Creative Commons 3.0 RSS CSS 2.1 XHTML 1.0
Entrar  
Rexistru
La actualidá llaboral asturiana 
Escrito por ObservatoriuLlaboral el sábadu, 28 marzu de 2009

Según informa La Voz de Asturias:
Los sindicatos Suatea, CCOO, ANPE y CSIF reaccionaron ayer ante la decisión de FETE-UGT de descolgarse de la convocatoria de huelga para el uno de abril, ratificándose en la misma y señalando que no puede haber una desconvocatoria puesto que quien convoca es la Junta de Personal. En un comunicado de cuatro puntos afirman que ninguno de los sindicatos que forman parte de la mesa de la Función Pública ha sido convocado para negociar ninguno de los puntos que motivan el llamamiento al paro. Añaden que no pueden comprender cuáles son las razones por las que UGT abandona a los profesores y cede ante las presiones del gobierno.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el vienres, 27 marzu de 2009

Según informa El Comercio:
El comité de huelga de la enseñanza integrado por los sindicatos CC OO, Suatea, AMPE y CSIF rechazaron hoy los servicios mínimos propuestos por la Consejería de Educación por considerarlos "abusivos" ante el paro convocado para el próximo día 1 de abril. La Consejería deberá publicar ahora el decreto de servicios mínimos ante la falta de acuerdo.
La Junta de Personal Docente sigue adelante con la convocatoria de huelga pese a la decisión de FETE-UGT de desmarcarse y negaron hoy que hayan sido convocados a negociar. "La única convocatoria que conocemos de manera extraoficial es la de la mesa general de la función pública que se reunirá precisamente el día 1 de abril, pero no la mesa sectorial de educación como nosotros reivindicamos", expuso a Europa Press un portavoz del comité de huelga.
Según explicó este portavoz, por parte de la Consejería "no se ha dado ningún paso para retomar el contacto pese a que cuando hay una huelga convocada cualquier patronal o Administración está obligada a reunirse con el comité de huelga".
En cuanto a la decisión de FETE-UGT de desmarcarse de la convocatoria, el resto de sindicatos dijeron no comprender los motivos de esta decisión ya que "hoy en día no se ha producido ningún avance, ni cambio con respecto a las reivindicaciones planteadas".
La Junta de Personal docente no universitario reclama la convocatoria de la mesa sectorial así como la retirada del plan de evaluación del profesorado.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el martes, 24 marzu de 2009

Según informa El Comercio:
Los más de 70 expertos docentes que venían impartiendo cursos de formación ocupacional para parados en los centros de Oviedo, Gijón, Avilés y La Felguera denunciarán "en cascada" al Gobierno regional por haber dejado de contar con sus servicios.
Así lo ha señalado hoy el portavoz de este colectivo, Alberto Muñoz, tras participar junto a una quincena de expertos docentes en una protesta en Olloniego, con motivo de la presencia del jefe del Ejecutivo asturiano, Vicente Álvarez Areces, y del consejero de Educación, José Luis Iglesias Riopedre, en la colocación de la primera piedra de la nueva Escuela de formación del Automóvil.
Su protesta terminó con uno de los manifestantes, que responde a las iniciales F.R., detenido y esposado por la Guardia Civil al no contar con identificación.
Muñoz, tras criticar la actuación de las fuerzas de seguridad, ha asegurado que el consejero de Educación se niega a dialogar con ellos y el que no les quiere contratar para impartir cursos de formación este año.
En su opinión, el Gobierno asturiano quiere contratar a empresas particulares para que se hagan cargo de los cursos de formación a parados en los cuatro centros de los que dispone en la región por lo que han decidido iniciar la batalla en los tribunales.
Muñoz ha recordado que el Juzgado de lo Social numero 2 de Oviedo ha condenado hace unos días al Gobierno asturiano a readmitir como trabajador indefinido-discontinuo o a indemnizar con cerca de 36.000 euros a un docente de Formación Ocupacional que desde hacía años venía realizando ese trabajo con distintos contratos y en distintos centros.
El trabajador se había incorporado al fichero homologado de Expertos Docentes del INEM en 1992 y desde esa fecha había sido contratado en distintas ocasiones para impartir cursos de formación para parados en los centros de Avilés y Oviedo, el último de ellos en julio de 2008, con vigencia hasta noviembre del mismo año.
Ante la decisión del Principado de no volver a contratarle para impartir cursos de formación para este año, dado que la Consejería de Educación ha decidido variar la forma de contratación, el demandante decidió reclamar judicialmente que le fuera reconocida u situación de trabajador indefinido-discontinuo.
La sentencia considera que sí había relación laboral, primero con el INEN, y posteriormente, cuando se hizo cargo de las competencias, con el Principado desde diciembre de 1993 por lo que considera el despido "improcedente".

Escrito por ObservatoriuLlaboral el martes, 24 marzu de 2009

Según lleemos en Asturnews:
La Xunta de Personal Docente non Universitariu confirmó esti llunes nun conceyu de la permanente la convocatoria de fuelga en tolos centros públicos d'enseñanza del Principáu pal próximu 1 d'abril.

Los integrantes de la Xunta, Suatea, FETE-UXT, CC.OO, ANPE y CSIF, tienen previsto dar anuncia esti martes de nueves movilizaciones que se van desendolcar depués del 1 d'abril.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el llunes, 23 marzu de 2009

Según informa Europa Press:
La Xunta de Personal Docente non Universitariu, integrada polos sindicatos Suatea, FETE-UXT, CC.OO, ANPE y CSIF, confirmó güei nun conceyu de la permanente la convocatoria de fuelga en tolos centros públicos d'enseñanza del Principáu pal próximu 1 d'abril, según confirmaron a Europa Press fontes sindicales. Los integrantes de la Xunta tienen previsto anunciar mañana nueves movilizaciones que se van desarrollar dempués del 1 d'abril.

La razón de la movilización ye, según los convocantes, el "absolutu despreciu que'l Gobiernu asturianu muestra hacia'l profesoráu". "La non convocatoria de mesa sectorial de negociación n'Educación supón qu'asuntos de la máxima importancia pal conxuntu de los docentes, tanto funcionarios de carrera como funcinarios interinos nun se negocien", según informaron les organizaciones convocantes al traviés d'una nota prensa.

Los sindicatos que se quexen de qu'a estes altures de cursu se desconoza cuál va ser la ufierta d'emplegu públicu; que les plantiyes de los centros educativos s'aprobaren de manera unillateral y que tampoco fuere oxetu de negociación nin d'información el númberu d'unidaes que van funcionar pal próximu cursu.

De la mesma manera, mostraron el so malestar pol fechu de que la evaluación del profesoráu "impuesta pola Conseyería d'Alministraciones Públiques al traviés del Plan del Siguimientu de l'actividá profesional tampoco fuere oxetu de negociación, incumpla la normativa llegal propia del profesoráu, amás de ser un procedimientu ayenu dafechu a la realidá docente".

Escrito por ObservatoriuLlaboral el vienres, 20 marzu de 2009

Según lleemos en Asturnews:
La Xunta de Personal Docente non Universitariu, integrada polos sindicatos Suatea, FETE-UXT, CC.OO, ANPE y CSI-CSIF, vieno acabante convocar esti xueves una fuelga pal día 1 d'abril en tola enseñanza pública.

Según s'informaba al traviés d'una nota prensa, la convocatoria produzse tres de la manifestación del martes pa espresar el malestar pola actuación de la Conseyería d'Educación y del Gobiernu asturianu y ante la falta de respuesta del conseyeru d'Educación.

Pa los convocantes hai un "absolutu despreciu" por parte'l Gobiernu asturianu hacia'l profesoráu: "La non convocatoria de mesa sectorial de negociación n'Educación supón qu'asuntos de la máxima importancia pal conxuntu de los docentes, tanto funcionarios de carrera como funcionarios interinos nun se negocien".

Los sindicatos quéxense sobremanera de qu'a estes altures de cursu se desconoza cuál va ser la ufierta d'emplegu públicu asina como del fechu de que les plantiyes de los centros educativos s'aprobaren de manera unillateral. Per otru llau, les quexes cinquen tamién a la información sobree'l númberu d'unidaes que van funcionar pal prósimu cursu.

La Xunta fai anuncia na mesma nota de prensa de la convocatoria que tien previsto desixir al Conseyeru d'Educación nuna entrevista que tien de celebrase'l llunes "l'abertura darréu de negociaciones, la convocatoria de la mesa sectorial y la retirada del plan d'evaluación docente, asina como la racionalidá y planificación qu'eviten perxuicios irreparables al nuesu alumnáu".

Escrito por ObservatoriuLlaboral el miércoles, 18 marzu de 2009

Según lleemos en Les Noticies:
Más de dos mil profesores d'enseñances non universitaries manifestáronse n'Uviéu en contra de l'aplicación del Plan d'Evaluación del Profesoráu previstu pola Conseyería d'Educación. Esta manifestación convocóla la Xunta de Personal Docente non Universitariu d'Asturies baxo'l lema «¡Retirada yá!", y en contra de esta iniciativa que, al so xuiciu, ye «un control absurdu» pa que los directores de los centros educativos pongan nota al profesoráu.


Los sindicatos SUATEA, FETE-UXT, ANPE, CCOO y CSI-CSIF d'Asturies apoyaron esta manifestación que tamién foi celebrada pa protestar pola non convocatoria de la Mesa Sectorial d'Educación.
La presidenta de la Xunta de Personal, Beatriz Quirós, aseguró qu'esta movilización realízase pol «malestar» que ta produciendo nel profesoráu asturianu l'«alarmante incrementu de xeres derivaes de la improvisación, la descoordinación y la falta de consideración de la Conseyería, que ta entorpeciendo'l normal desenvolvimientu de l'actividá educativa».
Fontes del SUATEA comentaron a esta redacción «que la Conseyería d'Educación reconoz, sotto voce, qu'esti Plan d'Evaluación del Profesoráu pue cambiar la relación llaboral del profesoráu cola Alministración; trátase d'una nueva carrera profesional na qu'ún profesor p'avanzar en perres, en derechos, en reconocimientos va tener que contar col preste d'esa evaluación. La Conseyería d'Educación nun tien competencia sobre esto. Ye Alministraciones Públiques, la conseyería d'Ana Rosa Migoya, la que da les órdenes d'evaluar a los profesionales. Educación lo único que fai ye adaptar una serie de cuestiones técniques pa ponenos una putuación determinada. Esto ye esperimental, de momentu, pero ta claro que l'Alministración quier exercer esi control. Los enseñantes yá tenemos evaluaciones efectives: sistemes d'inspección, etc.».
El malestar al que se refier Beatriz Quirós débese, sobre manera, a la coincidencia nel tiempu d'esta evaluación «con otros papeleos burocráticos» a los que se ve sometíu'l profesoráu: la evaluación diagnósticu, evaluacióbn PISA, les evaluaciones de los alumnos y otros papeleos que fixen los centros.«La xente nos centros ta paralizao. Date tiempu a facer too, menos a poner clase», argumenten.


SUATEA, nesti sen, observa con preocupación el vaciamientu de competencies de la Conseyería d'Educación, vaciamientu qu'enriqueció les responsabilidaes d'Alministraciones Públiques. «Cada pasu que da'l Conseyeru Riopedre, tien que pidir permisu: pa la ufierta d'empléu públicu, pa convocar les oposiciones... ta ehí de pelele, efectivamente», afirmen.
Otra manera, reclamen a la Conseyería d'Educación que negocie colos «lexítimos» representantes de los trabayadores los temes referentes al sistema educativu y, nesti sen, esixeron la convocatoria de la Mesa Sectorial d'Educación. «Ta convocándose la Mesa Xeneral de Funcionarios Públicos, na qu'Educación por proporcionalidá nun tien representación. Los médicos son 1.000 funcionarios más que los enseñantes y tán dividíos n'ocho árees sanitaries. Cada área sanitaria tien una Xunta de Personal. Nós namás tenemos una Xunta de Personal. A la hora de la representatividá (nós tenemos 42, los médicos 170) el SUATEA tuvo que dir como asesor d'un Sindicatu de Sanidá. Y asina toos».
Acusen a l'Alministración de nun falar colos representantes sindicales de la enseñanza y de facer «meros paripés».
«Cambiaron les normes depués d'unes elecciones sindicales. Lo que tán faciendo ye quitanos los derechos sindicales a los trabayadores de la enseñanza. Los docentes nun tamos a la hora de negociar», aseveren. La Conseyería d'Educación nun negoció colos representantes educativos dende hai dos años, depués de les últimes elecciones sindicales, nel que SUATEA s'alzó como sindicatu mayoritariu, y la entrada en vigor del Estatutu de la Función Pública.