Creative Commons 3.0 RSS CSS 2.1 XHTML 1.0
Entrar  
Rexistru
La actualidá llaboral asturiana 
Escrito por ObservatoriuLlaboral el martes, 10 marzu de 2009

Según informa Europa press:
El Comité Executivu del Sindicatu Mélicu Profesional d'Asturies (Simpa) decidió güei convocar la fuelga pa los servicios d'Urxencies de la rede hospitalaria asturiana ente los díes 23 y 27 de marzu, dambos incluyíos.
Sicasí, según indicaron a Europa Press fontes del Simpa, s'acordó esperar hasta esti xueves, día 2 de marzu, pa presentar oficialmente la convocatoria, nun "esfuerzu" pa disponer d'un "últimu intentu de negociación" col Serviciu de Salú del Principáu d'Asturies (Sespa).

Asina, dao que les convocatories de fuelga deben presentase con un plazu de diez díes, van agotar esi tiempu pa "dar marxe" a l'Alministración sanitaria y comprobar si tien "voluntá de tratar la situación de les Urxencies colos mélicos".

Si'l xueves nun tuvieron contautu col Sespa, el sindicatu va unviar la convocatoria de fuelga ante lo que consideraba una "postura empecinada" del conseyeru de Salú y Servicios Sanitarios, Ramón Quirós, y "tol so equipu" al "refugar por norma la negociación colos profesionales implicaos na so reforma".

L'anunciu de la convocatoria de fuelga se confirma tres "agotase" la pasada selmana'l plazu marcáu pol Simpa pa que l'Alministración Sanitaria "accediere a dialogar" sobre les condiciones llaborales de los profesionales d'Urxencies.

El simpa recuerda que la fuelga ye "la última opción", dao que "nun beneficia a naide" al tiempu qu'esclaria que "nun se fai contra la ciudadanía sinón contra la postura de l'Alministración", polo que garantiza l'atención a los pacientes.

Los cambios que molesten a los profesionales sanitarios d'Urxencies son "los intentos de modificación de les actuales condiciones de trabayu de los mélicos d'urxencies", como horarios, turnos y guardies; y la "discriminación" de los mélicos d'urxencies sobre'l restu de mélicos hospitalarios, lo que dicen que pue repercutir nun "deterioru asistencial".

También refuguen el derechu sobre pagos pal personal al serviciu de l'Alministración del Principáu, dao qu'entienden que "perxudica a los profesionales d'urxencies" al modificar el componente singular de les condiciones de trabayu vixente dende 1992.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el martes, 10 marzu de 2009

Según informa Europa Press:
Los sindicatos de la Xunta de Personal Docente Non Universitariu d'Asturies (Suatea, UXT, ANPE, Comisiones Obreres y CSI-CSIF) van convocar una fuelga en tola enseñanza pública non universitaria si'l Gobiernu del Principáu nun retira'l so modelu d'evaluación del profesoráu que ta poniendo en marcha. Les centrales consideren qu'esti procesu "nun tien nada que ver cola docencia", obliga a "a los directores de centros a mentir, a falsiar y a chivase" de los sos compañeros, y ye imposible realizar en tiempu y forma.

Beatriz Quirós, presidente de la Xunta de Personal, y responsable de Suatea, ofreció güei una rueda prensa pa referise a esti asuntu acompañada por un representante de cada sindicatu miembru d'esti órganu. Ayeri, tanto a ella como otros compañeros del restu d'organizaciones desagospiólos la Policía Nacional de la Conseyería d'Educación, onde calteníen un enzarru pa exixir la retirada d'esti modelu.

Foi la primer de les aiciones que preparen les organizaciones por este reivindicación. La siguiente va ser una manifestación,e l próximu martes, de magar les 18.00 hores na Estación de Renfe d'Uviéu; y en casu de que nun haya acuerdu, va haber una fuelga enantes de qu'acabe'l presente segundu trimestre, según anunció Quirós.

El procesu evaluador consiste nel siguimientu, per parte de los directores de los centros, de l'actividá de los docentes. Dichu siguimientu ha espeyase na cumplimentación d'unos formularios, nos qu'existen apartaos "imposibles de cumplimentar", y pa los que los plazos establecíos "nun son los apropiaos", según los sindicatos. Amás, les organizaciones denunciaron en delles ocasiones el carácter "arbitrariu y suxetivu" de munchos de los criterios establecíos en dichu procesu.

Según la responsable de la Xunta, "s'obliga a los directores, al traviés de los centros de calificación del profesoráu, a realizar un informe nel que van tener que falsiar datos, mentir y facer delación". "Se-yos pon nuna tesitura mui dura", añadió, tres recordar que "sólo se realiza nos centros públicos".

Tamién criticaron el cursu 'on line' de la evaluación de diagnósticu del profesoráu y del alumnáu que los profesores deben realizar en dichu marcu d'evaluación, y que "ta xenerando malestar nos centros". La representante sindical aseguró que ye imposible realizalu pol so ampliu conteníu (600 fueyes de documentación "enguedeyosa").

Dende la parte sindical s'asegura que pel momentu se desconocen les consecuencies que dicha evaluación pue tener pal profesoráu y les sos condiciones llaborales.

Los sindicatos caltuvieron un conceyu ayeri col conseyeru d'Educación, José Luis Iglesias Riopedre, enantes de desagospialos la Policía Nacional, a la que llamó'l propiu responsable autonómicu, según la sindicalista. En dichu alcuentru, según Quirós, "el conseyeru reconoció'l caos que se ta produciendo", por estos asuntos.

Recordó tamién que los profesores "yá se somenten a procesos d'evaluación constantemente". "La primer evaluación son les durísimes oposiciones que tenemos que superar, y dempués les evaluaciones de la inspeición educativa, de les programaciones y de los propios centros", esplicó.

Esti otru procesu evaluador, el puestu en marcha pol Principáu, ye, según los sindicatos, "una imposición de la Conseyería d'Alministraciones Públiques, que creó un procedimientu pa tolos funcionarios y non especificu pa los docentes". Los sindicatos quieren que se retire, no qu'afeuta a los profesores non universitarios, y que se convoque la mesa sectorial d'educación, na que negociar otru modelu coles organizaciones que representen a los trabayadores de la docencia.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el llunes, 9 marzu de 2009

Según informa La Voz de Asturias:
Los responsables de la empresa y los representantes de los trabajadores de Enferbús volverán a reunirse hoy en el Servicio Asturiano de Solución Extrajudicial de Conflictos (SASEC) para intentar un acercamiento que permita poner fin a una huelga indefinida que comenzó el pasado dos de febrero. La cita será hoy por la tarde y en ella se abordará el polémico tema de los expedientes abiertos a 13 conductores por no realizar los servicios mínimos.

Un asunto que se ha convertido en el principal escollo para alcanzar un acuerdo entre las partes, ya que los trabajadores piden la retirada de los expedientes, algo que la operadora, en principio, no parece dispuesta a aceptar. Por el momento, trabajadores y empresa se volverán a reunir hoy en Oviedo con el objetivo de poner fin a este conflicto laboral que afecta a las comunicaciones entre Lena, Mieres y la capital

Escrito por ObservatoriuLlaboral el llunes, 9 marzu de 2009

Según informa RTPA
Trabajadores de CAPSA han realizado una marcha desde las instalaciones de la factoría de Granda (Siero) hasta la sede de la Presidencia del Gobierno de Asturias en Oviedo para protestar por el bloqueo de las negociaciones del convenio colectivo, en el marco de la jornada de huelga convocada para hoy.

Alrededor de unos trescientos trabajadores han recorrido los cerca de diez kilómetros que separan ambas localidades para protestar contra el posicionamiento de la empresa que no ha permitido renovar un convenio colectivo vencido desde diciembre de 2007, según ha explicado el presidente del comité de empresa, Santiago Fernández.

Fernández preside un comité supra-empresarial que representa a los trabajadores de las empresas CAPSA, AZSA y CLAS de la Central Lechera Asturiana del centro de trabajo de Granda y del polígono de Silvota.

Los sindicatos CCOO, UGT y CSI han convocado esta jornada de paro de 24 horas, que finalizará mañana a las 6:00 horas, tras acabar el pasado jueves sin acuerdo las negociaciones del convenio colectivo en el Servicio Asturiano de Solución Extrajudicial de Conflictos (SASEC).

Los sindicatos sostienen que la empresa se mantiene en posiciones incluso más alejadas que las que fueron rechazadas en diciembre por la asamblea de trabajadores insistiendo, entre otras cuestiones, en incorporar una categoría con salario inferior para determinadas situaciones a cambio de un incremento ligeramente por encima del IPC real.

Asimismo, el comité denuncia que los salarios son uno de los puntos de desacuerdo que bloquean desde diciembre la negociación del convenio, tras expirar el anterior en 2007.

Reclama una subida del IPC más un punto y la empresa ofrece el IPC real más el 0,4 por ciento a cambio de trabajar dos domingos seguidos.

También solicita que dados los beneficios de 26,4 millones de euros en 2008, se garanticen los puestos de trabajo, se revisen las categorías y se adapten los salarios. Fernández ha asegurado que la propuesta de la empresa de crear "una categoría con un nivel más bajo del de la categoría más baja escudándose en la situación de crisis no es coherente con sus beneficios".

El presidente del Comité ha señalado que la empresa tiene que reflexionar sobre las reivindicaciones de los trabajadores y no "escudarse en una situación de crisis". Ha señalado que antes de convocar una jornada de huelga han llevado "unas pautas suficientemente cautelosas" en las que abrieron un periodo de información y en las que se reunieron con la Dirección Provincial de Trabajo y la Consejería de Medio Rural.

Por último, ha apuntado que el comité supra-empresarial que se reunirá el próximo miércoles por la mañana será el que dedica las acciones que se han de tomar de aquí en adelante
Ver Comentarios (25) Temes relacionaos: Movilizaciones 

Escrito por ObservatoriuLlaboral el domingu, 8 marzu de 2009

Según lleemos en Infoasturies:
El xulgáu de lo Social númberu 1 de Xixón estimó la demanda interpuesta pola Corriente Sindical d’Izquierdes (CSI) por vulneración de los sos derechos de llibertá sindical al ser escluyíu "deliberadamente" de les negociaciones previes al acuerdu algamáu’l 5 d’avientu pal zarru de Naval Gijón, que queda anuláu. La sentencia anula l’acuerdu y obliga a Federación Minerometalúrxica de CCOO, Federación del Metal, Construcción y Afines (UGT), Naval Xixón y el Comité de Empresa, la Conseyería d’Industria y Pymar a pagar una indemnización a CSI de 30.050 euros.
Según señalaron fontes de la CSI a Europa Press contra esta sentencia cabe un recursu de suplicación, anque si’l fallu del Tribunal Superior de Xusticia d’Asturies ratifica esti fallu tres el preslle del astilleru, podría haber responsabilidaes "incluso penales" y tendría que volver a negociase tol espediente de regulación d’emplegu.

Pesie a ello, el procesu de zarru nun se paraliza fasta que’l fallu nun seya firme. El sindicatu asturianu ya ganare dos xuicios, también por vulneración de drechos sindicales. De fechu, esti llunes recibirán los 9.000 euros d’indemnización del segundu, mientras que nel primeru tovieron que da-y 6.000 euros. El tribunal atanata que la cantidá agora solicitada por daños morales, 30.050 euros ye "proporcionada a la gravedá de los fechos".
Según la sentencia, "la contumacia de los demandaos llesiona, más si cabe, d’una forma más dolorosa, al sindicatu demandante produciendo una sensación d’impotencia clara’l desoyise mandatos judiciales anteriores, a lo qu’hai qu’amestar el crucial momentu históricu nel que s’alcuentra la empresa demandada". El fallu destaca que la CSI foi "deliberadamente escluyía" de los alcuerdos del 5 d’avientu de 2008 y remarca’l precedente de les dos sentencies anteriores, polo que tilda de "obscena" esta nueva actuación.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el vienres, 6 marzu de 2009

Según informa RTPA:
Los sindicatos CCOO, UGT y CSI han convocado una huelga para el próximo lunes en CAPSA, tras acabar anoche sin acuerdo las negociaciones del convenio colectivo en el Servicio Asturiano de Solución Extrajudicial de Conflictos (SASEC).

A las nueve y media de la noche finalizó una larga jornada de doce horas de negociación en el SASEC entre la dirección de la empresa y el comité de huelga.

En un comunicado, CCOO indica que "la empresa se ha mantenido en posiciones incluso más alejadas que las que fueron rechazadas en diciembre por la asamblea de trabajadores insistiendo, entre otras cuestiones, en incorporar una categoría con salario inferior para determinadas situaciones a cambio de un incremento ligeramente por encima del IPC real".

Hoy se celebrarán asambleas informativas en la entrada de los turnos y el lunes los paros comenzarán a las seis de la mañana y finalizarán a la misma hora del martes.

Además, está prevista una marcha desde Granda, donde se encuentra la factoría de Central Lechera Asturiana, hasta la sede del Parlamento asturiano en Oviedo con salida a las diez de la mañana y llegada aproximada a las doce del mediodía.

Por su parte, en una nota la empresa la empresa explica que en el SASEC se celebró una reunión de mediación del convenio colectivo de la factoría de CAPSA en Granda a raíz de la solicitud de convocatoria de huelga realizada por los sindicatos, con la pretensión de llegar a un acuerdo que fuera satisfactorio para las dos partes, sin que fuera posible.

Ante esta situación, la dirección de CAPSA, "con el objetivo de desbloquearla y en aplicación del convenio colectivo, solicitó un arbitraje sobre el conflicto, negándose la parte social al mismo".

CAPSA explica que dicho instrumento está estipulado en la negociación colectiva de la compañía con el fin de evitar conflictos. El comité de dirección de CAPSA ha emitido un comunicado en el que señala que "consciente del entorno económico, del mercado actual y asumiendo la responsabilidad que le corresponde" realizó varias propuestas de negociación al comité de empresa.

La empresa asegura que trabajando con esta premisa la dirección siempre se ha manifestado dispuesta a la negociación y para ello ha propuesto a los trabajadores un convenio con una duración de cuatro años (2008-2011) con un incremento salarial del IPC real más el 0,4 por ciento.

Además, revisión de categorías salariales a 150 trabajadores y creación y mantenimiento del empleo, de tal forma que se transformarían en indefinidos más de cien contratos temporales y se crearía un nueva bolsa de empleo, se mantendría el beneficio social de la jubilación parcial y el resto del articulado del convenio colectivo quedaría vigente.

Por último, la creación de un nivel formativo de ocho meses de duración y similar al firmado por los sindicatos en otras empresas. A juicio de Capsa este acuerdo mejoraría convenios colectivos firmados en el ámbito regional y estatal en el sector lácteo.

Ante el rechazo de los sindicatos, la dirección realizó una nueva propuesta de mantenimiento del poder adquisitivo sin contraprestación alguna y ante la situación de negativa por los mismos solicitó el mencionado arbitraje.

La empresa comenta que la dirección ha apostado por el centro de Granda y para ello ha realizado inversiones por un importe que supera los sesenta millones de euros en los últimos cuatro años.
Ver Comentarios (48) Temes relacionaos: Movilizaciones 

Escrito por ObservatoriuLlaboral el vienres, 6 marzu de 2009

Según El Comercio:
Una trentena trabayadores del Conceyu Mieres enzarrose ayeri nes instalaciones municipales. Representantes de CC OO, UxT, CSIF, CSI y el Sipla decidieron llevar a cabo esta protesta pa denunciar que la negociación del conveniu coleutivo lleva parada más d'un añu.
Ver Comentarios (21) Temes relacionaos: Movilizaciones 

Ir a página 1 2 3 ... 7 8 9