informó un portavoz de la compañía, al ERE podrán acogerse las plantas que así lo necesiten para afrontar la difícil situación económica actual. La intención de la compañía es constituir una mesa de negociación con los representantes sindicales con el objetivo de discutir la posibilidad de aplicar dicha medida.

Este posible ERE "no tiene nada que ver" con el anuncio de la compañía de parar un horno alto de las instalaciones asturianas, ya que esa decisión está vinculada a la evolución de la demanda, la cual "todavía no está en condiciones de ser evaluada".

"Ahora mismo no estamos en condiciones de evaluar cual va a ser la demanda para el segundo semestre, fecha para la que podría llevarse a cabo la parada del horno", destacaron las citadas fuentes.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el miércoles, 25 marzu de 2009

Vía Glayiu:
La Fábrica de Loza de San Claudio cerrará el 30 de abril después de más de un siglo de historia y, para los sindicatos y los trabajadores, el cerrojazo responde a una estrategia del actual propietario, Álvaro Ruiz de Alda, para llevar a la compañía a la quiebra, quedarse con la marca de San Claudio y seguir fabricando en Marruecos y distribuyendo producto bajo la histórica enseña ovetense. La empresa emplea en la actualidad a 43 trabajadores.

José Luis García, de CC OO, quiso desmontar ayer, uno por uno, los argumentos de Ruiz de Alda para el cierre: la drástica caída del consumo y el inicio del expediente para declarar la fábrica bien de interés cultural (BIC), lo que, según el propietario, le impidió alquilar alguna de las naves para obtener ingresos extras. García, secundado por la presidenta del comité de empresa de San Claudio, María Oliva Álvarez, y la representante de UGT, Dolores Álvarez, explicó que no se acometieron reformas para alquilar ninguna nave y argumentó, en cuanto a la caída de las ventas, que «hay más demanda que producto terminado, y durante este último año y medio -desde que el juez aprobó el plan de viabilidad presentado por Ruiz de Alda- hubo problemas para servir a clientes por falta de obra».

Ante esta situación, los trabajadores denunciaron que el producto, que se fabrica en San Claudio y se envía a Marruecos para ser terminado y de nuevo es enviado a Asturias para su comercialización, se almacena en naves de Madrid y Viella (Siero). Hablan los trabajadores de siete grandes camiones cargados de producto de los que nunca se supo y de otros nueve tráileres cargados de maquinaria que se vendieron «supuestamente para chatarra cuando la mayoría estaba en perfecto estado, incluso alguna máquina sin estrenar».

En la trama que los trabajadores aseguran «urdida» por el propietario se entremezclan marcas comerciales propiedad de Ruiz de Alda. «Hasta octubre de 2008 se facturó a nombre de la fábrica de San Claudio, y desde entonces las facturas las emite Claumia Distribuidora, S. L. y San Claudio Hogar, S. L., ambas con sede en Madrid». Los trabajadores piden al juez que actúe contra Ruiz de Alda por «precipitar la insolvencia de la compañía».

Ir a página 1 2 3 4 ... 7 8 9